1x lsd alleen?

Bewild

Bewuste gebruiker
Morgen heb ik eindelijk voor de eerst keer een zegeltje te pakken :P (het werd wel tijd ondertussen :P ). Ik was nu van plan om het vant weekend te pakken, ik ben namenlijk heel het weekend alleen thuis, maar ik zou het dan ook wel helemaal in men eentje pakken zonder er iemand bij. Is dit wel een goed idee?

Qocaïne

Badass junkie
Het is natuurlijker leuker om lsd te gebruiken met iemand anders erbij.

Zo kan je elkaar ervaringen delen, en kan je elkaar zo nodig in de gaten houden :)

Als je besluit om in je eentje te trippen zou ik je adviseren om een half zegeltje te nemen! Je kan altijd later bijpakken

Have fun! :wave:

Jeller

Badass junkie
hangt volledig af van je eigen persoonlijkheid

ik zou het zelf nooit doen, maar ik kan mij voorstellen dat het wel heel leuk kan zijn.
maar een hele trip alleen doorbrengen zou voor mij te lang zijn

dus best gewoon een goede vriend als tripsitter nemen of met iemand trippen die er al ervaring in heeft :wink:

Bewild

Bewuste gebruiker
Ik heb nu ook nog wel geen paddo's gedaan, maar heb al wel dxm trip gehad, al nootmuskaat trip en zelfs al xtc trip (ma echt wel een dikke trip me zware halucinaties) en altijd alleen geweest :P . Het idee van alleen trippen spreekt mij ook gewoon ook zo aan, ma nu me lsd had ik zowa twijfels omda het miss wa te sterk is om de eerste keer alleen te doen.

Bewild

Bewuste gebruiker
Ok, bedankt voor de reacties in ieder geval :P en ik zal het hoe dan ook wel overleven vant weekend, kzal trouwens een trip reportje maken nadien.
En ja moesten jullie nu nooit meer iets van mij horen dan heb ik iets heel heel dom gedaan tijdens men trip en ben ik waarschijnlijk dood :P

Bewild

Bewuste gebruiker
Mja, nog nooit gehoord dat je nootmuskaat als tripmiddel kan gebruiken?
In nootmuskaat zitten meerdere actieve stoffen hoor :P , ma het enigste nadeel is wel dat je ongeveer 25 gr minstens moet naar binnen werken en de smaak enorm ranzig is :P

azgaza

Badass junkie
Bewild zei:
Mja, nog nooit gehoord dat je nootmuskaat als tripmiddel kan gebruiken?
In nootmuskaat zitten meerdere actieve stoffen hoor :P , ma het enigste nadeel is wel dat je ongeveer 25 gr minstens moet naar binnen werken en de smaak enorm ranzig is :P

Schijnt niet eens altijd leuk te zijn.

Maar; als je gewend bent aan uberhaubt drugs alleen gebruiken zal het waarschijnlijk wel goed komen, ik raad ook wel aan met de helft te beginnen.

BillyBilo

Badass junkie
nou nootmuskaat valt allemaal reuze mee, je moet gewoon 2 noten fijn raspen en zo snel mogelijk in je melk dumpen i.v.m etherische oliën, en op drinken, veel plezier, en pak de emmer er maar bij :tongueout: verder krijg je niet echt sterke visuals ofzo, ik had wat golfjes in de lucht en vooral van uit mijn ooghoeken leek het alsof de stoel steeds kleiner werd.

Jeller

Badass junkie
Bewild zei:
Ik heb nu ook nog wel geen paddo's gedaan, maar heb al wel dxm trip gehad, al nootmuskaat trip en zelfs al xtc trip (ma echt wel een dikke trip me zware halucinaties) en altijd alleen geweest :P . Het idee van alleen trippen spreekt mij ook gewoon ook zo aan, ma nu me lsd had ik zowa twijfels omda het miss wa te sterk is om de eerste keer alleen te doen.
xtc heeft niets te maken met trippen hé.
Het effect wordt wel psychedelisch genoemd, maar trippen is het niet

Bovenaan