1ste keer opium gebruiken

Hallo,

Ik loop al een hele tijd rond met het idee om een keer opium te roken, alleen is het nog niet zo makkelijk om daar aan te komen. Maar inmiddels heb ik een adresje. Mijn vraag is het volgende: hoeveel moet ik hebben om een keer flink van de wereld te gaan? Ze verkopen het per gram, maar dat lijkt me een beetje veel. Is een halve gram genoeg? Of een kwart misschien?

ps: ik weet dat er risico's aan zitten maar ik heb geen behoefte aan een preek :)

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik heb je gePMed, je kan gerust vragen wat je wil :wave:. Wat wil je precies weten, hoeveel, hoe? Volgens mij heeft spor wel ervaring met het goedje.

Datwel

Experimenterende gebruiker
Een gram lijkt me meer dan voldoende. Ik weet niet of je een opiumpijp hebt maar anders leg je gewoon een klein stukje op een stuk goede folie en chinees je het. Als het goede opium is merk je na een paar keer goed inhaleren al het effect. Dan nog even doorroken en genieten maar.

Datwel zei:
Een gram lijkt me meer dan voldoende. Ik weet niet of je een opiumpijp hebt maar anders leg je gewoon een klein stukje op een stuk goede folie en chinees je het. Als het goede opium is merk je na een paar keer goed inhaleren al het effect. Dan nog even doorroken en genieten maar.

Ok, kan ik het anders ook niet gewoon als een joint roken?

seth

Gast
Mr. Inception zei:
Datwel zei:

Ok, kan ik het anders ook niet gewoon als een joint roken?

kan ook, maar als je er dan toch mee doorgaat zou je beter chinezen, dan ga je minder makkelijk te ver,

Bovenaan