• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

1st time MDMA

Elektronik

Experimenterende gebruiker
Waar?: 5 years bassevents (Oktober)
Aantal mg?: 250

Na een lange tijd xtc te willen proberen was het zover. Ik las mij altijd zeer goed in en wist er ook al veel vanaf.

We waren omstreeks 19:00u 's avonds vertrokken met de trein naar een groot Hardcore/Hardstyle feest, ik had hier een enorme zin in al weken vooraf en stelde me voor hoe het zou zijn met mdma op. We waren met 12 personen waarvan 4 het wouden doen (2 "1st time" en 2 ervaren gebruikers). Eenmaal op de trein haalde een vriend GHB tevoorschijn, ik had dit wel al eens gedaan maar ik twijfelde toch wel omdat ik het maar een riskante drug vond :) Maar hij was een ervaren gebruiker in alle soorten en te vertrouwen dus dronk ik mee aan het flesje. Het effect voelde chill en dromerig ook net alsof ik 5 biertjes ophad. Wat me wel opviel is dat ik telkens door de GHB in mijn broek druppels plaste (iemand hier meer info over?) :flushed:.

Na 2 uurtjes op de trein gezeten te hebben was het al wel wat uitgewerkt. We zijn toen om 21:00u iets gaan eten in een friettent, ik wou eigenlijk niets eten omdat ik dacht dat als mijn maag vol zat dat ik die pillen niet ga voelen (wat later waarschijnlijk ook bleek). Ik besloot dus om toch wel iets te nemen dat ik niet ga flauw vallen in die 12uur dat ik op dat feest aanwezig ben. Ik heb mij een frietje genomen en we zijn daarna met de metro naar de Lotto Arena gegaan. Aangekomen rond 21:45 waren we al in de zaal. We waren al meteen aan het gaan en we besloten om onze pillen te nemen. Ik nam 110mg om te beginnen, ik was gewoon energiek maar voelde niets, dacht dat het gewoon "de zin" was om te geven. Na 40 minuten voelde ik nog niets en ik dacht; dit kan toch niet, 110mg voor eerste keer moet je toch iets voelen? Ik ben daarna even op de tribune gaan zitten omdat ik enorme maagklachten had.

Toen de maagklachten weg waren (3 minuten) voelde ik wel "iets". Het voelde net alsof het wou doorslaan maar net toch nog niet de kans kreeg. Een uur na mijn eerste pil besloot ik om nog een halfje te nemen. Hier voelde ik ook niets van maar was wel zeer energiek en kon niet stoppen met dansen. Ik begon mij op een bepaald moment toch wel triestig te voelen omdat ik hier zolang op gewacht had en er niets gebeurde, ik dacht: is dit het nu waar iedereen zo over praat? Ik was wel wat teleurgesteld.

Na 50 minuten later gedanst te hebben en vol energie dacht ik: "Kom op hé, ik moet toch iets voelen" en ik gooide nog ééntje van 110mg af.

Na een 30tal minuten later van het ene op het andere moment: WHAAAAAAAAAAAAAAAM!!!!!
Ik voelde mij niet zo goed na de inslag, alles was heftig. Ik was duizelig, ik had het zeer warm want het was een sauna daarbinnen, het was er druk en ik dacht KO te vallen. Ik ben rap water gaan halen, op weg naar de bar liep ik van links naar rechts men mijn ogen half open ik dacht te vallen. Ik heb rap een paar slokken genomen en snel terug naar mijn vriend gegaan. Ik tikte hem aan en ik zei KOM! We gingen naar de tribune om even te zitten. Wow, wat was dat zeg :confused:. Ik kreeg op de tribune kotsneigingen maar ik heb mijn watertje opgedronken en het ging beter.

En toen van het ene op het andere moment...

WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAWWWW :hearteyes:

Ik kwam opeens in een andere wereld terecht, dat wat ik net had meegemaakt was niet echt dacht ik. Het is raar om uit te leggen maar opeens voelde ik mij van de onrealiteit HUP naar de realiteit, ik was er terug!! Ik zag alle mensen dansen, de muziek was zooo geweldig wow :hearteyes:. Ik was klaar om naar te beneden te gaan en te gaan als een zot! Dit voelde enorm goed, ik had super veel energie ik voelde me super goed, mijn ogen van links naar rechts bewegen was een zalig gevoel. Ik kauwde gelijk een psychopaat op mijn kauwgom, abnormaal! Ik praatte ook met veel mensen wat ik anders nooit doe want ik ben zo een asociale zak :grin: Bij iedereen die wat pillen ophad deed ik mijn duim omhoog en zei hun ook, dat voelde zo goed ik voelde me zo verbonden met alle mensen, wow die zijn nu ook aan het gaan dacht ik. Dit alles duurde zo een 3 uurtjes en 2 uurtjes daarna was het nog gewoon veel energie, kauwen zoals een zot, etc,...

Toen het uitgewerkt was was het rond 4u, ik besloot om mij om 5u nog een bommetje speed te nemen van 100mg te nemen omdat ik moe aan het worden was, want het feest was nog een paar uurtjes. Ik heb nog goed gehakt en gedanst en had nog altijd energie.
Om 10 uur 's ochtends lag ik thuis in mijn bed en ben dan in slaap gevallen.

Het was echt een SUPER ervaring, ik heb mij nog nooit zo goed geamusseerd als toen. Het was echt de beste dag uit mijn leven :hearteyes: . Ondanks dat ik wat slecht gegaan was wat maar in totaal een 8-tal minuutjes duurde.

Nu weer 3 maandjes wachten en dan :hearteyes:

Groetjes :wave:

Bovenaan