• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2 capsules Trip E: Vervelend, vreemd en fijn

Treintrippers

Experimenterende gebruiker
Ik ging gister met een vriend (ehm, laat ik hem de prachtige naam Piet Hein geven :P) naar de Smartshop om wat leuks te halen, we wisten nog niet wat. Ik had een paar weken terug Euforic E geprobeerd. Dat gaf me een tevreden, ontspannen en af en toe gelukzalig gevoel en zoiets leek me wel weer leuk. Dus we vroegen aan de verkoper wat hij ons aanraadde. Ik zei dat ik geen zin had om echt te trippen, maar liever iets subtiels had. Een beetje sterker dan Euforic E mocht wel. Hij zei dat we een keer Salvia konden proberen. Ik zei dat dat me wat te heftig leek (doh). Toen raadde hij Trip E aan. Ik kende dat merk en mijn oude, slimme, alwetende, betrouwbare, lieve zus (Sweet Shadow) had het eens genomen en toen merkte ze er vrijwel niks van, dus we gingen met dit voorstel akkoord.

We namen de capsules om 14.40u en liepen daarna door de stad en dronken wat chocomel. Ik merkte er nog niks van, Piet Hein werd misselijk. Omdat het koud was, besloten we om een film te huren en daarna naar mijn huis te gaan. Thuis keken we deze film en mijn gezin keek gezellig mee. Ik merkte nog steeds weinig, ik voelde me wel een beetje mellow.
Toen begon ik me licht en ziekjes te voelen (ik had die dag erge rugpijn en buikpijn, de hele avond nog gehad :(). Ik voelde me alsof ik ging flauwvallen en ik werd misselijk. Rond 19.00u gingen we eten.

Toen begon ik me wel een beetje anders te voelen. Dit was geen fijn moment, want ik zat aan tafel met mijn familie. Ik had het gevoel dat ik meters boven mijn bord hing en iedereen aan de tafel was groot. Ik vond de keuken best vreemd en had het gevoel dat ik erin kon verdwalen (we hebben een kleine keuken). Ik besloot om paprika te eten (vitamientjes), want ik wilde niet gaan trippen.

Met Piet Hein ging het ondertussen ook niet goed. Hij zat maar te zuchten en voor zich uit te kijken en niet te eten. Ik stelde voor om naar buiten te gaan. Piet Hein vond dit een goed idee. Buiten vond ik het fijn, want nu hoefde ik me niet druk te maken om mijn familie (ik vond het niet fijn om me zo te voelen waar zij bij waren). We liepen langs de kerk, waar toevallig een mis bezig was. We liepen stil naar binnen en gingen achterin zitten. Ik zei tegen Piet Hein dat we stil moesten zijn. Het was een mooi moment. De kerk was mooi en warm en rustig en er was zacht gemompel van de mis. Ik zag alles vreemd, maar geen dingen die er niet waren. Na een tijd voelde ik een gigantische lachkick opkomen. Ik liet het niet toe, maar zei tegen Piet Hein dat we weg moesten. Hij was het hiermee eens en we liepen rustig weg. We liepen een rondje om de kerk.

De grond, waar sneeuw op lag glitterde heel mooi, we bleven er een tijd naar kijken. We besloten dat we naar de stad wilden, maar dan moesten we eerst terug naar mijn huis om geld en tassen enzo op te halen. Dat vond ik niet echt fijn, dus dat deden we even snel. Piet Hein en ik liepen richting het station (is iets van 40 minuten). Op weg daarnaartoe heb ik vele leuke momenten beleefd en alles was mooi en leuk en simpel.

Piet Hein wilde perse naar de MacDonalds (die boycot ik nu 4 jaar :wink:). Ik moest toch naar de wc, dus vond het wel okee. Ik deed op de wc mijn best me niet teveel te laten afleiden door alles. Ik voelde me alsof ik ging flauwvallen en dacht eraan dat mensen me dan zouden vinden op de wc van de Mac.
Piet Hein had ondertussen besteld, maar het zou nog drie minuten duren. In de Mac was veel kleur en licht. Piet Heins huid zag er heel eng uit, rood en streepjes en gleuven (afin, gewoon eng :P). Onze pupillen waren gigantisch. Mijn gezichtsveld was vreemd, met haperingen aan de zijkant, trillerig.

Na de Mac vervolgden we onze tocht naar het station. We bleven staan op een bruggetje. Dit was mooi en fijn. Om te kijken naar de reflectie in het water. Prachtig. Ik was tevreden en ontspannen, maar had wel rugpijn.

