2 weekenden 3mmc tips

Sebas-

Belezen gebruiker
Avond toppers,

Ik heb nu 2 weekenden achter elkaar 3mmc gedaan op een rave. Ik vind de feestjes echt top maar wil de volgende keer 'gewoon' gaan drinken.

Hebben er forumleden tips om een avond wat langer vol te kunnen houden met alleen alcohol en soms een jointje, zonder te snel in te kakken?

Ik wil een tijdje geen uppers meer gebruiken omdat ik de dagen erna me toch altijd wel erg depri voel. Thanks en hoop op wat reacties!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Avond toppers,

Ik heb nu 2 weekenden achter elkaar 3mmc gedaan op een rave. Ik vind de feestjes echt top maar wil de volgende keer 'gewoon' gaan drinken.

Hebben er forumleden tips om een avond wat langer vol te kunnen houden met alleen alcohol en soms een jointje, zonder te snel in te kakken?

Ik wil een tijdje geen uppers meer gebruiken omdat ik de dagen erna me toch altijd wel erg depri voel. Thanks en hoop op wat reacties!
Klinkt raar , maar ik heb aardig wat feestjes met alleen alcohol en wiet met energie drankjes / koffie overleeft. Had eerst net als jij dat ik altijd wel wat nam (MDMA.LSD,Amfetamine etc) heb de hele regenboog gebruikt op alle feesten maar de leuke feesten zijn (groten)deels weg denk aan shockers , Mysteryland meerdere dagen , Thunderdome was ook zot en teveel andere om op te noemen.
Maar ik ging er dan ook voor slapen en stond op als we naar het feest gingen op die manier had ik al genoeg energie. En soms dacht ik als ik al die mensen onder weet ik wat allemaal zag 'damn bro zo erg is het niet om te stoppen. Heb nu bijvoorbeeld MDMA al ruim 15 jaar niet meer gedaan , mis het ook niet. Maar wie weet ooit in de toekomst weer.
Is wel fijn om 1 persoon in je groep te hebben die een beetje overzicht houd..

Peace

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
@Sebas-
Als je het wilt volhouden op alcohol, drink dan niet teveel en begin niet te vroeg met drinken. Blowen kan je naar mij idee beter weglaten als je tot laat probeert vol te houden. Krijg zelf na een joint altijd wel weer zin om op huis aan te gaan 😅

Sebas-

Belezen gebruiker
@Sebas-
Als je het wilt volhouden op alcohol, drink dan niet teveel en begin niet te vroeg met drinken. Blowen kan je naar mij idee beter weglaten als je tot laat probeert vol te houden. Krijg zelf na een joint altijd wel weer zin om op huis aan te gaan 😅
Yup herkenbaar haha, jointje bewaren voor het einde. Thnx voor alle tips heb er zeker wat aan

Bovenaan