2 vragen

gtedbro

Bewuste gebruiker
Ik ben een noob qua wiet, maar is het het waard om echt de duurdere wiet aan te schaffen ipv van de €5 per gram wiet?

En ik vroeg me af of ik me joint kan bijvullen met wat tabak uit een sigaartje bij gebrek aan ander rookwaar.

mvg BT

ilyas

Bewuste gebruiker
Hoe duurder de wiet hoe beter hé
en die sigaar is echt geen aanrader, ik heb het zelf ooit geprobeerd en het was niet echt smakelijk. puur roken die handel! veel beter maar wel duurder (hoewel het zijn geld waard is)

Frank123

Wijs gebruiker
Meestal hoe meer je betaalt, des te beter de kwaliteit. En ik zou die idd. beter puur , als met sigaar erin

Vaste klant

Bewuste gebruiker
SchilDpadDo zei:
Vaste klant zei:
Het is toch zo dat als je sigaar over je longen rookt je flinke diarree krijgt ? :tearsofjoy:
:tongueout: wat voor sigaren rook jij dan ?

Geen, maar ik had het een keer gehoord dat je van die dikke sigaren dat kreeg als je het over je longen rookte. Heb vroeger 1 keer zo een ding paar trekjes gehad maar vond het smerig dus ik heb er verder ook geen ervaring mee ofzo.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
ilyas zei:
puur roken die handel! veel beter maar wel duurder (hoewel het zijn geld waard is)

Duurder?? Als ik puur rook heb ik geen tabak, vloei en tip nodig.. Ook heb ik aan de helft van de wiet die normaal in een jointje gaat genoeg..

Hoe kom je er dan bij dat het duurder is ????

gtedbro

Bewuste gebruiker
PepTalk zei:
ilyas zei:
puur roken die handel! veel beter maar wel duurder (hoewel het zijn geld waard is)

Duurder?? Als ik puur rook heb ik geen tabak, vloei en tip nodig.. Ook heb ik aan de helft van de wiet die normaal in een jointje gaat genoeg..

Hoe kom je er dan bij dat het duurder is ????
Gaat om betere wiet, dat dat duurder is

0penmindeD

Belezen gebruiker
Richtlijnen voor een gram pot zijn tegenwoordig al gauw 8 euro, daarnaast is het belangrijk dat het niet te vochtig en niet te droog is.
Puff on !!

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
8 euro de gram?? Dat betaal je hier toch echt voor de betere soortjes, WW is hier 8,50 de gram..

De 'gewone' wiet ( coffeeshop's eigen merk:P, altijd verschillend) is hier 6 euro...

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Hier is het duurtje wietje ( als je dat met w bedoelt?) 12 euro... Amnesia :hearteyes: :hearteyes: Helaas niet altijd van super kwaliteit...

Bovenaan