Toen besloten we om naar een café te gaan. Daar liepen we heen en het was rond 20.15u dat we daar aankwamen.We gingen achterin een hoekje zitten. Dat was wel leuk, maar we konden niet echt een normaal gesprek voeren. Alles was wazig, maar het was wel okee en grappig en ontspannen. Toen kwamen er twee meisjes die Piet Hein kende, maar ik niet. Toen klapte ik erg dicht. Maar later gingen we met ze aan een tafeltje zitten en werd het heel gezellig. Zij vonden het gelukkig niet erg dat we een beetje vreemd waren. Rond 22.00u gingen zij weg.
Toen wilde Piet Hein ook weg, ik niet, want ik vond het er erg fijn. Maar hij maakte zich nogal druk, dus gingen we toch maar. We liepen door de vrieskou naar een ander café en dronken wat Ice Tea. Daar was het niet zo gezellig en we werden staarderig en stil.

Piet Hein zei al sinds een uur of 21.00u (en sinds 21.00u elk half uur) dat hij zich steeds nuchterder begon te voelen, ik merkte daar nog niet veel van en onze pupillen waren nog steeds gigantisch. Piet Hein leek zich vanaf dat moment niet meer op zijn gemak te voelen. Rond 23.00u liepen we naar mijn huis. Piet Hein zei dat hij wel wilden blijven logeren en ik zei dat dat wel best was. Thuis aangekomen wilde ik dit echter niet meer en zei dat en toen ging hij naar huis. Ik voelde me daar best schuldig over en dat was niet prettig.

Toen ging ik mijn pyjama aantrekken en toen begon ik weer anders te trippen. Ik was nu alleen. Absoluut niet fijn. Ik ging erg malen en zette overal vraagtekens bij: Wat is de mens, waarom is dit normaal zo normaal en nu niet? Ik liep naar boven en de vragen gingen door. Waarom voel ik me zo anders? Waarom is dit alles zo vertrouwd en waarom voelt het nu dan niet vertrouwd? Ik maakte me erg druk. Ik ging in bed liggen en zette de tv aan, wat ik wel interessant vond, maar niet heel boeiend. Toen opeens zag ik mijn windvanger draaien (hij is mooi en gekleurd). Ik werd meteen ontspannen en kreeg een glimlach om mijn mond. Draai draai, glinster glinster ^_^.

Ik zette de tv uit. Toen begon er iets anders. Ik richtte mijn aandacht op de kamer. Ik voelde alsof ik in de kamer getrokken werd. Ik wist dat ik in de kamer kon veranderen! Nee! Dat wilde ik niet. Dus ik dacht: Ik wil graag in mijn eigen lichaam blijven. Ik richtte mijn aandacht ergens anders op. Mijn aandacht ging naar de lekkere deken die op me lag. Mooi wit en zacht en warm, heerlijk. En hij leek wel met me mee te ademen, jaa, bijna een deel van me. Nee! Ik wilde ook geen deken worden. Ik besloot de lamp maar uit te doen. In de donkerte vormde zich de mooiste patronen. Prachtig, wat een wonderen. Maar ik dacht: Het is dan wel mooi en prachtig en vermakelijk: ik wilde niet trippen vandaag (opstandig :P). Ogen open of dicht maakte niet uit, want het was donker in de kamer.

Nu dacht ik vrij positief over mezelf, dat was wel prettig. Maar tegelijkertijd vond ik dat ik me teveel druk maakte. Ik vond dat waar ik was, gewoon een punt was. Geen heden, verleden of toekomst, gewoon een puntje in iets. Ik heb nog lange tijd lopen malen en gevoeld dat ik een ander bewustzijn had en ik ben tot zoveel conclusies gekomen, welke weet ik niet meer. Wel theorieën over waarom ik me niet druk zou moeten maken over wat dan ook. Ik heb genoten van de mooie patronen tot ik in slaap viel.

Toen ik vanmorgen wakker werd, was ik superblij dat het trippen voorbij was. Ik wilde niet trippen en dat heb ik gemerkt ook. Het was daardoor niet fijn, hoewel er mooie dingen tussenzaten. Constant die herhaling van: Ik wilde niet trippen vandaag, zucht, wanneer houdt het op, ik wilde niet trippen vandaag, oh mooie patronen, maar ik wilde niet trippen vandaag, etc. etc. etc.

