2 weken na laatste dosis GHB

Catnip1

Newbie
Lieve mensen,

Na 8 jaar verslaafd te zijn geweest aan Ghb ben ik nu EINDELIJK sinds 23 maart clean!

Mijn vraag aan degene die bekend zijn met ghb, Wanneer merkten jullie verschil?

Want ik zelf kan me niet rustig houden, slapen of normaal naar de winkel.. zonder alcohol op wat ik heel erg vind!

ieder uur van de dag alle emoties die er zowat zijn krijgen/doorstaan maakt me op

Liefs ex-ge'r

Spyro

DF-koning
Was bij mij met 2 weken weer terug.

Goed eten, slapen, rusten. Zorg goed voor jezelf.

Alcohol is niet slim, achterwege laten na een GHB verleden als dat recent is.

Na een tijdje kun je prima weer eens wat drinken.

Je hebt alles al die tijd onderdrukt met GHB. Nu ga je alles weer voelen. Heel normaal. Moet je echt doorheen.

Gefeliciteerd met je 2 weken clean! Kijk niet alleen naar de ellende, je mag trots zijn!

Catnip1

Newbie
Was bij mij met 2 weken weer terug.

Goed eten, slapen, rusten. Zorg goed voor jezelf.

Alcohol is niet slim, achterwege laten na een GHB verleden als dat recent is.

Na een tijdje kun je prima weer eens wat drinken.

Je hebt alles al die tijd onderdrukt met GHB. Nu ga je alles weer voelen. Heel normaal. Moet je echt doorheen.

Gefeliciteerd met je 2 weken clean! Kijk niet alleen naar de ellende, je mag trots zijn!
Dankjewel Spyro dat waardeer ik! alleen heb ik heel erge sociale fobie, agorafobie enz door trauma uit mijn jeugd. Morgen kan ik naar de dokter gelukkig want ik zit hier op de site zwaar onder invloed van mn alcohol. zo kan het ooko niet verder

Spyro

DF-koning
Dankjewel Spyro dat waardeer ik! alleen heb ik heel erge sociale fobie, agorafobie enz door trauma uit mijn jeugd. Morgen kan ik naar de dokter gelukkig want ik zit hier op de site zwaar onder invloed van mn alcohol. zo kan het ooko niet verder
Verstandige keuze. Verslaving voor een andere inruilen is ook niet de bedoeling. Dapper van je! Succes bij de dokter.

Ben benieuwd hoe ze je gaan helpen. 😊

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Wat @Spyro zegt klopt helemaal. Als je lang emoties en dergelijke hebt onderdrukt heeft het een paar weken nodig om weer te stabiliseren. Maar tijd heelt het. Als je nu doorgaat met onderdrukken met alcohol heeft het alsnog die paar weken nodig als je stopt met de alcohol. Wel gefeliciteerd!

Bovenaan