1p-LSD voorbereidingen

Blauweaap

Badass junkie
Beste DF

Vanavond zou ik mijn eerste zegel onder mijn tong leggen dosis betreft 100ug. Ik zit met een paar vragen en ben best lui om hier uit tegaan spitten om antwoorden op mijn vragen tevinden en morgen middag/avond heb ik weinig tijd om research tegaan doen en zou dit waarschijnlijk gaan vergeten (draai nachtdienst vandaar dat ik weinig tijd heb tot de avond want ik ga pas rond 6u Uit mijn nest komen)

1. Hoelang moet ik dit zegeltje onder me tong gaan leggen had zelf 20m ingedachten en dan doorslikken.

2. Hoe zit het met van te voren eten ? Ik zit namelijk wel met mijn voedingschema te kijken die ik MOET eten. Stel ik zou een flinke meal naarbinnen stoten voor mijn zegeltje zou dit de werking tegenzitten (minder van voelen)

3. We zijn van plan om van te voren wat te borrelen en een puntje sos zou hier wel aanbod komen. Het staat nou nog vast voor daarna maar ik ken ons daarvoor zou het wss ookal raak zijn. stel ik jas uurke van te voren er in nakkie in gaat dit de werking tegen zitten ? Ik weet zelf dondersgoed dat als ik coke pak en op iets anders zit dit de werking van het ander compleet weg neemt. Tevens weet ik dit natuurlijk niet voor lsd aangezien ik hier 0,0 ervaring mee heb. Maar het zou zonde zijn als dit mijn zegeltje tegen gaat zitten.

4. Waneer keta pakken ? Ik dacht om een lijn klaar teleggen en als ik op de comeup/piek zit dit er in te jassen gepaard met een dikke jonko.

Mabe volgt er een trip reportje maar waarschijnlijk niet aangezien ik geen lappen tekst fatsoenlijk ken type.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Eigenlijk zou luiheid niet beloond moeten worden maar omdat ik er graag over praat en je wil waarschuwen over wat dingen:

1. 20 min. en dan doorslikken is goed.
2. LSD wordt grotendeels door het mondslijmvlies opgenomen dus in de regel zou een volle maag minder uit moeten maken. Ik zou zelf niet met een hele volle maag willen trippen maar dat is aan jou.
3. Drugs als alcohol en cocaïne staan erom bekend beter niet gemixt te worden met psychedelica, door de negatieve invloed die ze kunnen hebben op je geestelijke gesteldheid. Je komt niet echt over alsof je deze LSD trip serieus neemt en respecteert. Eerder dat het het zoveelste plezier middel is. Misschien ook wel logisch hoor, omdat dit de eerste keer is. Hoe je goed aan LSD begint, is de set en setting optimaliseren voor de trip. Door onder andere dat soort dingen voor een keer te laten staan. Het gaat er niet alleen om dat een middel de werking van LSD tegen zou werken, maar dat het je negatieve vibes kan geven. Vibes waar je tijdens een trip mogelijk 10 keer gevoeliger voor bent en die je mogelijk zwaar verkeerd laten gaan.
4. Geen ervaring met ketamine, maar dit wordt geloof ik weleens tijdens de comedown van een trip gedaan. Wederom, hoe je praat kom je over om gewoon flink van de kaart te willen worden. LSD is niet zo'n soort drug. Ook wiet nemen op de piek van LSD is een enorm risico nemen. Ik heb het een aantal keren gedaan, totdat het mis ging. En als het misgaat, krijg je mogelijk een retourtje Hel. Je weet niet wat je op het spel zet door roekeloos en respectloos met LSD (en andere serieuze tripmiddelen) om te gaan. Dat klinkt misschien raar als je er nog niet op getript hebt, maar liever gewaarschuwd dan niet toch? Je wilt dit soort dingen niet op de harde manier leren, geloof me.

inner_search

Badass junkie
Wat dacht je anders van wat respect te hebben voor psychedilca als lsd , en het de eerste keer niet te combineren met iets ?
Lsd gebruik je niet als coke of keta , maar om iets uit jezelf te halen of in betere connectie te staan met "het" (Mag je zelf invullen eigenlijk..)

Een disso word idd wel eens gedaan tijdens de comedown , maar aangezien dit je eerste keer is zou ik gewoon de lsd nemen (niet te laat want het duurt lang) en mss net na de piek een paar jointjes als je echt wil.