Het begin voelde als dronken zijn, maar tegelijkertijd high (ofzo, niet dronken, maar ook niet echt high, ehm slechte omschrijving :rolleyes:). Later werd het meer een trip, toen ik alleen was.

BacingsPen

Badass junkie
ondanks het feit dat je niet wilde trippen leek mij het effect best leuk als je er voor openstaat? :)

Wel vreemd dat je zussie er niks van voelde en jij wel :confused:

Maar goed kostte dit 7.50 per doosje? Ga binnenkort ook maar eens van dat spacespul halen voor bij t uitgaan ofzo :) Maar niet dit want ik moet er wel sociaal bij blijven :P

Treintrippers

Jaa, ik denk dat het zeker leuk is als je er op voorbereid bent :grin:.
Beetje jammer dat die smartshopverkoper dit had gegeven, want ik had gezegd dat ik niet wilde trippen.
Het was ook niet die-hard trippen ofzo, maar ja..toch wel wat teveel voor wat ik wilde.

Ik snap ook niet waarom mijn zus er niks van heeft gemerkt...maar op Azarius bij de reacties staat ook niet veel soeps verder.

Ik betaalde 9 euro voor een doosje, en er zitten 4 dingetjes in.

Freaky high

Bewuste gebruiker
ben vandaag in een smarshop geweest (heksenketel in Sluis), was van plan paddos en wietzaden te kopen voor een vriendin van mij. we komen toe in die winkel en ik vraag 1 portie mexicaanse (eerste keer dat we paddos wilden proberen, maar dit kunnen we niet door die stomme verkoper die zei dat we 18 moesten zijn!! :angry: ) en dat mocht niet. de zaden mochten we wel kopen. we hebben wat rond gekeken en die doosjus trip-e stonden daar ook, maar in verschillende kleuren, wel ng cool!

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Ben, volgens de verpakking moet je er geen alcohol bij gebruiken dus 't lijkt me niet zo ideaal voor bij het uitgaan :wink:

Ik heb besloten dit soort capsules niet meer te kopen, omdat je niet weet wat erin zit. Ja ok, er staat op wat de ingredienten zijn, maar je weet de hoeveelheid niet. Je weet bijv. niet hoeveel Baby Hawaiian Woodrose (LSA) erin zit.

Verder is het belachelijk dat de verkoper je salvia aanraadde, en ben ik echt verbaasd dat het zo ver is gegaan bij jou (en Piet Hein) en ik er vrijwel niets van gemerkt heb de twee keren dat ik het geprobeerd heb.

mushiemadness

Belezen gebruiker
wat Was de reden dat je niet wou trippen?
die dingetjes lijken me wel vet
hoeveel heb je er genomen ?
en hoelang heeft het ong goed gewerkt?
en hoeveel tijd was er tussen de iname en dat je het ging voelen?
ben van plan binnekort paddos te doen , maar zou wel wat opwarming willen gebruiken :P

BacingsPen

Badass junkie
Sweet_Shadow zei:
Ben, volgens de verpakking moet je er geen alcohol bij gebruiken dus 't lijkt me niet zo ideaal voor bij het uitgaan :wink:

Ik heb besloten dit soort capsules niet meer te kopen, omdat je niet weet wat erin zit. Ja ok, er staat op wat de ingredienten zijn, maar je weet de hoeveelheid niet. Je weet bijv. niet hoeveel Baby Hawaiian Woodrose (LSA) erin zit.

Verder is het belachelijk dat de verkoper je salvia aanraadde, en ben ik echt verbaasd dat het zo ver is gegaan bij jou (en Piet Hein) en ik er vrijwel niets van gemerkt heb de twee keren dat ik het geprobeerd heb.

nee, en je wordt er ook niet socialer van volgens mij dus dit spulletje nemen we maar niet :P

En tja, hoeveel erin zit is niet bijster interessant toch? Als je maar weet WAT er in zit en als het maar werkt?

Ik vertrouw er volledig op dat de smartshop geen spullen verkopen die je schade aan kunnen doen...

Welke soorten caps heb jij gehad dan sweet?

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
SpacingBen zei:
Sweet_Shadow zei:

nee, en je wordt er ook niet socialer van volgens mij dus dit spulletje nemen we maar niet :P

En tja, hoeveel erin zit is niet bijster interessant toch? Als je maar weet WAT er in zit en als het maar werkt?

Ik vertrouw er volledig op dat de smartshop geen spullen verkopen die je schade aan kunnen doen...

