(1p)-LSD in Festival setting.

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
Iets met bomen en een bos. Zie het door alle topics niet meer dus vandaar even een nieuwe.

Ik ga graag naar festivals en neem dan graag een beetje XTC of 6-APB. Ik zeg een beetje omdat ik me eigenlijk (bijna) altijd aan de richtlijn 1-1.5 mg/kg hou. Soms ga ik er een beetje overheen maar dan ben ik met mensen die allemaal gebruiken. Als er mensen zijn die niets gebruiken wil ik niet de wause kant op gaan.

Nu komt het ook voor dat er in anderhalve maand tijd 2 feestjes zijn. Dat houdt voor mij dus in 1 van de 2 op middelen, wil graag de magie een beetje behouden. Nu ben ik toch wel benieuwd geraakt naast {1p)-LSD en dat op een feest. Ik kom er alleen niet helemaal uit hoe het exact zit met opbouw van tolerantie, kruistollerantie met MDMA en hoeveel pauze je tussen XTC/MDMA en LSD of LSD en LSD het best kunt hanteren.

Ik moet erbij zeggen dat ik geen ervaring heb met trip middelen dus zou dan waarschijnlijk beginnen met 100mcg.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Allereerst wil ik aanraden om (1P-)LSD niet voor het eerst op een feest te gebruiken. LSD maakt je nogal gevoelig voor binnenkomende prikkels, en een feest kan nogal heftig zijn wat dat betreft. Probeer het eerst een paar keer thuis, in de natuur, op een andere rustige plek, zodat je weet dat je je comfortabel genoeg voelt met LSD.

Vervolgens heb je gelijk dat er niet echt een kruistolerantie zit tussen MDMA/6-APB en LSD. Ook hebben die middelen geen gevaarlijke interactie. Dus je kunt ze na elkaar gebruiken zonder verhoogde risico's.

Zie hier ook een topic waar we uitgebreid hebben besproken hoe je het best kunt beginnen met (1P-)LSD.

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
Allereerst wil ik aanraden om (1P-)LSD niet voor het eerst op een feest te gebruiken. LSD maakt je nogal gevoelig voor binnenkomende prikkels, en een feest kan nogal heftig zijn wat dat betreft. Probeer het eerst een paar keer thuis, in de natuur, op een andere rustige plek, zodat je weet dat je je comfortabel genoeg voelt met LSD.

Vervolgens heb je gelijk dat er niet echt een kruistolerantie zit tussen MDMA/6-APB en LSD. Ook hebben die middelen geen gevaarlijke interactie. Dus je kunt ze na elkaar gebruiken zonder verhoogde risico's.

Zie hier ook een topic waar we uitgebreid hebben besproken hoe je het best kunt beginnen met (1P-)LSD.
Dank voor je antwoord. Ik zal de eerste keer niet op een feest gaan doen, al ben ik best benieuwd hoe dat me zou bevallen maar dat schuif ik nog even voor me uit.

Zoals ik lees is 100-150mcg een mooie start voor een onervaren psychedelica gebruiker, ik zal aan de onderkant gaan zitten voor de eerste ervaring.

JohnGalt

Belezen gebruiker
Ik heb eens 50 mcg gedaan op een festival, dat vond ik al op het randje van heftigheid.
Je zou ook speed kunnen overwegen. Ook een stimulant, maar niet op de serotonine (zelf trouwens ook nog niet buiten de deur geprobeerd).

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
Ik heb eens 50 mcg gedaan op een festival, dat vond ik al op het randje van heftigheid.
Je zou ook speed kunnen overwegen. Ook een stimulant, maar niet op de serotonine (zelf trouwens ook nog niet buiten de deur geprobeerd).
Wat vond je op het randje van heftigheid dan? Ik ga liever voor de LSD dan pep, wil wel een beetje naar de trippy kant.

Dick_van_Leeuwen

Bewuste gebruiker

Precies dit. Ik heb tegen de adviezen in onlangs een zegel van 55 genomen op een festival. Een bijzondere ervaring maar niet voor een festival. Teveel prikkels en een andere vibe dan de rest.

JohnGalt

Belezen gebruiker
Wat vond je op het randje van heftigheid dan? Ik ga liever voor de LSD dan pep, wil wel een beetje naar de trippy kant.
Precies wat Dick hieronder uitlegt.
Ik zat in een andere vibe dan de rest, een beetje van alle wuivende bomen en dansende lichtjes te genieten.
Maar soms werden alle prikkels van de mensenmassa mij teveel, dan moest ik er echt even uit. Plus het dansen wilde niet echt lukken. De muziek was betoverend, maar ik voelde niet de beat mijn lichaam overnemen en stond houterig te bewegen.
Precies dit. Ik heb tegen de adviezen in onlangs een zegel van 55 genomen op een festival. Een bijzondere ervaring maar niet voor een festival. Teveel prikkels en een andere vibe dan de rest.

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Iets met bomen en een bos. Zie het door alle topics niet meer dus vandaar even een nieuwe.

Ik ga graag naar festivals en neem dan graag een beetje XTC of 6-APB. Ik zeg een beetje omdat ik me eigenlijk (bijna) altijd aan de richtlijn 1-1.5 mg/kg hou. Soms ga ik er een beetje overheen maar dan ben ik met mensen die allemaal gebruiken. Als er mensen zijn die niets gebruiken wil ik niet de wause kant op gaan.

Nu komt het ook voor dat er in anderhalve maand tijd 2 feestjes zijn. Dat houdt voor mij dus in 1 van de 2 op middelen, wil graag de magie een beetje behouden. Nu ben ik toch wel benieuwd geraakt naast {1p)-LSD en dat op een feest. Ik kom er alleen niet helemaal uit hoe het exact zit met opbouw van tolerantie, kruistollerantie met MDMA en hoeveel pauze je tussen XTC/MDMA en LSD of LSD en LSD het best kunt hanteren.

Ik moet erbij zeggen dat ik geen ervaring heb met trip middelen dus zou dan waarschijnlijk beginnen met 100mcg.
Het is al lang geleden maar voor de mensen die eventueel dit topic nog lezen en met dezelfde vraag zitten. ABSOLUUT niet voor het eerst (1p-)LSD gebruiken op een drukke feest of festival setting. Die fout heb ik ook gemaakt. Ik had al redelijk wat ervaring met 2cb en truffels. 1p-lsd 1 keer eerder thuis gedaan. Dat was 75. Viel eigenlijk wel reuze mee en niet heel indrukwekkend. Nu ging ik voor de 2e keer lsd doen maar voor de eerste keer in een drukke setting met duizenden mensen om me heen. Dit was 50microgram. Toen t 1maal begon in te werken en ik langzaam naar de piek aan t werken was, werd r met de minuut heftiger en vager. Alle prikkels zijn zo vreselijk intens en je kan niet zomaar eventjes ervan weg. Kleuren waren extreemmmmm intens. Alle stemmen van de mensen kwamen keihard binnen. Oftewel de eerste paar uur waren helemaal verkloot. Totdat ik daarna xtc nam en ik heerlijk ging. Maar goed t was t niet waard de eerste paar uur te verkloten.

Je moet eerst genoeg tripervaring hebben en daarmee bedoel ik ook bekend zijn met het middel 1p-lsd. Je kan wel veel ervaring hebben met truffels, paddos of 2cb maar dan kan de eerste keer 1p-lsd alsnog zeer slecht uitpakken.

Bovenaan