Maar alles combineren om vaag aan de lsd te gaan , en blijven is in mijn ogen een dikke no go.
En in draai anders men hand niet om voor een gewaagd combotje...

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Helemaal eens met wat @Mindless hier schrijft.

Nog 1 kleine toevoeging voor punt 2 is dat ik recentelijk vrij zwaar had gegeten voor een LSD trip en dat ik toch echt wel het idee had dat de trip daardoor wat langzamer op kwam zetten. Het had uiteindelijk geen effect op de heftigheid van de piek maar het duurde volgens mij toch echt wel iets langer voordat ik de piek bereikt had.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
1. oraal werkt LSD ook, dus in principe zou je sneller kunnen doorslikken. Maar ik prefereer op een of andere manier toch liever dat het door mijn mondslijmviles word opgenomen.
2. Ik prefereer voor een redelijk lege maag, alles wat je eet kan invloed hebben op je trip. Tijdens de trip: nootjes, fruit en ijs.
3. Zie @Mindless, ik zou het niet beter gezegd kunnen hebben.
4. Wederom zie mindless.

Ik zou de borrel en de sos even laten liggen en je trip dus wat serieuzer nemen dan dat je nu doet. Desnoods neem je er een kwart of half extra zegeltje bij. Een disso in de staart is bij mij bijna standaard, maar ik zou de eerste keer dat niet doen, zodat je een volledige psychedelische ervaring hebt, en dan kan je een volgende keer wel een disso doen in de staart en dan kan je meteen bepalen of je dat een toevoeging vind of juist niet, want dan heb je vergelijkingsmateriaal. Het verschil tussen psychedelica is dat psychedelica je ego doen laten oplossen en dat disso's je ego juist groter maken, naast dat ze je trip een booost kunnen geven.

Met disso's er bij moet je altijd oppassen voor valse inzichten.

Laatst bewerkt:

Tomorrowneverknows

Experimenterende gebruiker
Nee nee! Vooral aan de drank en coke gaan vooraf! Neem je halverwege nog een dikke lijn Ket, spreken we je hier nog wel over een paar dagen.. sjongejonge zeg 🙄

Blauweaap

Badass junkie
Reacties worden gewaardeerd!

Ik ga de borrel en sos laten staan indd een beetje overbodig. Dat eten van te voren ga ik denk ik wel wagen ivm dat ik niet met een kut gevoel de trip in ga en dit mogelijk versterkt zou kunnen worden. De jointjes laten we ook staan maar er gaat zeker geblowt worden maar dit word meer aanvoelen hoe intens etc het is anders in de comedown.

inner_search

Badass junkie
Reacties worden gewaardeerd!

Ik ga de borrel en sos laten staan indd een beetje overbodig. Dat eten van te voren ga ik denk ik wel wagen ivm dat ik niet met een kut gevoel de trip in ga en dit mogelijk versterkt zou kunnen worden. De jointjes laten we ook staan maar er gaat zeker geblowt worden maar dit word meer aanvoelen hoe intens etc het is anders in de comedown.
Top ! Wijze beslissing :wink:.
Eten kan gerust hoor , zolang je je maar niet propvol stampt net voor je je blotter binnen werkt.
Sabbel er dan wel wat langer op voor je hem weg slikt (20 min zoals je zelf al zij is genoeg hoor :grin:).

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Ik zou trouwens ook wel eten. Wel handig om er wat tijd tussen te laten. Dus bijvoorbeeld om 6 uur een maaltijd en dan om 8 uur de LSD. Ook niet teveel eten, je kan dan beter tijdens je trip nog een keer eten. Geniet je er ook extra van.

benzzzy

Badass junkie
1.10-15m is genoeg je hoeft het overigens niet persee onder je tong te leggen je kan hem ook gewoon doorslikken zolang je een lege maag hebt

2. 4-5 uur niet eten is het beste.

3. Doe geen coke/alcohol

4. Keta kan je op of na de piek nemen let er wel op dat Dit zeer intens kan worden.
Waarschijnlijk better om Dit niet te doen als het je eerste keer is of wat later in de comedown als je het persee wilt.

