2-mmc vanaf welke dosis effectief?

WausieDinosaurus

Experimenterende gebruiker
Heuyheuy! Ben eens benieuwd of er hier al wat mensen ervaring hebben met 2-MMC? Heb wat rondgezocht op het forum, maar kon het juiste antwoord niet echt vinden. Afgelopen uur/anderhalf uur heb ik zo'n 140 mg nasaal ingenomen, maar merk eigenlijk amper iets behalve een branderige neus en klamme handen. Mijn recente ervaringen met 3-CMC zijn dat ik op deze dosis vrij rap al aardig scheef ga. Is 2-MMC gewoon iets wat veel minder effect geeft, of moet ik dit anders doseren?

Thanks!

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
2mmc is een vrij subtiele stimulant. Je gaat hoogstens een moodlift krijgen met wat lichte stimulatie. Heb geen hoge verwachtingen met dit middel want dan gaat het nogal tegenvallen. Normaal is 75 a 100mg nasaal genoeg om enig effect te verkrijgen.

Dirkdirk

DF-koning
Heuyheuy! Ben eens benieuwd of er hier al wat mensen ervaring hebben met 2-MMC? Heb wat rondgezocht op het forum, maar kon het juiste antwoord niet echt vinden. Afgelopen uur/anderhalf uur heb ik zo'n 140 mg nasaal ingenomen, maar merk eigenlijk amper iets behalve een branderige neus en klamme handen. Mijn recente ervaringen met 3-CMC zijn dat ik op deze dosis vrij rap al aardig scheef ga. Is 2-MMC gewoon iets wat veel minder effect geeft, of moet ik dit anders doseren?

Thanks!
Ongeveer 100 mg prullenbak gedoseerd. Het is echt zo’n flut drug dat volgens mij net zo’n slappe but is als droge khat bladeren. Soort milde slecht gezette filter koffie met net iets te veel water per kopje.

WausieDinosaurus

Heb het uiteindelijk gecombineerd met blue69, en later op de nacht (ochtend eigenlijk) nog wat ghb bijgepakt. Had wel het gevoel dat die 2-mmc wel een extra stimulant was die de gehele ervaring daarin wel versterkte. Ik weet dat dit niet bepaald verstandig is, en heb hierbij dan ook goed naar mijn lichamelijke signalen geluisterd. Maar de 2-mmc op zichzelf bracht idd niet echt veel verandering met zich mee. Erg jammer, vond 3-cmc dan wel een stuk leuker maar heb gelezen dat dit door de -C* ipv de -M* veel ongezonder (/giftiger) maakt. Liefst zo biologisch mogelijk trippen in de mate van het mogelijke :tearsofjoy:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Veel mensen gaan 2-mmc vergelijken met de 3 series maar dat moet je net niet doen. Het is geen middel waar je van strak staat, hard gaat of licht waus word. Het is een subtiele stimulant waarme je gewoon wakker op de bank gezellig kan zijn. Verwacht niet teveel van dit middel maar het is wel sterker dan een stevig bakje koffie 🤪.

Nihilist88

Badass junkie
Erg jammer, vond 3-cmc dan wel een stuk leuker maar heb gelezen dat dit door de -C* ipv de -M* veel ongezonder (/giftiger) maakt. Liefst zo biologisch mogelijk trippen in de mate van het mogelijke :tearsofjoy:
Is dit echt een wetenschappelijk onderzocht feit mbt 3-CMC, eerste dak daar van hoor. Want nog maar tijdje (maand, kan ook wa langer gleje zijn) terug, had ik da samen met andere nieuwe stim RC's besteld, wel allemaal in capsules en pillen. En vond/vind 3cmc (oraal 200mg) net nog lekker, zeker in intiemere setting, thuis mé vriendin, genoeg energy, mr zoals 3mmc, andere soort dat amfetamine of MDMA, een goeie niet strakke energy en toch lekker entactogeen, kwas echt kei sociaal, empathisch en close mé haar. Heb dit nog mr 1 x gedaan. Maar als bewezen is dat die 'C' ipv 'M' echt giftig is, jua hoeft deze vr mij ni, ts ni dat wow spul is. Ik heb XTC/MDMA links laten liggen, omdak na de rush te snel en lange downperiode had. Dus daar was de rush nog über vet n omvatte in golven zoveel verschillende belevingen, mr 5-6u bam alles en bij uitwerking het ook te direct verdwijnt, met dan dagen tot week dowm, lusteloos gevoel, nee da kon ik ni opbrengen. Dus ja 3cmc laat ik dan zeker achter mij. Maar wat ist vergif dan juist, want alle drugs n rc's zijn toch vergif, bekendste is alcohol, u lichaam ervaart da puur als vergif. Kzal zelf ook wa opzoeken, mr als gij of anderen dit wetenschappelijk kunnen staven, shoot👊

2mmc zat ook bij die bestelling, mr hier nog geen tijd vr genomen, ook omdat ik meer n meer las, dat echt soft spul is. Maar ja velen maken 3cmc ook qua effecten, gelijk met de grond. Maar van 2mmc zie ik werkelijk niks positief passeren, dus ik verwacht hier echt niks van.

Ik gebruik 2mmc regelmatig. Hele hoge doseringen, dan merk je wel effecten. Ik heb nu het laaste opgemaakt. Heb een bommetje genomen en erbij snuiven. Beide zijn enorm hoge doseringen. Op dit moment ben ik ervan asn het hallucineren. Zoveel als ik weg werk zou ikk niet zomaar aanraden. Ik vind de werking prachtig bijj zo'n hoge dosering. Ik krijg er echt trip effecten vsn.

