2-DPMP

_Kat_

Bewuste gebruiker
Update: Het is alsnog binnen gekomen, scroll omlaag om te zien wat ik ervan vond.

Ik ga binnenkort 2-DPMP proberen (mits het hier veilig aankomt) en ik vroeg me af of er hier al mensen waren die er ervaring mee hebben.

In more recent times there has been some interest in the use of desoxypipradrol as a legal recreational drug. Its activity profile as a dopamine reuptake-inhibiting stimulant means that it could potentially be used as an alternative to illegal drugs such as cocaine and methylphenidate; however the slow onset of effects, and very long duration of action (as long as 24 hours, especially if more than one dose is taken) makes it unlikely to be successful for this application, as prominent side effects such as insomnia and anorexia are likely to outweigh any positive effects. Despite these potential side effects, a few anecdotal reports of recreational use have surfaced on bulletin boards focusing on drug use.

Hierbij vergeten ze uiteraard de echte speed freaks, die de lange duratie (is dat wel Nederlands?) van de drug alleen maar meer appreciëren. Het is blijkbaar een van de sterkste CNS stimulanten.

Desoxypipradol, otherwise known as 2-DPMP, is one of the worlds strongest CNS stimulants.

It is much stronger than most other CNS stimulants including BZP, MBZP, MDPV, Efedrin, Synefrin and even Amphetamine. Its effects have been reported to last 24 - 36 hours.

Ik kan niet wachten tot het binnen is! :grin:

L

Lid 6909

Gast
Nog nooit van gehoord eigenlijk.

Het is dus een soort speed maar dan harder?

_Kat_

Bewuste gebruiker
Een CNS stimulant. Het is dus speed maar dan zonder het vermageren enzo. De eetlust word dan weer wel onderdrukt dus het kan nog steeds gebruikt worden als vermageringsmiddel.

_Kat_

Bewuste gebruiker
Ben dan ook benieuwt naar het verslavingspotentieel. Heb ook nog MDPV bestelt maar denk niet dat dat wat bijzonders word. BZP wil ik geen eens proberen met alle bijwerkingen waar het om bekend staat.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Desoxypipradrol vind ik echt helemaal niks. Heb het slechts 3 keer gedaan maar ik reageerde er totaal niet goed op. had 10mg genomen ofzo en ben daar eens 3-5 dagen van wakker geweest maar er was verder helemaal geen stimulatie die je voelt. Sommige mensen vinden dit wel fijn spul, je word er gewoon net wat wakkerder van. Hun kunnen er ook gewoon op slapen na uurtje of 12. Ik dus totaal niet...

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
oke.. dus het is een soort superpep zonder euforie en strakstaan?? ik heb er nog nooit iemand over gehoort verder dus denk dan dat normale pep zoizo meer de moeite is!?!?
meer ervaringen! nog mensen wel eens gedaan?

_Kat_

Bewuste gebruiker
Ik heb het nog steeds niet binnen (kan nog wel een week duren ofzo) maar zodra ik het heb zal ik je laten weten wat ik ervan vond.

Psilo

Bewuste gebruiker
Het lijkt qua structuurformule trouwens heel veel op Ritalin....(en Ritalin vond ik nu ook weer niet zo geweldig)

Maar wel jammer dat ik je ervaring nu niet kan lezen....

_Kat_

Bewuste gebruiker
ALSNOG BINNEN GEKREGEN!! Duurde wel een maand, en dat zal wel de reden zijn voor het feit dat ik ipv 10 mg 2-DPMP, 50 mg heb gekregen. Ik klaag niet. :grin:

Ik vond t gisteren zo'n interessante drug dat ik zonet nog maar wat heb gesnoven, dit spul is echt DE amfetamine vervanger voor mij. Ik gebruik drugs namelijk spiritueel, en pep kost me te veel van mijn lichaam, dit spul onderdrukt alleen de eetlust. Het eet je lichaam niet op. Je word er uiteraard wel lijkbleek van enzo, maar dat is normaal bij dit soort middelen. Het meest ongelooflijk aan dit spul is dat ik gisteren minder als 5 mg heb genomen en dat was al genoeg om mijn denk vermogen beter te maken als dat het is onder invloed van pep. Ik hoef geen eens meer te denken, het antwoord dat ik zoek presenteert zich over het algemeen op de seconde dan ik het nodig heb. Oh ja, en je staat van zo'n kleine hoeveelheid iets van 24 uur lang strak.

Dit is misschien een tip voor mediums, aangezien het de Kroonchakra overactief maakt. (Indien deze is geactiveerd.) Dat is namelijk voor mij wel de reden dat ik dit zulk fijn spul vind. Fuck pep. :P Dit is minder interessant voor mensen die gewoon willen feesten, want het duurt veeeeel te lang voor een feestje en het is puur stimulerend, het heeft geen empathische effecten zoals pep dat een klein beetje heeft. Daardoor zorgt het al vrij snel voor paranoia, maar dit kan ik gelukkig een beetje onder controle houden. (Ik ga niet kijken of iets nou echt is of niet, ik weet welke impulses ik niet op hoef te reageren.) Het doet overigens hetzelfde met je derde oog als pep, voor diegene die hiernaar op zoek is.

Psilo

Bewuste gebruiker
Leuke reactie al begrijp ik het tweede deel voor geen meter en zoals je het beschrijft is het niets voor mij maar heeft het zeker een doelgroep.

Laat nog eens wat horen hoe je verdere ervaringen zijn.

Ik heb dit goedje ook , heb het enkele keren gebruikt op een LAN-party vond er voor de rest niet veel aan heb nog een redelijke hoeveelheid over van mijn toenmalige 100 mg schiet toch niet zoveel meer over :P

2C-Em

Belezen gebruiker
Ik vind doseringen van ong 1-20 (17) mg terug, klopt dit ong. met wat jullie hebben genomen?

Op zich weinig informatie over de dosering te vinden op grote bekende sites nl.

Bovenaan