1p-lsd effect op dieren?

TR99

Newbie
Goedenavond,

Afgelopen maandag heb ik voor het eerst getript op 1p-lsd (100 ug) en dit was zeker bevallen. Het enige probleem was dat ik de piek niet goed kon ervaren (vaak doe ik dit in meditatie) vanwegen dat mijn katten ook aan het trippen waren. Ik dacht eerst dat het lag aan mijn ervaring, maar na enige tijd van obeservatie kwam ik tot conclusie dat dat niet zo was. Het gedrag wat ik waarnam was overmatig wassen en zeer onsysteematisch, verward rondlopen en geen besef van omgeving, schrikachtig reageren op geluiden (vooral buitens huis) en simpel weg alles herondekken wat vaak erg amuserend was. Maar al met al vond ik het erg zielig en was ik ook een hele tijd ongerust want ik maak bewust de keuze dit middel te nemen maar deze dieren hebben geen idee wat hun overkomt.

Mijn vraag hierbij is, heeft iemand enig idee hoe dit mogelijk is?
In geen mogelijkheid dat ze in de buurt van de blotter zijn geweest en na inname direct handen gewassen. Aangezien op internet weinig te vinden is hoop ik hier een antwoord te vinden.

Rivalrie

Badass junkie
Ik denk dat je bent gaan hallucineren.

Katten reageren overigens wel op LSD wanneer een mens het genomen heeft. Mijn kat komt altijd heeeel veeeel aandacht vragen als ik onder invloed ben.

L

Lid 152247

Gast
Ik denk dat je bent gaan hallucineren.

Katten reageren overigens wel op LSD wanneer een mens het genomen heeft. Mijn kat komt altijd heeeel veeeel aandacht vragen als ik onder invloed ben.
Hallucineren niet. Maar je bent op een bepaald niveau gekomen dat je kenmerken van trippen hebt verward met feiten van een 'trip tijdlijn' die je dacht te aanschouwen.

Je katten hebben als ze niks hebben ingenomen niet getript zoals jij dat ervaren hebt. Maar wat @Rivalrie zegt, dieren pikken zoveel meer op dan wij voor mogelijk houden! Wat jij omschrijft met je kat en Rivalrie ook, ik heb dit zelfs meegemaakt met vogels (kanarie en 2 papagaaien) en een pony..ja echt..ligt(letterlijk) er een pony tegen je aan te chillen..

Negatieve dingen pikken ze ook op.
Sommige dieren beseffen dat dit enkel in de belevingswereld van hun baasje voorkomt, of worden erop getraind...Denk maar aan hulphonden voor mensen/kinderen met autisme of PTSS.

Maar ook dieren die het overnemen.. paarden die je angst overnemen, jouw katten.
Iedereen kent wel die ene kat die precies de persoon met kattenangst gaat lastigvallen..

Mijn advies.. loslaten is lastig als je tript, zorg er dan voor dat als je je er verantwoordelijk voor voelt(omdat jij hebt gekozen voor trippen) dat je ze ook helpt..net zoals bij menselijke medetrippers. Stuur ze de goede kant op, blijf ontspannen, werk aan jezelf..als jij dan weer die good vibes hebt, weet ik zeker dat je katten zullen volgen.

Ps..ik ontken dus ook niet wat je ervaren hebt! Alleen de uitleg erachter verschilt.

Anunnaki

Wijs gebruiker
Mijn kat doet ook altijd heel vreemd als ik onder invloed ben.

Maar ipv actief door het huis lopen zit ze meer op een afstandje te kijken of alles wel goed gaat :mrgreen:

Purplext

Badass junkie
Iedereen kent wel die ene kat die precies de persoon met kattenangst gaat lastigvallen.

Het is geen lastigvallen. Katten houden niet van direct oogcontact en het enthousiasme waar de meeste kattenliefhebbers het diertje mee benaderen, hoe goed bedoeld ook...

Mensen met angst voor katten zitten ver weg van de kat en kijken de kat liever niet aan. Dit voelt voor de kat veilig en dus zal die juist diegene opzoeken om lekker bij weg te kruipen.

Wat betreft de vraag uit de OP; het lijkt mij ook dat ze reageren op jouw energie. Ik merk dat ook altijd met mijn katten als ik trip en ik ervaar hen natuurlijk ook anders en zal ze anders benaderen.

De enige andere optie is dat je bijvoorbeeld heel erg gezweet hebt, de kat dit oplikt en daardoor alsnog wat binnenkrijgt. Ik meen gelezen te hebben dat iemand dit een keer met zijn/haar hond had, maar of het waar en mogelijk is?

L

Lid 152247

Gast
De enige andere optie is dat je bijvoorbeeld heel erg gezweet hebt, de kat dit oplikt en daardoor alsnog wat binnenkrijgt. Ik meen gelezen te hebben dat iemand dit een keer met zijn/haar hond had, maar of het waar en mogelijk is?
Ik geloof hier niet in, wel dat je het gelezen hebt natuurlijk. Maar als de concentratie in je zweet zo hoog is dat je van een beetje likken dusdanige hoeveelheden binnenkrijgt om te trippen..

Dan kijk ik voortaan heel anders naar mijn tripbuddies..een paar likjes..

Ook de mensen die zware medicatie krijgen bvb Honden zijn helemaal een ster in likken(het word wel een beetje een raar topic zo..) dan zouden er meer eigenaardige cases van de dierenarts bekend zijn.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik geloof hier niet in, wel dat je het gelezen hebt natuurlijk. Maar als de concentratie in je zweet zo hoog is dat je van een beetje lukken dusdanige hoeveelheden binnenkrijgt om te trippen.

Dan kijk ik voortaan heel anders naar mijn tripbuddies..een paar likjes..
Ook de mensen die zware medicatie krijgen. Honden zijn helemaal een ster in likken(het word wel een beetje een raar topic zo..) dan zouden er meer eigenaardige cases van de dierenarts bekend zijn.
Nu je het zegt, dan was ik ook niet de enige geweest die tripte op LSD een keer. :sweatsmile:

TR99

Newbie
Wat betreft de vraag uit de OP; het lijkt mij ook dat ze reageren op jouw energie. Ik merk dat ook altijd met mijn katten als ik trip en ik ervaar hen natuurlijk ook anders en zal ze anders benaderen.

Dit is ook waar ik aan dacht. Omdat 1p-lsd in het lichaam omgezet word naar pure lsd lijkt het mij mogelijk dat je lichaam dit inderdaad ook uitstoot. Ik heb meerderen middelen gebruikt bij mijn katten (voornamelijk psychedelisch) en ze reageren inderdaad op het feit dat ik tripte maar hun gedrag veranderde verder niet. Zoals ik al eerder zei bij 1p-lsd had dit een hele andere invloed en waren ze wel degelijk aan het trippen. Ik ben ervaren genoeg om te kunnen onderscheiden of iets door mijn trip komt of werkelijkheid is. (op zo'n lage dosering)

Laatst bewerkt:
Bovenaan