Erg jammer, vond 3-cmc dan wel een stuk leuker maar heb gelezen dat dit door de -C* ipv de -M* veel ongezonder (/giftiger) maakt. Liefst zo biologisch mogelijk trippen in de mate van het mogelijke
Is dit echt een wetenschappelijk onderzocht feit mbt 3-CMC, eerste dak daar van hoor. Want nog maar tijdje (maand, kan ook wa langer gleje zijn) terug, had ik da samen met andere nieuwe stim RC's besteld, wel allemaal in capsules en pillen. En vond/vind 3cmc (oraal 200mg) net nog lekker, zeker in intiemere setting, thuis mé vriendin, genoeg energy, mr zoals 3mmc, andere soort dat amfetamine of MDMA, een goeie niet strakke energy en toch lekker entactogeen, kwas echt kei sociaal, empathisch en close mé haar. Heb dit nog mr 1 x gedaan. Maar als bewezen is dat die 'C' ipv 'M' echt giftig is, jua hoeft deze vr mij ni, ts ni dat wow spul is. Ik heb XTC/MDMA links laten liggen, omdak na de rush te snel en lange downperiode had. Dus daar was de rush nog über vet n omvatte in golven zoveel verschillende belevingen, mr 5-6u bam alles en bij uitwerking het ook te direct verdwijnt, met dan dagen tot week dowm, lusteloos gevoel, nee da kon ik ni opbrengen. Dus ja 3cmc laat ik dan zeker achter mij. Maar wat ist vergif dan juist, want alle drugs n rc's zijn toch vergif, bekendste is alcohol, u lichaam ervaart da puur als vergif. Kzal zelf ook wa opzoeken, mr als gij of anderen dit wetenschappelijk kunnen staven, shoot👊
2mmc zat ook bij die bestelling, mr hier nog geen tijd vr genomen, ook omdat ik meer n meer las, dat echt soft spul is. Maar ja velen maken 3cmc ook qua effecten, gelijk met de grond. Maar van 2mmc zie ik werkelijk niks positief passeren, dus ik verwacht hier echt niks van.