1st time LSD vragen!!

Elektronik

Experimenterende gebruiker
Ik ben van plan lsd te nemen donderdag maar... ik twijfel zo daarom heb ik vragen. Een vriend van me heeft me een soort pil gegeven en ie zegt dat het lsd is.ik ga nemen (de helft).
1) Als ik het genomen heb ga ik 3 uurtjes naar vrienden van me. Mijn vader gaat me brengen met de auto wat zo'n 10 minuutjes duurt. Kun je je dan beheerst houden zodat mijn vader niet weet dat ik het genomen heb. Ik bedoel kan je je nog inhouden of ga je totaal gaan lachen enzo van die dingen?

2) Kan je gaan slapen als je lsd op hebt na 5 uurtjes? Zonee, wat gebeurt er als je wilt slapen?

Dankje voor het antwoorden :mrgreen:

Solidius

Badass junkie
Hallo Elektronik!

Allereerst wil ik je waarschuwen, LSD komt zelden voor in pilvorm. Ik raad je ten zeerste aan om het (de andere helft?) te laten tesen, het zou zomaar XTC kunnen zijn (wat overigens ook een leuke substantie is).

1: Als de autorit 10 minuten duurt zal dat geen probleem zijn. Een pil heeft circa 30 tot 45 minuten nodig om in werking te treden op een (bijna) nuchtere maag. Op een wat minder nuchtere maag zal dit proces aanzienlijk langer duren.

2: Dat ligt er maar net aan hoe je je voelt, LSD kan tot wel 8 uur volledig de controle over jouw realiteitsbesef hebben. Wat er zou kunnen gebeuren is dat je helemaal geen zin hebt om te gaan slapen, of dat je nog dusdanig onder invloed van LSD bent dat slapen geen optie is. Het laatste is suggestief, omdat je nooit precies kunt voorspellen hoe een LSD trip voor jou uit zal gaan pakken.

Veel succes!

azgaza

Badass junkie
LSD in een pil komt inderdaad zo goed als niet voor. Er zijn in nederland testpunten waar je (meestal gratis) je drugs heen kan brengen om ze te laten testen. Zie: www.drugs-test.nl voor adressen en uitleg. Ze testen er ook LSD. Als je toch van plan bent maar een halve te nemen, dan kan je de andere helft dus laten testen.

En verder is het meestal na 10 minuten nog niet ingeslagen. Met zegels; dat is dus LSD op kleine stukjes papier, die je in je mond houdt kan het na 15-20 minuten wel beginnen maar dan ben je nog wel zo nuchter dat het niemand op valt. Pillen doen daar doorgaans langer over gezien ze de hele maag-route moeten nemen, dus dat zal je wel lukken.

En na 5 uur al slapen? Volgensmij zíjn er mensen die dat kunnen, maar ik kan soms tot wel 16 uur na inname van LSD niet slapen, dus ik zou er niet op rekenen dat je al snel kan slapen. Meestal duurt het toch wel zo'n 10 uur voordat je in de comedown zit en nuchter genoeg bent om te kunnen slapen. Al is er een kleine kans dat je bij de kleine groep hoort die wél snel kunnen slapen, die kans is ongelovelijk klein, dus ik zou er niet op rekenen. Het is dus ook handig als je gewoon minstens 12 uur geen enkele verplichting hebt en de 12 uur daarna ook niet gezien de kans dat je misschien nog niet geslapen hebt.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
je vriend moet niet zomaar iets uitdelen zonder 100% zeker te weten wat het exact is.

LSD pillen bestaan niet eens, de kans dat je XTC neemt is 99,99999 %
De kans dat je iets anders neemt is 1 %.
De kans dat het lsd is, is in mijn ogen en met mijn ervaring 0,0001 %.

Succes met het vinden van de enige echte LSD.

Stonie

pieter-b

Wijs gebruiker
als iemand er het effect van lsd aan toewijdt, lijkt het me eerder een potentiele kandidaat voor b.v. MDA, al weet ik niet hoe gebruikelijk dat nog in pilletjes voorkomt.

