1ste keer

Bscw

Belezen gebruiker
Hallo DF-ers,

Nu heb ik laatst voor 't eerst LSD genomen.
Maar ik zou graag willen weten wat voor
negatieve effecten het op mij en me hersenen
heeft, want de trip was ook redelijk heftig.

Alvast bedankt:),

Bscw.

tomz0r

Badass junkie
Op het functioneren van je hersenen heeft het geen effect.
De ervaring kan echter wel voor verwarring, zware verandering in je denkwijze of voor psychoses zorgen. Maar dit is puur mentaal allemaal, en het lukt bijna iedereen de ervaring na een tijdje te relativeren.

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
lichaamlijk doet het je niks bij mij weten, mss na de trip in de ochtend dat je handen wat verkleurd of uitgedroogd zijn.
geestelijk is een ander verhaal, mss na eentje niet maar na meerdere malen lsd te nemen begin je wel een beetje raar in je hoofd te doen. iets wat mij niet stoort.
je heb een andere blik over de wereld na je trip, en bent ook vriendelijker tegen de medemens.
maarja het zal wel voor iedereen iets verschillend zijn. :grin:

azgaza

Badass junkie
Lichamelijk in ieder geval niks nee, en geestelijk ligt volledig aan jezelf, ik moet zelf de dag na een trip mentaal altijd even bij komen, dan ben ik qua ideen een beetje leeg en 'denk-moe' en dat is de dag erna dan weer over. Naar mijn ervaring is het wel zo dat je na een nacht goed slapen weer normaal bent, ook na een harde trip.

TrippyShit

Badass junkie
lucifer in the sky zei:
lichaamlijk doet het je niks bij mij weten, mss na de trip in de ochtend dat je handen wat verkleurd of uitgedroogd zijn.
geestelijk is een ander verhaal, mss na eentje niet maar na meerdere malen lsd te nemen begin je wel een beetje raar in je hoofd te doen. iets wat mij niet stoort.
je heb een andere blik over de wereld na je trip, en bent ook vriendelijker tegen de medemens.
maarja het zal wel voor iedereen iets verschillend zijn. :grin:

Ja dat is wel zo hoor :P Wil lsd niet in een slecht daglicht zetten ofzo want vind psychedelica de mooiste middelen. Maar ik ken genoeg mensen die vaak lsd gedaan hebben. Ook iemand die elk weekend lsd deed voor een paar jaar. Die is toch wel op een grappige manier wat ontspoort :P haha. Je gaat er idd ook anders van denken en een andere kijk op dingen krijgen. De één ziet dit als een minpunt, de ander als een pluspunt en de ander intresseert het geen reet :)

L

Lid 6909

Gast
het is niet echt een ernstige aanslag op je hersenen, maar als je het vaak gebruikt blijf je wel een beetje in die patronen wereld zitten :grin:

_Kat_

Bewuste gebruiker
Je kunt bij overmatig gebruik op een verkeerde manier dingen gaan zien in nuchtere staat. Als je dat niet van plan bent, dan moet je dus oppassen met trippen. Niet te vaak doen. Als je wel graag dingen wilt zien die andere mensen niet zien dan moet je ook oppassen want te veel trippen zorgt ervoor dat je ook dingen gaat zien die er ECHT niet zijn.

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
ik zie LSD als een vergif voor je hersens.
Gelukkig heeft de uitwerking van dit gif veel positieve eigenschappen, ik heb veel geleerd uit mijn trips. Dingen die ik in het dagelijkse leven gebruik om een beter leven te leiden, dus ik ben zeer dankbaar voor mijn trips. Maar het heeft bij mij toch elke maal een grote impact gehad op mijn hersens, manier van denken en kijk op de wereld.
Je kunt het niet goed of slecht noemen. In mijn geval heeft die verandering meestal voordelen, maar soms ook nadelen, daarom wil ik zeker een jaar houden tussen elke trip.

Funky Monkey

Badass junkie
Blijkbaar heeft het heel veel negatieve effecten op je hersenen als je niet eens meer zelf kan verzinnen dat je ook de zoek functie of google had kunnen gebruiken voor deze vraag... :beer:

Bscw

Belezen gebruiker
Dankjewel voor jullie reacties,
wat ik nu grappig vind LSD is dus
lichamelijk minder slecht dan XTC?

Grtz.

azgaza

Badass junkie
Bscw zei:
Dankjewel voor jullie reacties,
wat ik nu grappig vind LSD is dus
lichamelijk minder slecht dan XTC?

Grtz.

Ja lichamelijk doet LSD practisch niks, alle risico's zijn van psychologische aard.

Bovenaan