Hallo.
De 1p lsd die ik gekocht heb smaakt erg bitter.
Ik heb hem net uitgespuugd maar alle reviews, zelfs op trustpilot zeiden dat het betrouwbaar en goed was.
Klopt het dat 1p zo bitter smaakt? Anders neem ik er nog eenm ik wil best wel heel erg graag trippen vanavon
Hallo.
De 1p lsd die ik gekocht heb smaakt erg bitter.
Ik heb hem net uitgespuugd maar alle reviews, zelfs op trustpilot zeiden dat het betrouwbaar en goed was.
Klopt het dat 1p zo bitter smaakt? Anders neem ik er nog eenm ik wil best wel heel erg graag trippen vanavond
Als ik
https://www.psychonautwiki.org/w/index.php?title=25x-NBOMe&_= mag citeren zou 1P-LSD vrijwel smaakloos moeten zijn. Hier zeggen ze wel dat er op illegale markten nog vrij vaak "imposter" drugs worden verkocht {(25x*-NBOMe) *25B, 25C, 25D, 25I, 25N en 25iP} die worden beschreven als extreem bitter, metaalachtig of chemisch smaken.
De 25x-NBOMe reeks is zelf een extreem potente en langdurig werkende psychedelische amfetamine (phenethylamine) maar het is ook extreem gevaarlijk doordat je met een op het oog redelijk onschuldig lijkende dosering al redelijk snel gevaarlijke lichamelijke aandoeningen kan krijgen zoals hoge bloeddruk, oververhitting, verdoving/pijn en toevallen. Een acute overdosis kan zorgen voor orgaanfalen en/of een hartstilstand. Verder zijn er ook meerdere dat mensen zich dodelijk hebben verwond d.m.v. deze soort psychedelica.
Nou wil ik hier nu niet verder op ingaan, laat altijd je drugs eerst getest worden voordat je ze gaat gebruiken, dit kan dodelijke gevolgen verhelpen.