Hm ik ben het niet met je eens, ik vind het wel van belang om te weten hoeveel er van een bepaalde stof in zo'n capsule zit. En dat iets in de smartshop verkocht wordt wil niet zeggen dat het niet schadelijk kan zijn.

Ik heb twee keer Supercap Xtreme en twee keer Trip E geprobeerd.

Treintrippers

Freaky High: Dit haal ik van de site van ministerie van justitie: 'Verse paddo’s mogen door iedereen worden gekocht. Gedroogde en in etenswaren verwerkte hallucinogene paddestoelproducten zijn verboden en vallen onder de Opiumwet.'

Mushiemadness: Ik wilde niet trippen, omdat ik er niet op ingesteld was. Het is nogal heftig en daar had ik gewoon die dag geen behoefte aan. Ik voelde me ook niet zo lekker, beetje ziekjes. Ik wilde gewoon een leuke dag hebben en als je gaat trippen dan kan het wel leuk zijn, maar niet gewoon :grin:.

Ik had dus twee capsuletjes ingenomen. Het heeft best lang goed gewerkt. Van een uur of 19.00u tot 1.00u ofzo. Het zou nog wel langer kunnen duren, maar ik was in slaap gevallen, dus ik weet het niet. Ik werd volgens mij wakker om 3.00u en toen dacht ik: 'oh het is dus nog niet voorbij', maar daarna ben ik weer in slaap gevallen.
Piet Hein was wakker gebleven tot 5.00u had ik later gehoord.

Op het pakje staat dat je het 45 min voor het gewenste effect moet innemen. Bij ons duurde het langer voordat het ging werken, omdat we net middag hadden gegeten. Dus bij ons iets van 3 uur, hoewel er een opbouw in zit. Na 1,5 uur voelde ik me een beetje mellow en Piet Hein zei dat hij zich trippy voelde, wat ik me op dat moment totaal niet kon voorstellen, had dus ook totaal niet verwacht dat dit bij mij nog zou gebeuren.

SpacingBen: Toen ik in het café zat, kon ik op een gegeven moment best sociaal zijn hoor. Heb best leuke gesprekken gehad. :P. Maar met Euforic E was ik wel een stuk socialer, toen was ik constant aan het praten en wist echt 1000 gespreksonderwerpen :grin:.

Mac...

Badass junkie
Mja goed, ik snap ook niet dat je een tripmiddel haalt als je niet wilt gaan trippen. Dan kan het eigk ook alleen maar fout gaan.

Treintrippers

Ja klopt. Dat had ik dus onderschat.
Dit komt omdat ik de verkoper van de smartshop vertrouwde, omdat ik duidelijk had aangegeven dat ik niet wilde trippen.
En ik had van mijn zus gehoord dat het niet veel spectaculairs was geweest bij haar.

Maar ja, wat dat betreft heb ik dus geleerd om geen smartshopverkopers te vertrouwen en geen dingen te kopen waarvan ik zelf niet precies weet wat het is :).

BacingsPen

Badass junkie
Sweet_Shadow zei:
SpacingBen zei:
Sweet_Shadow zei:

Hm ik ben het niet met je eens, ik vind het wel van belang om te weten hoeveel er van een bepaalde stof in zo'n capsule zit. En dat iets in de smartshop verkocht wordt wil niet zeggen dat het niet schadelijk kan zijn.

Ik heb twee keer Supercap Xtreme en twee keer Trip E geprobeerd.

mmm nu je dit zegt en ik de laatste reacties van je zusje heb gelezen heb ik mijn mening herzien :grin:

De eerst volgende keer dat een smartshopverkoper mij een lulpraatje verteld of troep verkoopt of weet ik het wat dan scheld ik hem de huid vol :grin:

Nee maar ff serieus, dat betekent dus dat de smartshops in nederland mensen kunnen helpen aan een zeer ongezond leven? (OMDAT ZE NIET OVER VERKEERD VOORLICHTEN?)

:angry:

cordelia

hey ik zat zo eens wat oude verhalen door te lezen en toen kwam ik hierbij dus...
voordat ik deze trip-e toen een keer wou proberen was het wel handig om te weten of het nou echt werktte dus....zodoende veel verhalen opgezocht en uiteindelijk maar een verhaal waar het bij werktte nou conclusie dat ik het eindelijk zelf ook genomen had ik begon er met een want wist niet hoe het ging werken.