Blauweaap

Badass junkie
Ik zou trouwens ook wel eten. Wel handig om er wat tijd tussen te laten. Dus bijvoorbeeld om 6 uur een maaltijd en dan om 8 uur de LSD. Ook niet teveel eten, je kan dan beter tijdens je trip nog een keer eten. Geniet je er ook extra van.
Ik weet zelf niet hoe de LSD mijn eetlust gaat beïnvloeden maar ik begin mezelf na 2 uur oprecht al flink kut tevoelen als ik niet eet (ik bouw op eten) dit wil ik voorkomen dat ik Mijn trip in ga met dit gevoel en dit weliswaar misschien wel versterkt kan worden (dan hang ik zeker boven de pot) moet ff kijken welke meal ik ervoor ga eten. Denk zelf dat ik de groentes en rijst hiervoor ga houden aangezien ik nooit echt zin heb ik deze 2meals als ik iets gebruikt heb. Denk dat ik meer richting te fruit ga met kwark/havermout maar dan een kleine portie dat ik mij oke voel maar niet tevol.

Het word indd een dagje doorhalen jammer genoeg maar het kon even niet anders er is iets tussen gekomen bij mij tripbuddy. Waarschijnlijk word dit een nappie rond een uur of 1 smiddags alst eerder kan mooi meegenomen maar hier gaan we nou wel vanuit.

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Ik weet zelf niet hoe de LSD mijn eetlust gaat beïnvloeden maar ik begin mezelf na 2 uur oprecht al flink kut tevoelen als ik niet eet (ik bouw op eten) dit wil ik voorkomen dat ik Mijn trip in ga met dit gevoel en dit weliswaar misschien wel versterkt kan worden (dan hang ik zeker boven de pot) moet ff kijken welke meal ik ervoor ga eten. Denk zelf dat ik de groentes en rijst hiervoor ga houden aangezien ik nooit echt zin heb ik deze 2meals als ik iets gebruikt heb. Denk dat ik meer richting te fruit ga met kwark/havermout maar dan een kleine portie dat ik mij oke voel maar niet tevol.

Het word indd een dagje doorhalen jammer genoeg maar het kon even niet anders er is iets tussen gekomen bij mij tripbuddy. Waarschijnlijk word dit een nappie rond een uur of 1 smiddags alst eerder kan mooi meegenomen maar hier gaan we nou wel vanuit.
Ik snap je wel hoor, ik krijg ook snel een hongergevoel, zeker nu de sportschool weer open is. Het is wel anders om op tripmiddelen te eten dan op veel andere drugs. Als ik aan de speed of MDMA oid zit, hoef ik ook geen hele maaltijd te eten. Aan de LSD vind ik eten alleen maar lekkerder. Wel goed om niet teveel tegelijk te eten natuurlijk.

Blauweaap

Badass junkie
Ik snap je wel hoor, ik krijg ook snel een hongergevoel, zeker nu de sportschool weer open is. Het is wel anders om op tripmiddelen te eten dan op veel andere drugs. Als ik aan de speed of MDMA oid zit, hoef ik ook geen hele maaltijd te eten. Aan de LSD vind ik eten alleen maar lekkerder. Wel goed om niet teveel tegelijk te eten natuurlijk.
Ik ben de gene die na op een after na flink wat pep heel de kast leegtrekt. Vroeger hsd ik ook geen honger maar sinds ik mezelf toen ben gaan pushe voel ik me kwa honger voortaan op de drugs gewoon zoals normaal. Vandaar als ik niks eet word ik ziek met pep kan ik het wel langer volhouden zonder eten maar 4u max zonder misselijk te worden van de honger.

inner_search

Badass junkie
Ik ben de gene die na op een after na flink wat pep heel de kast leegtrekt. Vroeger hsd ik ook geen honger maar sinds ik mezelf toen ben gaan pushe voel ik me kwa honger voortaan op de drugs gewoon zoals normaal. Vandaar als ik niks eet word ik ziek met pep kan ik het wel langer volhouden zonder eten maar 4u max zonder misselijk te worden van de honger.
Maak je over ete niet druk man , ik eet gà de dag door.
Eet gewoon een uurtje voor je zegel wat je normaal eet , maar niet propvol alsof het all you can eat is , maar genoeg is genoeg gewoon :wink:
En tijdens je trip zul je ofwel niet denkek aan eten, of juist wel.
Wat geen probleem is , want dan eet je gewoon :grin: probeer dan wel luchtige dinge als fruit of roerei (krijg ja daar snel terug honger van , geen probleem dan eet je terug iets luchtig).

