1ste x keta

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ga deze maand wss voor de 1ste x ketamine proberen samen met ne maat, kan er aangeraken maar wel voor 60euro de gr... weet dat het veel is maar ik heb het er toch voor over
hoeveel zouden ik en 1vriend moeten kopen voor onze eerste keer goe weg te zijn, een halve gr dele of een volledige?
iemand anders nog tips (die ik niet op het forum kan terugvinden :wink: )
merci
:wave:

A

Anonymous

Gast
Een gram is heel veel hoor, je moet punten nemen geen lijnen, dus je kan er heel lang mee doen!

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ja ik wist dat je sleutelpuntjes of hele kleine lijntjes moest doen, dus een halve gr voor ons 2? kunnen we daar ons 1/2avondjes mee amuseren?

Mac...

Badass junkie
Nja het ligt er maar net aan hoe wazig je wilt worden. Voor 2 nachten zou ik eerder 1 gr de man kopen, beter te veel dan te weinig, want er is niks zo frustrerends als zin hebben in iets, maar het dan niet kunnen gebruiken. Maar houdt je echt aan de sleutelpuntjes en pak ook niet te snel achter elkaar, Keta is heavy spul...

Mac...

Badass junkie
sow, nja dat wist ik dan niet, mja goed, ze willen wel 2 nachten plezier hebben en je krijgt echt wel meer dan 100 mg naar binnen als je een hele nacht doorgaat.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
mja we zouden het 1 of 2 nachten doen, wss 1 maar als we iets overhebben de volgende dag, we willen gewoon een beetje uittesten, dus eerst een heeeeel klein beetje, dan beetje meer, nog beetje meer tot wanneer we het "echte" gevoel hebben dus wat zouden jullie zeggen een halve gr of een volledige gr met 2delen voor 1nacht?

groeten :wave:

Bal0n

Badass junkie
Je doet het toch niet voor het "echte gevoel", maar voor jezelf? Doe gewoon zoveel als je zelf fijn vindt..

Mr.jiho

Wijs gebruiker
Bal0n zei:
Je doet het toch niet voor het "echte gevoel", maar voor jezelf? Doe gewoon zoveel als je zelf fijn vindt..

mja je moet wel een gemiddelde hebben, we willen niet teveel over hebben en zeker niet te weinig, maar ik kan niet inschatten hoeveel we met ons twëën gaan gebruiken op een avond dus vroeg ik het hier :tongueout: :wink:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ok dus denk ik dat we maar een gr kopen voor ons 2, we zullen wel genoeg hebben dan :)
iemand nog tips?

Psykaholik

Wijs gebruiker
Mr.jiho zei:
Mac... zei:
yep, have fun :grin:

bedankt :) weet totaal niet wat te verwachten maar we zien wel
nog een vraagje, smoren voor/tijdens/na keta aan te raden of niet zo niet waarom niet? :wave:
maakt allemaal niet uit
zorg gewoon da je ergens op je gemak kunt zitten want rechtstaan zit er niet meer in als het goeie is
een van mijn lievelingsdrugs maar pak zeker nie te veel 1ste keer

crazy jack

Experimenterende gebruiker
met 1 gram keta leg je 3 man een 12 uur lang plat.ik heb toendestyds een halve gram in 8 uur tyd weggewerkt,en ik was aardig verdoofd,kon niet meer recht lopen,vaag praten,en op mn bed voelde ik me telkens door mn bed heen vallen.en met sex met mn vriendin kon ik moeilijk ademen,wat ook erg vaag was.was wel met een beetje alcohol,maar goed.trouwens wel duur,60 euro de gram,ik kocht t voor 30 euro de gram,van een zeer sterke kwaliteit.maar doe mij maar niet na,met alcohol kan t echt gevaarlijk voor je zijn.een blowtje geeft niet,maar doe er nooit alcohol bij.....begin bij een half streepje(0.05 gram)en voel t effe aan,en kijk daarna hoe je lichaam er op reageert.met dit spul leggen ze een olifant neer,goed doseren dus.en markeer je zakje of seal met de tekst''ketamine''mocht je t verliezen,of iemand pikt stiekenm een stevig lijntje van je,en denkend dat t coke is(zo ziet t er wel uit),want je gaat gegarandeerd plat als je dit als coke snuift.....als een onwetend persoon het zakje vind en hij heeft minimaal 1 liter bier op en neemt een kwart gram,dan zou t wel eens heel verkeerd met die persoon af kunnen lopen.wil je niet op je geweten hebben

