1ste keer coke

Zuipert

Newbie
Gisteren nacht was ik flink lam en wat ballonnen gebruikt.
Ik kwam op een afterparty terecht waar me coke was aangeboden.
Normaal ben ik niet van de hard drugs
Ik was flink lam en toch nieuwsgierig
heb wat lijntjes genomen
erg speciaal vondt ik het niet
niet echt mijn type drug
niet voor herhaling vatbaar
Ik heb er spijt van dat ik coke heb gedaan
helaas kan ik niet meer terug
Ik vroeg me af wat de schade is na 1 keer coke en of het verslavend is na 1 keer
heb ook beetje last van me neus en me neus is beetje verot van de binnenkant
en voel me beetje down vandaag

Blaatschaap

Bewuste gebruiker
Ik zou me niet druk maken om schade als het bij eenmalig een paar lijntjes is gebleven.

Je geeft zelf ook aan dat je het niet speciaal vond, dus verslaving zou ik me ook niet druk om maken.

Last van je neus is niet zo raar, die van mij is ook een slagveld na een nachtje snuffelen. Dat trekt vanzelf weer weg, net als het downerige gevoel.

Zuipert

Newbie
Flink lam en ballonnen gebruikt en je afvragen of een paar lijntjes schadelijk zijn 🤔
Alcohol en lachgas zijn ook niet goed voor je vooral lachgas kan schadelijk zijn ja
maar coke zit echt op een ander niveau wat ik heb gehoord vooral omdat het harddrugs is

Zuipert

Newbie
Vanavond goed slapen en dat down gevoel is morgen weer weg. Schade ofzo ga je aan eenmalig gebruik niet overhouden. Als je het niet interessant vond zal verslaving uitblijven.
Is goed bedankt
ga zometeen me nest in en dan is het morgen dus weg?
en schade van 1 keer ga ik er dus niet van overhouden?

Zuipert

Newbie
Ik zou me niet druk maken om schade als het bij eenmalig een paar lijntjes is gebleven.

Je geeft zelf ook aan dat je het niet speciaal vond, dus verslaving zou ik me ook niet druk om maken.

Last van je neus is niet zo raar, die van mij is ook een slagveld na een nachtje snuffelen. Dat trekt vanzelf weer weg, net als het downerige gevoel.
Oke begrepen begrepen

Ik zou meteen een afkickkliniek bellen anders valt je neus eraf en daarna ga je dood.

Just kidding. Van 1 keer coke ga je echt niks merken. Lachgas is wat dat betreft echt veel gevaarlijker. Dan kun je veel sneller door het zuurstoftekort een dwarslaesie oplopen etc.
Niet teveel in je neus peuteren, nachtje goed slapen en dan is er verder niks aan de hand 👍

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik zou meteen een afkickkliniek bellen anders valt je neus eraf en daarna ga je dood.

Just kidding. Van 1 keer coke ga je echt niks merken. Lachgas is wat dat betreft echt veel gevaarlijker. Dan kun je veel sneller door het zuurstoftekort een dwarslaesie oplopen etc.
Niet teveel in je neus peuteren, nachtje goed slapen en dan is er verder niks aan de hand 👍

De schadelijkheid van lachgas valt erg mee als het een paar ballonnetjes per maand zijn, niet 50 of zelfs meer dan 100 op een avond zoals sommigen wel doen. 🤡 Echter, de combinatie lachgas en alcohol is wel tricky want het effect van alcohol wordt versterkt.

Ik vind het zelf ook wel ironisch dat iemand die zichzelf de nick ‘Zuipert’ geeft zich druk maakt over een paar lijntjes coke. 😁

Bovenaan