Blauweaap

Badass junkie
Maak je over ete niet druk man , ik eet gà de dag door.
Eet gewoon een uurtje voor je zegel wat je normaal eet , maar niet propvol alsof het all you can eat is , maar genoeg is genoeg gewoon :wink:
En tijdens je trip zul je ofwel niet denkek aan eten, of juist wel.
Wat geen probleem is , want dan eet je gewoon :grin: probeer dan wel luchtige dinge als fruit of roerei (krijg ja daar snel terug honger van , geen probleem dan eet je terug iets luchtig).
Heb me de afgelopen dagen op onderhoud gezet kwa voeding is wel een tijdje geleden dat ik 4k Kcal aan cleanvoer naar binnen stouw dus is weer ff wennen weer. Maar moet verders wel goed komen uurtje van te voren een meal lijkt me het slimst. Ik probeer nou de meeste carbs achterover te tikken want ik word altijd een oven als ik veel carbs in een run eet ivm drugs is dit niet altijd chil.

inner_search

Badass junkie
Heb me de afgelopen dagen op onderhoud gezet kwa voeding is wel een tijdje geleden dat ik 4k Kcal aan cleanvoer naar binnen stouw dus is weer ff wennen weer. Maar moet verders wel goed komen uurtje van te voren een meal lijkt me het slimst. Ik probeer nou de meeste carbs achterover te tikken want ik word altijd een oven als ik veel carbs in een run eet ivm drugs is dit niet altijd chil.
Ja en van lsd ga je het ook wat warmer krijgen (althans ik toch).
Als je zo met je eten bezig bent , waarom zou je dit in eerste instantie willen f*cken met zuipen en sos ?.
Niet lullig bedoel maar een oprechte vraag.
Als ik zwaar boven onderhoud eet zoals nu (4200 cals) zou ik zeker geen stim aanraken of alcohol drinken.
Ik doe het alle 2 nooit , maar ben wel nieuwsgierig naar je antwoord.

Al je harde werk naar de zak voor een avondje "plezier".
Nee nee doe mij dan maar een substantie die men eetlust niet remt , maar juist aanwakkerd !.

Blauweaap

Badass junkie
Ja en van lsd ga je het ook wat warmer krijgen (althans ik toch).
Als je zo met je eten bezig bent , waarom zou je dit in eerste instantie willen f*cken met zuipen en sos ?.
Niet lullig bedoel maar een oprechte vraag.
Als ik zwaar boven onderhoud eet zoals nu (4200 cals) zou ik zeker geen stim aanraken of alcohol drinken.
Ik doe het alle 2 nooit , maar ben wel nieuwsgierig naar je antwoord.

Al je harde werk naar de zak voor een avondje "plezier".
Nee nee doe mij dan maar een substantie die men eetlust niet remt , maar juist aanwakkerd !.
Ik zuip niet elk weekend en als ik drink spare ik kcals (drink vodka spa rood altijd) van sos kan ik gewoon slapen/eten. Fysiek wise doet het drinken niks behalve als ik bier ga drinken maar dat spreekt voor zich krijg dan bloat enz. Ik zit momenteel ook in een diepe cut dus ik kan eigenlijk los gaan in het weekend kwa eten/zuipen als ik wil zonder er vet aan te zetten maar natuurlijk lever ik dan wel 2 dagen in voor die ene dag kwa kcal tekort Maar dat vind ik het wel waard. tis niet ofz alsof ik 6% wedstrijd droog er momenteel bijloop sta op een solid 8a9 en vind het verder wel prima zo. het is het ook
Niet waard om Momenteel zonder festivals of een wedstrijd er zo lean bij telopen want je voelt je wel flink ruk. Maar momenteel werkt het voor mij zo volgend jaar gaan we wel iets dieper richting de 6. Als ik de 8 op deze manier blijf onderhouden in de zomer is het voor mij goed .