***Star_System***

Bewuste gebruiker
Ellesdee zei:
barry zei:
Flut zei:
***Star_System*** zei:
de normale Keta prijs is toch 20 euro de gram?

rond de 40

hier is het 30 hoor

==> 20 is wel heel cheap :) miss koop je grote hoeveelheden?

hier is de gemiddelde prijs ook tussen de 30 en de 40...
maar ik betaal er 20 voor :grin:

Ik heb helaas nog geen keta gedaan maar wil dat wel graag en ik had gehoord dat dat de gemiddelde prijs was (20) dus vandaar dat ik dat ff navraag^^

Flut

Belezen gebruiker
Erg cheap ja, maybe slechte batch? Anywayz als ik het voor zo goedkoop kon krijgen zou ik gelijk groot inslaan!

Wens je iig alvast plezier met je toekomende keta ervaring/ervaringen :wink:

***Star_System***

Bewuste gebruiker
Flut zei:
Erg cheap ja, maybe slechte batch? Anywayz als ik het voor zo goedkoop kon krijgen zou ik gelijk groot inslaan!

Wens je iig alvast plezier met je toekomende keta ervaring/ervaringen :wink:

dankjewel,
maar ik moet er nog op gaan wachten, ik heb het wel besteld maar hoor maar niks heel erg irritant want ik wil het zo graag doen ^^

Groot inslaan is niet zo voor mij bestemd, dan moet ik gaan sparen en dat kan ik niet :tongueout:

maar ik hoop iig dat de keta snel komt en dat het vet gaat worden :)

slunse

Bewuste gebruiker
ik betaal ook 20.. en is absoluut topspul al zeg ik het zelf. zou het zo kunnen kwijtraken voor 50 in deze contreien :P

TimeKiller

Bewuste gebruiker
Vrijdag met klasgenoot voor t eerst keta proberen. :grin: Hij had t met carnaval gehad en maakt me sindsdien gek ermee hoe geweldig het is, alhoewel hij een kilo sos erbij op had. maargoed ben benieuwd. :wink: :P

Qocaïne

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:
Vandaag Ketamine gekocht :) 1 gram, ga het ook vrijdag oppeuzelen met mijn vriendin :sunglasses: Ik ga voor de K-hole !

Ik vraag me af hoeveel je moet nemen om in die K-Hole te komen.
Heb 25mg per neusgat genomen, en dat drie keer! (met minimaal 5 minuten tussenpauze) totaal van 150mg. En zat nog steeds niet in die K-Hole.

Ik ging wel erg lekker :hearteyes:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Net wat meer over gelezen, met snuiven bereik je geen K-hole, alleen een intramusculaire injectie kan dat doen, je moet namelijk een piek van ketamine in je lichaam creeren, en dat gaat met snuiven niet.

Qocaïne

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:
Net wat meer over gelezen, met snuiven bereik je geen K-hole, alleen een intramusculaire injectie kan dat doen, je moet namelijk een piek van ketamine in je lichaam creeren, en dat gaat met snuiven niet.

wéér wat geleerd! Ik dacht al dit nooit te kunnen bereiken! :)
En ik heb absoluut geen zin in een IM injectie.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Qocaïne zei:
Psycho_Chrono zei:

wéér wat geleerd! Ik dacht al dit nooit te kunnen bereiken! :)
En ik heb absoluut geen zin in een IM injectie.

Ik ook niet, spuiten klinkt alweer meteen te ver gaan, moet dan altijd aan hero denken, ookal is het totaal anders.

Flut

Belezen gebruiker
Psycho_Chrono zei:

Mag ik je 'bron' hebben?
Ik snuif mezelf altijd naar de K-Hole, ik kom in contact met schimmen/
geesten en ik maak reizen over landschappen. Volgens mij is dat toch echt wel wat ze de K-Hole noemen. In één van de ketamine topics heb ik ook een klein reportje geschreven, lees dat eens als je zin hebt.

Qocaïne

Badass junkie
Flut zei:
Psycho_Chrono zei:

Mag je 'bron' hebben?
Ik snuif mezelf altijd naar de K-Hole, ik kom in contact met schimmen/
geesten en ik maar reizen over landschappen. Volgens mij is dat toch echt wel wat ze de K-Hole noemen. In één van de ketamine topics heb ik ook een klein reportje geschreven, lees dat eens als je zin hebt.

Dat was van 200mg toch?

Bovenaan