Manu76

Badass junkie
Ik gebruik 2mmc regelmatig. Hele hoge doseringen, dan merk je wel effecten. Ik heb nu het laaste opgemaakt. Heb een bommetje genomen en erbij snuiven. Beide zijn enorm hoge doseringen. Op dit moment ben ik ervan asn het hallucineren. Zoveel als ik weg werk zou ikk niet zomaar aanraden. Ik vind de werking prachtig bijj zo'n hoge dosering. Ik krijg er echt trip effecten vsn.
Echt hoog?

Geen zorgen ben niet dood. Heb wel de beste trip sins rijden.heb, vandaar weer gehad. Kon dezde keer niet eens lopen. Iedere stap ging ik op mij bek. Ik kan ook niet lezen schrijven. Onfdrtussen ben ik nog dik aan hst trippen.

swennie boi

Ik doe meestal 0,250mg gecombineerd met 0,025 keta intraveneus. Super Rush ga er goed en hard op. Deze combi werkt voor mij ong 1,5 uur.

HappyMind

Badass junkie
Ik doe meestal 0,250mg gecombineerd met 0,025 keta intraveneus. Super Rush ga er goed en hard op. Deze combi werkt voor mij ong 1,5 uur.
Het lijkt me niet zo handig om deze manier te "promoten". En eigenlijk zelfs gevaarlijk voor meelezers: als in de dosis die je noemt en überhaupt om een naald in een ader te kunnen krijgen.

swennie boi

Het lijkt me niet zo handig om deze manier te "promoten". En eigenlijk zelfs gevaarlijk voor meelezers: als in de dosis die je noemt en überhaupt om een naald in een ader te kunnen krijgen.
Doe deze dosis altijd. Heb nooit ergens last van. Niet van hoofdpijn, vermoeidheid, negatieve gevoelens de volgende dag geen cardiorestricti niets. Dus qua dosis zit ik wel goed met me 75 kilo. Natuurlijk wel vitamines ervoor en de dag erna.

Verder is het geen promoten. Ik snap ke bezorgdheid maar het is nu eenmaal ook een manier en ik maak er gebruik van. Kan toch niet zo zijn dat dit weg gestopt moet blijven terwijl we het wel over booty's, likken, slikken en snuiven mogen hebben.

Ik ga er altijd vanuit dat iemand als die iets doet weet waar die mee bezig is. Weet je dat niet dan moet je het niet doen

swennie boi

Doe deze dosis altijd. Heb nooit ergens last van. Niet van hoofdpijn, vermoeidheid, negatieve gevoelens de volgende dag geen cardiorestricti niets. Dus qua dosis zit ik wel goed met me 75 kilo. Natuurlijk wel vitamines ervoor en de dag erna.

Verder is het geen promoten. Ik snap ke bezorgdheid maar het is nu eenmaal ook een manier en ik maak er gebruik van. Kan toch niet zo zijn dat dit weg gestopt moet blijven terwijl we het wel over booty's, likken, slikken en snuiven mogen hebben.

Ik ga er altijd vanuit dat iemand als die iets doet weet waar die mee bezig is. Weet je dat niet dan moet je het niet doen
Ter lering en vermaak. Ik neem 3 uur voordat ik het ga doen 4 tabletjes vitamine C en 2 kauwtabletten calcium en vitamine D3. De dag erna hetzelfde ,maar dan 2 uur daarna nog een multivitamine. Misschien dat dat de reden is dat ik geen van de nare side effects heb.

swennie boi

Welke doseringen heb je gebruikt dan?

Merk ook behoorlijke effecten van, zo'n hoge dosering vind het wel op xtc lijken. Kijhard trippen, knuffelig, gewoon echt goed voelen, hallucinaties.

Dat heb ik nu ook, snuiven en bommetje hoge dosering. Ben zelf ook aan het hallucineren.

wolftrance

Belezen gebruiker
Erg slecht advies, zulke hoge doseringen nooooit nemen! Ik ben zelf fan van 2-mmc, juist omdat het zo'n lichte stimulant is. Wil je meer stimulatie, neem dan iets anders zoals xtc of zo maar ga niet de doseringen omhoog gooien. Je speelt met je gezondheid.. misschien je leven.

Nasaal heb ik vanaf doseringen van 30 à 40mg per neusgat (dus max 80mg totaal) al behoorlijke effecten die licht mdma-achtig zijn en zo'n drie tot vier uur duren. Oraal neem ik 150mg tot max 250mg per keer, die laatste dosis is al aardig hoog vind ik. Dat doe ik op festivals, om de twee uur zo'n dosis en maximaal twee keer bijnemen, om lekker energiek, flirterig en danserig te worden. Rectaal is 100mg tot max 180mg flink effectief om energiek en geil van te worden, duurt zo'n twee tot drie uur.

4EverChemical

Ik vind snuiven helemaal niks. Sinds mn rapé verslaving gaat er niets meer door mn neus. Heb 2-mmc in pellets van 250mg, als ik die neem heb ik voor een leuke avond genoeg en hoef ook niet meer bij te pakken. Hangt ws van je gevoeligheid af maar effectief is het bij mij in lagere dosering ook al..

Bovenaan