met 1 gram keta leg je 3 man een 12 uur lang plat.ik heb toendestyds een halve gram in 8 uur tyd weggewerkt,en ik was aardig verdoofd,kon niet meer recht lopen,vaag praten,en op mn bed voelde ik me telkens door mn bed heen vallen.en met sex met mn vriendin kon ik moeilijk ademen,wat ook erg vaag was.was wel met een beetje alcohol,maar goed.trouwens wel duur,60 euro de gram,ik kocht t voor 30 euro de gram,van een zeer sterke kwaliteit.maar doe mij maar niet na,met alcohol kan t echt gevaarlijk voor je zijn.een blowtje geeft niet,maar doe er nooit alcohol bij.....begin bij een half streepje(0.05 gram)en voel t effe aan,en kijk daarna hoe je lichaam er op reageert.met dit spul leggen ze een olifant neer,goed doseren dus.en markeer je zakje of seal met de tekst''ketamine''mocht je t verliezen,of iemand pikt stiekenm een stevig lijntje van je,en denkend dat t coke is(zo ziet t er wel uit),want je gaat gegarandeerd plat als je dit als coke snuift.....als een onwetend persoon het zakje vind en hij heeft minimaal 1 liter bier op en neemt een kwart gram,dan zou t wel eens heel verkeerd met die persoon af kunnen lopen.wil je niet op je geweten hebben