Ik heb trouwens eens een speed pil gehad, waar lsd overheen gedruppeld was..ik heb het weleenswaar niet laten testen, maar het effect was close enough bij speed En lsd om het op basis van latere ervaringen met zekerheid te weten. (dat was trouwens geen pretje)

Als laatste nog even dat je natuurlijk Nooit (hallucinogene) drugs moet gebruiken als je b.v. nog bij je vader in de auto moet. Alleen de paranoia over de mogelijke uitkomsten kan je volledige trip al bepalen. Daarnaast moet je geen kritieke bezigheden plannen op basis van ervaring van anderen...het is een nieuwe drugs voor jou, en je weet niet hoe jij er op gaat reageren.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
idd mda pillen trippen ook maar lsd zit er niet op.

dan heb je 2cb ook nog laten we maar stoppen met speculeren deze meneer heeft 3 weken nodig voor een uitslag.

:mrgreen:

Elektronik

nouja ik zal wel zien morgen. Hij zegt dat er een druppel lsd opzit maar ik zal zien ik laat jullie vrijdag iets weten :smoke:
Oja en trouwens waar halen jullie die 2cb en die dingen ik hoor ervan maar dat kun je toch niet van dealers krijgen :confused:

shokora

Wijs gebruiker
lysergine25 zei:
je vriend moet niet zomaar iets uitdelen zonder 100% zeker te weten wat het exact is.

LSD pillen bestaan niet eens, de kans dat je XTC neemt is 99,99999 %
De kans dat je iets anders neemt is 1 %.
De kans dat het lsd is, is in mijn ogen en met mijn ervaring 0,0001 %.

Succes met het vinden van de enige echte LSD.

Stonie

Er zijn wel LSD pillen, de zogenaamde microdots:

Kans dat je die vindt is niet super groot though :(

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
nou technisch gezien niet hoor ....

volgens mij wordt een pil eerst samengesteld in een mengmachine en dan als staaf afgeknipt. De 2 dots die ik heb zijn gewoon minikattekorrls zien er toaal niet uit als een pil. En ik vermoed dat deze korrles worden gedrenkt in een lsd oplossing.

Misschien heb ik het wel fout maar lsd pillen zoals op die foto heb ik nog nooit gezien. Microdots en gellycabs wel.

Stonie

Pikachu

Wijs gebruiker
Allereerst moet je je maar eens goed gaan inlezen, de antwoorden op de vragen die je stelt had je overal kunnen vinden als je bv erowid er eens op na had geslagen.

Vraag eens aan die maat waarom hij denkt dat het LSD is, laat hem de effecten beschrijven. Heeft hij die dingen zelf al eens gebruikt? Waar heeft hij die pilletjes vandaan?

deadlock

Badass junkie
Elektronik zei:
Ik ben van plan lsd te nemen donderdag maar... ik twijfel zo daarom heb ik vragen. Een vriend van me heeft me een soort pil gegeven en ie zegt dat het lsd is.ik ga nemen (de helft).
1) Als ik het genomen heb ga ik 3 uurtjes naar vrienden van me. Mijn vader gaat me brengen met de auto wat zo'n 10 minuutjes duurt. Kun je je dan beheerst houden zodat mijn vader niet weet dat ik het genomen heb. Ik bedoel kan je je nog inhouden of ga je totaal gaan lachen enzo van die dingen?

2) Kan je gaan slapen als je lsd op hebt na 5 uurtjes? Zonee, wat gebeurt er als je wilt slapen?

Dankje voor het antwoorden :mrgreen:
Lol ken jij Banden Nuelens?

azgaza

Badass junkie
Vandaag is het donderdag; ga je de ongeidentificeerde pil nog nemen? Ik betwijfel ook ten sterkste dat het LSD is trouwens.

Elektronik

ik heb het dus gisteren gedaan en het was volgens mij 100% speed zeker weten. Nouja was ook wel goed :stoned: . 1x moeten kotsen dus er zal ook wel iets anders van vuiligheid ingeweest zitten maargoed :mrgreen:

teebo

Bewuste gebruiker
ik heb ook al microdots aangeboden gekregen door ervaren gebruikers, ze zouden sterker zijn...

dus ik zou besluiten, als die kerel er iets van weet dan kunnen het dots zijn, begrijpelijk dat hij ze pillen noemt. hou er dan rekening mee dat ze wsch sterk zijn.

het kan natuurlijk zever zijn.
anyway als je lsd neemt, doe het dan niet op die avond. het duurd 12u en je wil niet bij nuchtere mensen zitten

Larz

Belezen gebruiker
altijd met die pillen, sjonge sjonge ...
slik nu toch gewoon dat karton als een brave jongen, dan weet je tenminste wat het is.

Bovenaan