inner_search

Badass junkie
Ik zuip niet elk weekend en als ik drink spare ik kcals (drink vodka spa rood altijd) van sos kan ik gewoon slapen/eten. Fysiek wise doet het drinken niks behalve als ik bier ga drinken maar dat spreekt voor zich krijg dan bloat enz. Ik zit momenteel ook in een diepe cut dus ik kan eigenlijk los gaan in het weekend kwa eten/zuipen als ik wil zonder er vet aan te zetten maar natuurlijk lever ik dan wel 2 dagen in voor die ene dag kwa kcal tekort Maar dat vind ik het wel waard. tis niet ofz alsof ik 6% wedstrijd droog er momenteel bijloop sta op een solid 8a9 en vind het verder wel prima zo. het is het ook
Niet waard om Momenteel zonder festivals of een wedstrijd er zo lean bij telopen want je voelt je wel flink ruk. Maar momenteel werkt het voor mij zo volgend jaar gaan we wel iets dieper richting de 6. Als ik de 8 op deze manier blijf onderhouden in de zomer is het voor mij goed .
Okee , snap waar je naartoe wilt.
Maar sta niet op dezelfde golflengte :grin:
Ik train nu op men eigen , houd me aan men voedingschema en neem geen alcohol (Ik lust niet graag alcohol.) En gebruik geen dope die men eetlust remt.
Heb nu wat disso mix op , en ben binnen een half uurtje men gebraden kip met 250g rijst en verse ananas aan het binnen schoffelen.
Sta momenteel op 76 aan 5%bf , ik raak niet boven de 9a10% wat ik ook eet.
Ik schep elke 2dagen een pot pindakaas leeg en eet elke dag super vette vis als paling, zalm , forel etc.

Ben al enkele weken men voeding aan het fine tunen , wil 2%bf omhoog ivm snelle verzuring en wil nog 1kilotje lager in gewicht (gevechtsport.)
Morgen neem ik 40mg furosemide , om al men vocht even af te drijven ivm men creatine ophouding.
Dus dat word morge heel de dag pissen tegen de sterren op 😂

Train je natty ? Ik gudge niet ik train zelf niet altijd natty hoor :wink: maar het intresseerd me wel wat andere mensen in hun systeem pompen.
Men laatste was 250mg test e kuurtje met 4weken 50mg winny eod als kickstart.

Ben er wel Bernhard uitgekomen , was 2 jaar geleden dat ik nog eens gehuurd had.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Ik snap je bericht niet helemaal, 'bloat', 'diepe cut', '6% droog', 'er lean bijlopen', 'dieper richting de 6 en de 8 onderhouden'...

Je flink ruk voelen snap ik dan weer wel.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Okee , snap waar je naartoe wilt.
Maar sta niet op dezelfde golflengte :grin:
Ik train nu op men eigen , houd me aan men voedingschema en neem geen alcohol (Ik lust niet graag alcohol.) En gebruik geen dope die men eetlust remt.
Heb nu wat disso mix op , en ben binnen een half uurtje men gebraden kip met 250g rijst en verse ananas aan het binnen schoffelen.
Sta momenteel op 76 aan 5%bf , ik raak niet boven de 9a10% wat ik ook eet.
Ik schep elke 2dagen een pot pindakaas leeg en eet elke dag super vette vis als paling, zalm , forel etc.

Ben al enkele weken men voeding aan het fine tunen , wil 2%bf omhoog ivm snelle verzuring en wil nog 1kilotje lager in gewicht (gevechtsport.)
Morgen neem ik 40mg furosemide , om al men vocht even af te drijven ivm men creatine ophouding.
Dus dat word morge heel de dag pissen tegen de sterren op 😂

Train je natty ? Ik gudge niet ik train zelf niet altijd natty hoor :wink: maar het intresseerd me wel wat andere mensen in hun systeem pompen.
Men laatste was 250mg test e kuurtje met 4weken 50mg winny eod als kickstart.

Ben er wel Bernhard uitgekomen , was 2 jaar geleden dat ik nog eens gehuurd had.
Nu raak ik ook jou kwijt, maar jullie begrijpen elkaar dus wel zie ik lol!

inner_search

Badass junkie

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Water ophouden , of opzwellen door anabolica.

Van bijvoorbeeld 20% vetpercentage naar 8% vetpercentage "cutten".

Enorm droog staan , onder de 8% vetpercentage

Wederom tussen de 6 en 8 % vetpercentage aanhouden.

Versta je dat wat beter ? :grin:
Ja, nu wel, behalve 'water ophouden'.

Vinden jullie het zelf mooi, of doen jullie het voor de chickies?

Een afgetraind lijf vind ik er uiteraard beter uit zien dan vetkwabben, maar ik vind het al gauw té, en bodybuilders vind ik per definitie lelijk met al dat opgepompte en die dikke aderen all over the place door het totaal ontbreken van ook maar een beetje vet. Hoe kijken jullie daar tegenover?

