Lastig vergelijken want 2C-E is niet echt een gemakkelijk te doseren stofje (okee, toegegeven, 1P-LSD ook niet). Ik heb zelf alleen 15 milligram 2C-E gedaan, tenminste, dat stond op het display van mijn weegschaal de beide keren dat ik het nam. Maar de eerste trip was veel sterker (hands down een +++) dan de tweede trip (een ++/+++).Hoi ik vroeg me af wat een sterk-medium dosis is voor 1p-lsd?
Ik heb eerder LSD gedaan maar het was underdosed denk 25-50 ug. en nog 3 keer 2-CE gedaan. Dus wilde eigenlijk 1P-LSD vergelijken met 2-CE.
Thanks in advance![]()
Ja man heb eerder 40mg 2-CE gedaan en zag me ogen als een duivel te worden ofz lmao. maar dankjewel ik dacht aan 200 ug te doen eigenlijk. Misschien maak ik een post voor beide ervaringenLastig vergelijken want 2C-E is niet echt een gemakkelijk te doseren stofje (okee, toegegeven, 1P-LSD ook niet). Ik heb zelf alleen 15 milligram 2C-E gedaan, tenminste, dat stond op het display van mijn weegschaal de beide keren dat ik het nam. Maar de eerste trip was veel sterker (hands down een +++) dan de tweede trip (een ++/+++).
Om zoiets van te bereiken met 1P-LSD zou je tussen de 100-200 microgram moeten nemen gok ik zo. Dat is wel een marge die breed genoeg is. Van zo'n dosis maak je wel de volledige effecten mee van 1P-LSD zo'n beetje. Er zullen dus vast mensen zijn die minder aanbevelen. Maar ik houd niet van half trippen dus vandaar dat mijn aanbevolen minimum bij de 100 microgram begint
200 microgram is al wel best een behoorlijk stevige trip in ieder geval.
Welke weegschaal had je en hoe had je gewogen? Want de meeste huis tuin en keuken schaaltjes kunnen dit niet goed afwegen. Ik heb zelf ooit een keer een dosering op school afgewogen met een professionele laboratorium weegschaal, volgens mij was dat iets van 12 of 13 milligram. En ik vond het 3x niks, veel en veel te heftig.Ik heb zelf alleen 15 milligram 2C-E gedaan, tenminste, dat stond op het display van mijn weegschaal de beide keren dat ik het nam.
Verschilt ook wel per persoon. Sommige mensen vinden 100ug al redelijk zwaar terwijl anderen dit pas vanaf 200+ vinden.Hoi ik vroeg me af wat een sterk-medium dosis is voor 1p-lsd?
Ik heb eerder LSD gedaan maar het was underdosed denk 25-50 ug. en nog 3 keer 2-CE gedaan. Dus wilde eigenlijk 1P-LSD vergelijken met 2-CE.
Thanks in advance![]()
Ja ik houd er gewoon rekening mee dat het laatste getal op een display van een weegschaal niet significant is. Ik heb best aardige 0.001-weegschalen, maar daarmee kun je inderdaad niet goed het verschil tussen 15 en 20 milligram afmeten. Bij 2C-E maakt dat net veel verschil.Welke weegschaal had je en hoe had je gewogen? Want de meeste huis tuin en keuken schaaltjes kunnen dit niet goed afwegen. Ik heb zelf ooit een keer een dosering op school afgewogen met een professionele laboratorium weegschaal, volgens mij was dat iets van 12 of 13 milligram. En ik vond het 3x niks, veel en veel te heftig.
Ik ga het sowieso met vrienden doen dus ja dat kan. Ik wilde gewoon veel patronen zien en een mindfuck hebben dus weet niet zeker als ik 2 tabs wil halen of 1. Wat denk jij?Verschilt ook wel per persoon. Sommige mensen vinden 100ug al redelijk zwaar terwijl anderen dit pas vanaf 200+ vinden.
Wellicht met 100 beginnen?
Nou me plug zei dat het 350 ug was maar ik weet zeker dat het te laag was. Ik zag patronen maar niet zo sterk en me lichaam voelde anders. Ben best gewent aan sterke visuals dus daarom.Als je eerste keer echt 25-50 ug was, moet 100 ug 1P al een stuk sterker zijn. Sterke visuals zijn niet altijd gegarandeerd op die dosering, daar heb je meer kans op met een hogere dosering, bijvoorbeeld 150 ug.
Je zegt dat je een mindfuck wilt, maar waar baseer je dat op? Op andere ervaringen of gewoon omdat dat je leuk lijkt? Het lijkt mij verstandig een beetje rustig op te bouwen en niet meteen honderden microgrammen te nemen, als je eerdere ervaring met LSD max 50 ug was. Kun je later altijd nog doen.
LSD-25 is gemiddeld 50ug per blotter op straat.Nou me plug zei dat het 350 ug was maar ik weet zeker dat het te laag was. Ik zag patronen maar niet zo sterk en me lichaam voelde anders. Ben best gewent aan sterke visuals dus daarom.
ik weet nog dat hij een foto liet zijn en die blotter had een tekening van een man met een maan ofzoLSD-25 is gemiddeld 50ug per blotter op straat.
Typisch dealer praat wat LSD betreft. Gemiddelde dosering straat LSD ligt veeel lager.Nou me plug zei dat het 350 ug was maar ik weet zeker dat het te laag was. Ik zag patronen maar niet zo sterk en me lichaam voelde anders. Ben best gewent aan sterke visuals dus daarom.
Dat zegt helemaal niks.ik weet nog dat hij een foto liet zijn en die blotter had een tekening van een man met een maan ofzo
Ja dan begin ik maar met 1 blotter zoals je dat zei. En ik ga dat zeker niet doen. Dankjewel heTypisch dealer praat wat LSD betreft. Gemiddelde dosering straat LSD ligt veeel lager.
LSD is meer dan visuals, beter beetje voorzichtig opbouwen dan nu bijvoorbeeld meteen 2 zegels 1P-LSD te nemen die wél correct gedoseerd zijn op 200 ug samen. Ik zou eerst 100 ug doen, eventueel iets meer.
Dat zegt helemaal niks.
Er mag op het forum trouwens niet gespeculeerd worden over de sterkte/kwaliteit van drugs, ik zeg het maar even.![]()