2-ce werkt niet.

LABELED

Newbie
Hoi beste DF'ers!

Dit weekend hebben we voor de eerste keer 2-ce gebruikt met wat vrienden. We hadden allemaal een dosis genomen van 20mg in een bommetje.
Ik vroeg me af, bij 2-cb, of er nog mensen zijn die er helemaal niet van trippen. 3u na inname had ik nog steeds niets van visuals, geen tripgevoel. Wel voelde ik me wat waas, maar ik weet zeker ( ik heb al ervaring met andere tripmiddelen zoals LSD, 2-cb, truffels etc.., dat ik niet aan het trippen was.
Mijn vrienden daarentegen hadden wel de trip van hun leven. Om mij ook een beetje ''verder'' te krijgen heb ik een pil gekregen met 200mg mdma en MDA (daar weet ik de hoeveelheid niet van).
Na inname van die pil had ik leuk gevoel, maar ik kende het gevoel reeds omdat ik al ervaringen had met die pillen.

Lijkt het jullie verstandig om volgende keer anderhalve dosis te nemen, of mss een dubbele? Of moet ik het trippen laten voor wat het is?
Ik ga er wel nog even bij zeggen, als ik trip, mijn trips ALTIJD een pak minder hard zijn als die van de rest. Ik neem altijd al een volledige dosis.
Grtz, LABELED.

pammetje82

Bewuste gebruiker
nou ik heb ook een keer 2-ce gehad van een destijds populaire vendor.. Alleen deed dit ook helemaal niks, zeker niet zoals 2-ce hoort te zijn. Hoor wel vaker dat er bunk 2-ce word verkocht dus zou me niks verbazen. Wat ik ook zo vreemd vind aan 2-ce is dat bij elke 2-cx marquis test groen word behalve bij 2-ce. die geeft geen reactie

Yokibeer

Experimenterende gebruiker
Heb zelf ook een keer 2C-E voorbij zien komen en gebruikt, heb toen 5 mg gesnoven, dit was meer dan voldoende, het sloeg binnen 5 minuten keihard in, bodyload was het eerste half uur iets te intens, wist niet meer hoe ik ff rustig op kon gaan liggen, mijn lichaam voelde als een luchtbel.
De visuals waren net zoals die van LSD en als een hevige 2C-B trip, vooral veel objecten die vervormen en op je af kwamen. toch vind ik zelf 2C-E minder interessant als 2C-B, miste toch een klein stukje genot van euforie. en de piek hield 4 a 5 uur aan dit was meer als lang genoeg. misschien bij een bommetje dat de piek wel 1 a 2 uur langer aan houd maar dat weet ik niet.
Jammer dat het niet voor jullie heeft gewerkt!

LABELED

Newbie
pammetje82 zei:
nou ik heb ook een keer 2-ce gehad van een destijds populaire vendor.. Alleen deed dit ook helemaal niks, zeker niet zoals 2-ce hoort te zijn. Hoor wel vaker dat er bunk 2-ce word verkocht dus zou me niks verbazen. Wat ik ook zo vreemd vind aan 2-ce is dat bij elke 2-cx marquis test groen word behalve bij 2-ce. die geeft geen reactie

Ja daar dacht ik ook eerst aan, maar ik vond het dan zo vreemd dat ùijn vrienden echt wel stevig aan het trippen waren en ze hadden ook visuals, dus ik denk dat de kwaliteit goed was.. :)

Bovenaan