Laatst bewerkt:

inner_search

Badass junkie
Water ophouden is hetzelfde als bloat :grin:
Als je bvb kreatine neemt hou je water vast tussen je spieren en vetweefsel , dat water dat vast vehouden word noemt de bloat.

Of als je een bodybuilder met enorme waterkaken ziet lopen , komt dit door te veel vochtophouding door een androgeen middel , dat noemen ze bloat.

Ik kom uit een old school bodybuilding familie, moeder deed wedstrijden en vader ook.
Heb het met de paplepel mee gekregen.

En ja liever 75kg aan 6% vetpercentage dan 75kg en 15% vet..
Vind skinny fat het lelijkste dat er is :grin:
Maar dat is persoonlijk.
Ieder zen ding , ik oordeel niet.

Edit. Absolut niet voor de chikies 😂
Ben 13 jaar samen en in augustus 4 jaar getrouwd met men vrouw en ben een zeer trouwe hond..

Blauweaap

Badass junkie
Ja, nu wel, behalve 'water ophouden'.

Vinden jullie het zelf mooi, of doen jullie het voor de chickies?

Een afgetraind lijf vind ik er uiteraard beter uit zien dan vetkwabben, maar ik vind het al gauw té, en bodybuilders vind ik per definitie lelijk met al dat opgepompte en die dikke aderen all over the place door het totaal ontbreken van ook maar een beetje vet. Hoe kijken jullie daar tegenover?
Meer voor me eigen zelfbeeld en aandacht van vrouwe is mooi meegenomen. Ligt ook puur aan je gen/lichaamsbouw hoe je lichaam gaat vormen. Ik ben redelijk gifted kwa gen dunne tallie breder bovenrug en shouders.

De aderen vind ik zelf wel dik maar er zijn mensen die indd vieze aders hebben daar kan je niks aan doen.

Blauweaap

Badass junkie
Water ophouden is hetzelfde als bloat :grin:
Als je bvb kreatine neemt hou je water vast tussen je spieren en vetweefsel , dat water dat vast vehouden word noemt de bloat.

Of als je een bodybuilder met enorme waterkaken ziet lopen , komt dit door te veel vochtophouding door een androgeen middel , dat noemen ze bloat.
Ik bloat al gouw veel carbs is bij mij al snel bloat teveel zout ook.

Bloat op roids is ook puur voeding. stiekem gebruik ik ze zelf ook shht:smilingimp:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Hoe krijg je het elke dag weer naar binnen? Ik heb al moeite met 2500 soms. Hoeveel weeg je?

Heb je tips voor voeding met veel calorieën?

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Maar is bloating nu juist goed of juist niet goed?

Ik bedoel, kreatine gebruiken ze allemaal, en steroiden ook veel. Daar ga je dus van 'bloaten'. Maar als ik google dan zie ik juist tips om bloaten te minderen/voorkomen, en dan lijkt het er toch op dat het een ongewenst effect is.

inner_search

Badass junkie
Hoe krijg je het elke dag weer naar binnen? Ik heb al moeite met 2500 soms. Hoeveel weeg je?

In het begin heb ik er ook moeite mee hoor , je cal intake elke week met 2 a 300cals verhogen werkt goed bij mij.
Vooral veel vette vis , noten , pindakaas , zilvervliesrijst , pasta nzo.
Ik eet zo goed als geen brood , ik eet alrijd warm.
Vanaf ik opsta al bvb 100g brinta met 350ml melk koken wat bescheut erin en een whey shake er achter.
Dan kom ik op werk en neem ik 2 scheppen pindakaas , kwartier later eet ik 2 stickers, half uur later koude rijst met kipfillet of een doos zalm , heb 20 doosjes makreel op werk waar ik elke dag er wel zeker 4 van op eet als tussendoortje, en wat mij enorm helpt is savonds men carbs zeker niet verlagen maar gewoon tot ik ga slapen door blijven eten.

