1p lsd erg bitter

Albertospaghetti

Belezen gebruiker
Hallo.
De 1p lsd die ik gekocht heb smaakt erg bitter.
Ik heb hem net uitgespuugd maar alle reviews, zelfs op trustpilot zeiden dat het betrouwbaar en goed was.

Klopt het dat 1p zo bitter smaakt? Anders neem ik er nog eenm ik wil best wel heel erg graag trippen vanavond

Laatst bewerkt:

psycel

Belezen gebruiker
Tripreporter
Nog nooit op gelet eigenlijk. Ik leg ze altijd onder m'n tong en proef dan vrijwel niks. Hoelang heb je je zegel in je mond gehad? Ik zou in ieder geval even een uurtje wachten tot dat je weer een nieuwe in je mond stopt.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Vendors noemen en speculeren over kwaliteit van je drugs is hier verboden. Lees de forumregels.

• Like
Waarderingen: Eik

Albertospaghetti

Belezen gebruiker
Nog nooit op gelet eigenlijk. Ik leg ze altijd onder m'n tong en proef dan vrijwel niks. Hoelang heb je je zegel in je mond gehad? Ik zou in ieder geval even een uurtje wachten tot dat je weer een nieuwe in je mond stopt.
Ongeveer twee secondes. Kan het echt iets gevaarlijks zijn?
Ik heb mn mond gespoeld

GoldenGrow

Bewuste gebruiker
1p lsd smaakt gwn een beetje bitter, als het goed is ben je nu al onderweg naar een ver sterrenstelsel.
enjoy je trip gozer

Albertospaghetti

Belezen gebruiker
Ik weet niet hoeveel ik uiteindelijk binnen heb gekregen maar ik ga evht door dimensies nu.
Iemand een idee welke hoeveelheid ik op heb

Albertospaghetti

Belezen gebruiker
Klinkt als pak 'm beet 85-90 ug...

:tonguewink:

Leuke trip gehad?
Ik heb een super leuke trip gehad hartelijk dank. Ik heb denk ik 6 zegels geproefd en uitgespuugd en daarvar heb ik er twee maar gewoon doorgeslikt. Volgens de vendor (en ik zeg niet dat dit zo is want forum regels enzo) was een zegel 100microgram

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Die zegels zitten toch op een strip aan elkaar? Grote kans dat er dan allemaal hetzelfde op zit. Volgende keer dan maar beter testen, want dit is wel heel zonde van je zegels.

Je hebt dan trouwens waarschijnlijk een dikke 200 ug binnengekregen. 2 zegels plus wat al door je mondslijmvlies was opgenomen van die 6 uitgespuugde zegels. In de regel zijn RC vendors vrij betrouwbaar qua aangegeven stof en kwantiteit van die stof op je zegels. Maar er kan natuurlijk altijd iets mis zijn gegaan door een menselijke fout of iets dergelijks. Daarom is testen alsnog aanbevolen.

xJuice

Newbie
Hallo.
Ik heb hem net uitgespuugd maar alle reviews, zelfs op trustpilot zeiden dat het betrouwbaar en goed was.

Klopt het dat 1p zo bitter smaakt? Anders neem ik er nog eenm ik wil best wel heel erg graag trippen vanavon

Hallo.

Klopt het dat 1p zo bitter smaakt? Anders neem ik er nog eenm ik wil best wel heel erg graag trippen vanavond
Als ik https://www.psychonautwiki.org/w/index.php?title=25x-NBOMe&_= mag citeren zou 1P-LSD vrijwel smaakloos moeten zijn. Hier zeggen ze wel dat er op illegale markten nog vrij vaak "imposter" drugs worden verkocht {(25x*-NBOMe) *25B, 25C, 25D, 25I, 25N en 25iP} die worden beschreven als extreem bitter, metaalachtig of chemisch smaken.

De 25x-NBOMe reeks is zelf een extreem potente en langdurig werkende psychedelische amfetamine (phenethylamine) maar het is ook extreem gevaarlijk doordat je met een op het oog redelijk onschuldig lijkende dosering al redelijk snel gevaarlijke lichamelijke aandoeningen kan krijgen zoals hoge bloeddruk, oververhitting, verdoving/pijn en toevallen. Een acute overdosis kan zorgen voor orgaanfalen en/of een hartstilstand. Verder zijn er ook meerdere dat mensen zich dodelijk hebben verwond d.m.v. deze soort psychedelica.

Nou wil ik hier nu niet verder op ingaan, laat altijd je drugs eerst getest worden voordat je ze gaat gebruiken, dit kan dodelijke gevolgen verhelpen.

Casrus

DF-koning
Sommige mensen zeggen dat de inkt ook bitter kan smaken. Veel van mijn laatste trips waren vrij bitter, maar leken toch lisergamiden te bevatten, gezien de volgende trips.

Boyman

Bewuste gebruiker
In mijn ervaring smaakt 1P-LSD een heel klein beetje bitter maar heb ik ook altijd het idee dat het aan de inkt ligt die er op zit.

Casaan

Badass junkie
Tripreporter
Ik ging meestal vet hard trippen met veel spelers die ook meetrippen, kan toch niet joh

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Soms worden er nbomes/nbohs verkocht als LSD omdat de opbrengst veel groter is.
Die smaken vrij bitter.

Zo snel mogelijk door slikken.

Als het echt LSD is zal het heus wel nog werken. Nbomes/nbohs daarintegen zijn niet werkzaam als je het oraal inneemt.

Dus bij twijfel doorslikken.

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Dat kan en ligt ook aan jezelf.
Net als een sinasappel ineens heel zuur smaakt heeft op een bepaalde dag maar voor een ander de zelfde sinasappel niet.

Dan zeg ik altijd dan zou je die vitamine c wel nodig hebben gehad..
In jou geval die LSD dan 😉😋

Bovenaan