1e x verstandig pure Amnesia roken?

nitro

Experimenterende gebruiker
Beste mensen,

Ik ga morgen misschien voor het eerst met mijn vriendin wiet roken. Zelf rook ik altijd Amnesia en heb dan gisteren ook 1,5gram gehaald. Nu rook ik het zelf het liefst puur in een pijpje. Is verstandig haar dit ook meteen te laten doen? Als we het heel rustig aan doen? Ze heeft verder nog nooit zelf gerookt.

Of kan ik beter een joint draaien? (heeft niet mijn voorkeur)
Wat denken jullie? :stoned:

B.v.d.

maffiamastah

Als ze rustig 1 haaltje neemt en wacht op het effect, zou ik zeggen vul die pijp :stoned:
Toch is een joint met tabak waarschijnlijk toegankelijker voor de eerste keer.

groetjes

SittaMan

Belezen gebruiker
Ik zou zeggen ga ervoor gewoon puur ;P
Ik heb al meerdere mensen voor hun eerste keer ook gewoon puur zien doen, en het was hun alleen maar ten goede gekomen! ;D

Zeg haar wel dat ze rustig aan moet doen, om zeker niet téveel te doen haar eerste keer :wink:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Vul het pijpje niet helemaal, doe ongeveer de helft van wat jij in 1 hitje rookt. En laar haar dan 20 minuten na de hijs niet meer hijsen, dan weet je zeker dat het effect volledig is ingetreden en kan ze daarna bepalen of ze meer wil roken. De eerste keer roken mensen vaak veel te veel en gaan ze niet zo goed.

nitro

Ok, bedankt voor jullie reacties. Ikzelf ben de eerste keer ook goed stoned geweest toen ik van de pijp rookte, al was het geen Amnesia (was geweldig overigens). Ik hoop dat het morgen doorgaat. Zou hem vanavond testen :smoke:

Hoe groot is trouwens de kans dat ze het voelt? Kan het zijn dat ik de eerste keren het niet voelde, omdat het gewoon troep was of omdat je er eerst aan moet wennen?

SittaMan

Belezen gebruiker
Ik denk wel dat je eerst dat gevoel wat moet 'leren herkennen' ofzoiets ;p
Maar als ze meer dan genoeg op heeft, kan ze het gevoel moeilijk negeren den'k :grin:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Het komt inderdaad voor dat de eerste keer THC geen effect heeft, waar dat aan ligt zou ik niet weten.

Hislordship

Wijs gebruiker
DrippTone zei:
Het komt inderdaad voor dat de eerste keer THC geen effect heeft, waar dat aan ligt zou ik niet weten.

Dit had ik ook ik voelde de eerste keer niks... maar de 2e keer was ik erg stoned maar ik had het niet door :tearsofjoy:
Pas na een uurtje ofzo kwam ik erachter dat ik wat voelde haha.

Wacky

Badass junkie
Veel mensen merken niets de eerste keer dat ze blowen, dus beter zorg je dat je het goed doet :)

Chemical

Belezen gebruiker
idd, gewoon doen tot je ervan moet gaan zitten, dan 5 minuten bekomen en vanaf dan is het super chill :grin:

Joint-Evangelist

Belezen gebruiker
Haha je kiest dan wel meteen een mooie uit zie ik :stoned:,
maarja de eerste x is de x die je niet moet vergeten dus waarom dan niet ff knijter worden toch?
dan onthoud ze hem ook :wink:, maar niet teveel natuurlijk voor de eerste x. Amnesia blijft goeie shit dus doe het maar gwoon relaxed!

Später/Peace

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Joint-Evangelist zei:
Haha je kiest dan wel meteen een mooie uit zie ik :stoned:,
maarja de eerste x is de x die je niet moet vergeten dus waarom dan niet ff knijter worden toch?
dan onthoud ze hem ook :wink:, maar niet teveel natuurlijk voor de eerste x. Amnesia blijft goeie shit dus doe het maar gwoon relaxed!

Später/Peace

Waarom je eerste keer niet knijter worden van amnesia?

Omdat het ( vooral de 1e keren) toch wel 'fout' kan gaan, zodat deze eerste keer juist word onthouden als onplezierig.

Mij werd hetzelfde verhaal opgehangen bij mijn eerste wiet ervaring ( space cake): Ja eet maar lekker veel, beter dat je 1e keer super vet is dan maar slappe hap. Ik met mijn toen nog iniminie hersentjes het advies aangenomen en de hele nacht op de wc liggen overgeven.

Lavalamp

Bewuste gebruiker
DrippTone zei:
Vul het pijpje niet helemaal, doe ongeveer de helft van wat jij in 1 hitje rookt. En laar haar dan 20 minuten na de hijs niet meer hijsen, dan weet je zeker dat het effect volledig is ingetreden en kan ze daarna bepalen of ze meer wil roken. De eerste keer roken mensen vaak veel te veel en gaan ze niet zo goed.

So thrue :tongueout:

Heb al twee mensen bad doen gaan zo :confused:
De eerste keer blunt of Bong is géén goed idee.
Mensen moeten wennen aan het effect, en de eerste keer wordt vaak té veel gerookt.

No-go :wink:

nitro

Bedankt voor jullie reacties! Helaas is er niets van gekomen aangezien de ouders toch thuis bleven.. We gaan het zeker nog een x doen en heb ik zeker veel aan jullie reacties! :)

Had hem zaterdag even geprobeerd, maar hij was wel gigantisch sterk! Echt weinig gerookt en een super fijne diepgaande high gehad! :stoned: . Kan zijn omdat ik maar eens in de 2 weken rook oid.

psych-out

Bewuste gebruiker
laat haar een trekje nemen vd pijp... vind ze het niet lekker dan
kan je nog altijd een jointje voor haar draaien.

Bovenaan