Ik ben wel gezegend met goede genetica kwa lichaamsbouw en vet bij komen :grin:

inner_search

Badass junkie

Ik bedoel, kreatine gebruiken ze allemaal, en steroiden ook veel. Daar ga je dus van 'bloaten'. Maar als ik google dan zie ik juist tips om bloaten te minderen/voorkomen, en dan lijkt het er toch op dat het een ongewenst effect is.
Bloat kan geen kwaad , maar bodybuilderd die claimen naturel te trainen willen hier natuurlijk zo snel mogenlijk vanaf.
Of als je een wedstrijd mee doet en je moet op een bepaald gewicht staan wil je zo weinig mogelijk bloat hebben zodat je er strakker uit ziet.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
2500 calorieen was voor mij gewoon een avondje bier drinken lol.
Ja dan gaat het snel! Maar niet met mijn bierdrinken. Drink er heel soms eens 1...

In het begin heb ik er ook moeite mee hoor , je cal intake elke week met 2 a 300cals verhogen werkt goed bij mij.
Vooral veel vette vis , noten , pindakaas , zilvervliesrijst , pasta nzo.
Ik eet zo goed als geen brood , ik eet alrijd warm.
Vanaf ik opsta al bvb 100g brinta met 350ml melk koken wat bescheut erin en een whey shake er achter.
Dan kom ik op werk en neem ik 2 scheppen pindakaas , kwartier later eet ik 2 stickers, half uur later koude rijst met kipfillet of een doos zalm , heb 20 doosjes makreel op werk waar ik elke dag er wel zeker 4 van op eet als tussendoortje, en wat mij enorm helpt is savonds men carbs zeker niet verlagen maar gewoon tot ik ga slapen door blijven eten.

Ik ben wel gezegend met goede genetica kwa lichaamsbouw en vet bij komen :grin:
Met pasta schiet het wel op ja. Ik eet nu ook dagelijks een avocado, daar zitten flink wat calorieën in. Noten en pindakaas eet ik ook veel, wel ook op brood. Het zal dan vooral de vis zijn denk ik? Dat eet ik haast nooit. Ook wil ik niet elke dag pasta eten...

Wat zijn stickers?

Blauweaap

Badass junkie

Als je bloat op je buikrand/onderrug kan het kut zijn je hebt ook mensen die alleen watereight pakken op benen dat maakt niet veel uit. Als ik 2dagen cheat bloat ik zeker wel een killotje of 8 op de kut plekken. Hierdoor oog je meteen een stuk dikker je kan daardoor een plofkop krijgen wat ook niet echt mooi is. Maar dit is van persoon tot persoon je hebt mensen die ook helemaal niet bloaten. Als je op een wedstrijd zit kan teveel water je al doen verliezen ookal heb je het beste fysiek van ze allemaal.

Blauweaap

Badass junkie

Stel je hebt een snelle metabolisme en je kan simpelweg niet de voeding clean weg stouwen om zo op je kcals tekomen. kan je er altijd voor kiezen om iets minder clean te eten om toch je calorieën doel te behalen. Zo heb je met een milka reep al snel 500-600kcal binnen vult niet echt zijn snelle carbs dus zou je ook weer snel honger krijgen. Natuurlijk is clean beter maar soms zit het er gewoon niet in.

Kijk naar jaycutler year round zeker rond de 7% zieke massa monster die man moet zoveel weg douwen om zijn massa te behouden dat dat simpel weg niet altijd clean is. Die man geniet dan ook vaak van een pizza etc.

Blauweaap

Badass junkie
Ja dan gaat het snel! Maar niet met mijn bierdrinken. Drink er heel soms eens 1...

Met pasta schiet het wel op ja. Ik eet nu ook dagelijks een avocado, daar zitten flink wat calorieën in. Noten en pindakaas eet ik ook veel, wel ook op brood. Het zal dan vooral de vis zijn denk ik? Dat eet ik haast nooit. Ook wil ik niet elke dag pasta eten...

Wat zijn stickers?
Je zou pasta kunnen afwisselen met rijst of een andere soort. Ik begrijp wel dat somige mensen niet elke dag het zelfde kunnen eten zelf heb ik hier nooit moeite mee gehad. Maar carbs zijn carbs of je het nou uit brood haalt of uit pasta rijst maakt uiteindelijk geen drol uit. Maar dan heb ik het niet over de slechte carbs.

inner_search

Badass junkie

Wat zijn stickers?
Als je wat meer info wil of als je wil dat ik een schematje in elkaar steek voor je , pb me effen , dan stuur ik je morgen , ik ga zo met een vriendin van men vrouw aan de 3-ho en men gsm gaat even weg :grin:

