• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2-CB, Non-Stop Closed Eye Visuals

Um

Belezen gebruiker
Wie? Ik alleen, op mijn kamer (die ik niet heb verlaten)
Ervaring? Dit was eerste keer 2-cb. Ik heb wel ervaring met ondere andere paddo's, lsd, lsa, speed, bzp, mdma, ketamine,..
Wanneer? gisteren
Dosis? 30 mg, in capsule

Een normale vrijdagavond thuis is toch een beetje saai. Ik had deze week 2-cb gekocht en het leek me een goed idee om de avond wat op te fleuren met het proberen van een nieuwe drugs. Om 20.00 slikte ik de capsule in en om 20.45 voelde ik mijn lichaam zich aanpassen aan het stofje dat ik had geslikt. Vanaf 21.00 zag mijn kamer er plots anders uit. Er hangt een elpee aan de muur waarop een grote letter M staat. De M begon plots uit twee delen te bestaan, twee vriendjes, die met elkaar aan het dansen waren. Met verbazing bleef ik daar een tijdje naar kijken tot plots heel mijn kamer een ander kleurtje kreeg. Een soort van rode gloed. Ik keek nog eens naar die twee mannetjes en plots werd heel de kamer erg visueel en leek het alsof ik even, tien seconden, in een tekenfilm kamer zat. Alles was getekend.

Ik wilde terug die twee mannetjes (die letter M) zien dansen maar plots was die M verandert in een duidelijk doodshoofd. Dat vond ik maar vervelend en ik ging wat anders proberen. Ik zette een cd van Sento Sento (Israelische full on psytrance) op en deed het licht uit en ging in bed liggen. Het album duurt ongeveer net geen 80 minuten en hoewel het volledig donker was in mijn kamer heb ik die 80 minuten allerlei kleuren zien passeren. Kleuren, vormen, vage beelden, kortstondige gezichten, ruimtevlakken,..alles paste zich aan, aan de snelheid en sfeer van de muziek. Prachtig. Nu pas weet ik echt wat Closed Eye Visuals zijn.

Na dat album deed ik het licht aan en viel ik bijna omver. Even gaan zitten om tot mezelf te komen en toen begonnen de kamer weer wat meer te leven als anders en vervormde verschillende dingen. Ik zette de televisie aan om naar het einde van Top Gear te kijken, maar dat kon ik voor geen twee seconden volgen, want mijn gedachtes sprongen van de hak op de tak.

Dan maar mp3-speler genomen en weer in bed gaan liggen. De muziek was heel raar en de Closed Eye Visuals begonnen opnieuw, maar minder sterk. Ik dacht dat het uitgewerkt was. Het was rond 23.00.

Dus terug licht aan gedaan om te kijken of ik nog wat merkte. En jahoor, er gebeurde weer wat. Telkens ik met mijn vingers bewoog schoten er groene pijlen uit. Super gaaf en moeilijk te beschrijven. Als ik mijn rechterarm bewoog kwamen er groene pijlen dus uit, uit mijn linkerhand niets. Toen begon ik te vermoeden dat mijn linkerhand niet magisch was en dat ik liever twee rechterhanden zou hebben. O, wat zou ik dat graag hebben gehad.

Toen begon er allerlei kleine vlekken met gezichtjes in de lucht te vliegen die ik kon grijpen. Telkens ik zo'n vlek had 'gepakt' verdween die vlek.

Plots was ik er moe en werd het vaag. Ik ben rond 00.30 gaan liggen en ik weet niet om hoe laat ik in slaap gevallen ben. Ik was vanmorgen rond 10.30 wakker met een gevoel 'wat was dit weer zeg' :grin:

even wat + en - van deze drugs:

+ geen kater + je kan slapen
+ Closed Eye Visuals, wow
+ je kunt het gemakkelijk sturen
+ kans op bad trip lijkt me totaal onmogelijk
+ licht euforisch gevoel
+ duurt niet zo lang als bijvoorbeeld lsd, vind ik altijd aangenaam

- niets negatief kunnen ontdekken aan deze eerste keer 2-cb

en nu wil ik graag eens mescaline proberen
:)

Delirium

Badass junkie
Gaaf :hearteyes: 2C-B (of een andere stof uit die familie) staat hoog bovenaan mijn verlanglijstje.

En mescaline inderdaad ook :grin:

023User

Belezen gebruiker
Dat klinkt als een leuke 2c-b ervaring! Die closed eye visuals klinken wel erg verleidelijk..

Mooi dat je geen minpunten aan 2c-b hebt kunnen ontdekken. Mijn eerste keer moet ook nog komen :wink:

3970

Wijs gebruiker
Erg leuk en duidelijk report! Ik vind 2C-B ook een heel fijn stofje, en visueel is het heel gaaf. Maar ik heb niet de echte hallucinaties zoals jij die beschrijft, dus dingen die er niet echt zijn, of dingen die in andere dingen veranderen.(veel dingen :rolleyes: )

Mijn visuals op 2C-B bestaan voornamelijk uit kleuren, golvende en ademende bewegingen, en rood/blauw/paars/groene neonachtige CEV.

Maar nogmaals, leuk om te lezen hoe iemand anders de stof ervaart!!

Hemi

gebruiker

Newbie
een bad trip is zeker niet generiek onmogelijk, die stelling heb ik persoonlijk gefalsificeerd (niet prettig)

Bovenaan