Maar inderdaad het werktte alleen wat die man erbij had moeten zeggen is dat je er met 1 moet beginnen en na een uur en een kwartier pas de tweede omdat ze inderdaad heftig kunnen zijn.
En als je net hebt gegeten werkt het ook niet het beste is dan nog een nuchtere maag.
Ik heb zelf bijna alle smartdrugs uitgetest en kan de klanten dus goed helpen dus niet alle smartshop verkopers zijn zo he :wink:
nog meer mensen trouwens die trip-e geprobeerd hebben en een leuk verslag ervan hebben???

Groetjes!!!! :wave:

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Freaky high zei:
ben vandaag in een smarshop geweest (heksenketel in Sluis), was van plan paddos en wietzaden te kopen voor een vriendin van mij. we komen toe in die winkel en ik vraag 1 portie mexicaanse (eerste keer dat we paddos wilden proberen, maar dit kunnen we niet door die stomme verkoper die zei dat we 18 moesten zijn!! :angry: ) en dat mocht niet. de zaden mochten we wel kopen. we hebben wat rond gekeken en die doosjus trip-e stonden daar ook, maar in verschillende kleuren, wel ng cool!

btje offtopic, maar ik was ook eens in een smartshop, voor een waterpijp.. de kreeg ik niet eens mee :openmouth: toen zei ik gewoon in dr gezicht okee dan ga ik wel naar de andere smartshop daar krijg ik het wel mee :grin: DOEI!

wel btje oud topic dit trouwens.. maar toch weer wat leuks gelezen! misschien ook maar eens van die Trip-E dingesen halen :rolleyes:

XpRnz

Treintrippers Geplaatst: 05 Mrt 2006 16:48 Onderwerp: 2 capsules Trip E: Vervelend, vreemd en fijn

--------------------------------------------------------------------------------

Ik zei dat ik geen zin had om echt te trippen, maar liever iets subtiels had. Een beetje sterker dan Euforic E mocht wel. Hij zei dat we een keer Salvia konden proberen. Ik zei dat dat me wat te heftig leek (doh).

Haha, verkoper wou je duidelijk een oor aannaaien.. :openmouth:

Vond de ondertoon in je report wel een beetje negatief, misschien dat het daarom wat minder goed uitpakte. Denk dat je niet zoiets moet hebben van 'ik wil niet gaan trippen' als je iets haalt bij de smartshop.. wat verwacht je dan als je iets koopt wat 'TRIP-E' heet.. :rolleyes:

cordelia

haha tsjah...echt trippen is het niet maar wel heel errug wazig het is net alsof je op een filmset loopt als het ware alles is heel helder en ziet er nep uit :openmouth:
liep in het bos toen en voelde me niet echt op me gemak toen maar daarna een goeie lachkick gehad en dat is nooit weg he

@ radeon915 hoe oud ben je dan want als je geen 18 bent kennen ze een boete krijgen he :wink:

Bye bye nog een half uur en dan weer :stoned: :wave:

rocka

Naaah... lijkt me niet zo leuk spul... want ik lees bijna alleen maar negatieve dingen.

cordelia

gewoon met een beginnen niet te veel eten van te voren en net als paddo's is het geen partydrugs alleen in het begin een beetje een misselijk gevoel

Treintrippers

Denk dat je niet zoiets moet hebben van 'ik wil niet gaan trippen' als je iets haalt bij de smartshop.. wat verwacht je dan als je iets koopt wat 'TRIP-E' heet..
Er zijn heel veel dingen te koop bij de smartshop waarvan je niet gaat trippen, denk aan de verschillende kruiden die alleen maar voor meer energie zorgen. Ik deed dat toen wel vaker en geen problemen mee gehad verder. De naam zegt ook niet alles: Ik heb een keer Stargate geprobeerd en daar merkte ik niks van, toch ook een vrij spacende naam :grin:.

LiquidFantasy

Belezen gebruiker
klinkt tof, ga ik dit weekend maar eens gebruiken op een goa party ofzo. elke week lsd komt ook een beetje me neuz uit. :rolleyes:

Shroomie

Bewuste gebruiker
Freaky high zei:
Ik ben 16 en heb er al 3x paddos gekocht :mrgreen:

qinn

Bewuste gebruiker
Shroomie zei:
Freaky high zei:
Ik ben 16 en heb er al 3x paddos gekocht :mrgreen:

Jippie

Bij de happy holland in nijmegen kun je paddo's halen als je 12 bent

Bovenaan