Blauweaap

Badass junkie
Beste df users

Ik heb afgelopen vrijdag mijn (trip gehad) kan het eigenlijk geen trip noemen maarja we noemen het maar even zo. Het is een heel leuke gezellige avond geweest dat is zeker niet te ontkennen maar ik heb het gevoel dat ik echter het effect flink ben misgelopen tegenover de rest. Ik was in happyland alles was blij en zag er spannend uit veel lach kicks maar op visueel gebied was er niks te beleven wat ik echter heel jammer vond. Zou iemand mij kunnen verklaren waarom ik visueel vrijwel niks heb gemerkt op dat alles behalve een spannende flow had ? Had ik toevallig net het onder gedoseerde zegeltje ? Heb ik weer net als bij elke drug alles 5x zoveel nodig als de rest ?
Ik weet het niet. Blowen versterkte het effect trouwns 0,0 en we waren echt constant flink aan het blowen. Ook keta leek niks te doen wat voor het zegeltje wel zijn werking deed beetje raar allemaal. Volgende x een andere vendor pakken en 200ug pakken.

Ik heb na deze avond 36u+ geslapen met af en toe opstaan om te eten of te zeiken en als ik ging liggen lag ik ook meteen weer plat. Beetje het zelfde alsof je 2gram pep je neus in hebt gejaagd en anderhalve dag wakker bent geweest.

Gister had ik het ook constant warm en koud en als ik wakker werd was ik helemaal bezweet. Beetje soort ziekjes achtig maar net weer niet waarschijnlijk mijn weer stand een beetje overhoop dacht ik zelf. Wel jammer dat ik dus over mijn weekend heen heb geslapen en niks meer heb kunnen doen. Echter was het effect mij het helemaal niet waard om een weekend naar de tering te gooie. Zaterdag avond hadde we iets leuks gepland maar daar ben ik doorheen geslapen zonde.... ik waag nog 1 poging 200ug ooit nog een x bevalt dit niet kan ik dit ook wel van mijn lijstje gaan afschrijven en heb ik niet echt meer een middel op DMT na wat ik zou proberen. Misschien paddo's maar dan moet ik ze zelf gaan growen en dat kan natuurlijk niet thuis hier dus dan houdt het al gouw op.

Nou in de gym kan wel gewoon goed presteren ben 5kg aangekomen hoe dat kan ? Idk flinke vocht kop gekregen ik hoop maar dat dit tijdelijk is. Deze week de cardio maar flink op voeren na 1400kcals ED + mijn zware job. Over 3weken een verjaardag gepland en wil er daar natuurlijk wel gewoon fatsoenlijk bij lopen. Komende 3 weken dan ook clean door het leven geen drank of iets alleen een jointje.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
@Blauweaap
Op 100ug zijn mijn LSD trips ook niet altijd heel erg visueel. Soms wel, maar soms echt maar amper. Dan is de trip meer mentaal.

Voor een volgende keer direct 200ug pakken omdat je nu weinig merkte zou ik niet aanraden. Beter gewoon weer een keer 100ug proberen of misschien hooguit 150ug.

Maar voor mij klinkt het alsof je helemaal de verkeerde mindset hebt voor LSD. Constant flink aan het blowen zijn en verwachten dat het middel je gaat entertainen met visueel spektakel. Voor een goede ervaring neem je de tijd. Je laat je verwachtingen los en geeft je over aan de ervaring en wat het jou wil laten zien. Je gaat niet de hele tijd andere drugs zitten doen. Je zorgt voor een goede omgeving/gezelschap waarin je dat allemaal rustig kunt doen. Wanneer je het zó aanpakt stel je jezelf open om echt die ervaring aan te gaan. En ook al heb je geen enkele visual, dat geeft niet als je gewoon laat gebeuren wat gebeurt. Maar doe je dat laatste, dan heb je wel véél meer kans op dat de trip helemaal open bloeit, ook visueel.

Als je al niet eens LSD op een respectvolle manier doet, hoe wil je dan DMT gaan doen? Ook weer voor entertainment? Je hebt er veel meer aan als je deze middelen een klein beetje "ceremonieel" doet. Met respect te behandelen, niet omdat ze heilig zijn of zo, maar omdat ze in staat zijn je helemaal te kunnen mind-rapen... Dit zijn niet het soort middelen om puur voor vermaak te doen. Ga erin met de mindset dat deze middelen jou moeten vermaken en dat kan je weleens heel duur komen te staan.

Bovenaan