• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

1e x MDMA

Eind september 2020 krijg ik een telefoontje van een "oude" bekende uit de tantra, cq festival wereld, of ik samen eens mdma wil proberen.
Ik hoefte niet lang na te denken, en ging eind zaterdagmiddag naar haar toe. Ze zou eigenlijk een georganiseerd mdma weekend in groepsetting bijwonen, maar vanwege covid achtige klachten en gedoe was alles gecancelled.

Na korte uitleg kreeg ik wat "pretsuiker", een dosis van 80 mg voor mij en zelf nam ze 50 mg want ze had de dag ervoor al wat gebruikt en wilde stapelen. De bittere smaak, daar moest ik maar aan wennen, zei ze.

We formuleerden beide een vraag: ik weet niet meer wat ik opperde, ik geloof iets van "verbinding en vertrouwen", zij wilde haar seksuele energie herontdekken. Na een tijdje , een half uur of zo, merkte ik dat ik lomer en zachter werd, we begonen massage achtig, en knuffelend, we waren ondertussen naakt, en het mij nu zeer bekende euforische gevoel begon.
Op haar beurt kroop en gleed ze over me heen, kuste en likte me overal, wat eigenlijk voor mij op dat moment veel te overweldigend was. Die vorm van intimiteit hadden we nog nooit gehad! Massage en tantra oefeningen wel.

Wat er letterlijk gebeurde is dat zij door haar stapeling snel weer op een bepaald punt terecht kwam en ik dus min of meer een stuk trager was, en het allemaal -onderging. Wel erg prettig, dat wel.

We belandden in bed, en ik herinner dat er heerlijke orale seks aan te pas kwam, vooral zij gericht op mij. En opeens was t voorbij. Ze stond op en ging soep maken. Ik ga nog helemaal te genieten, tintelende van kop tot teen.

Van de tomatensoep weet ik niks meer, maar onze vriendschap, trip vriendschap was begonnen. In een paar weken tijd deden we meer dan wekelijks mdma tripjes, werden we ook nog ongelooflijke sekspartners, gebruikten we als starter jointjes of soms deden we truffels of paddo's. Een relatie wilden we absluut niet samen. Zij had een "vage" vriend en ik wat dates.

Toen ik 5 maanden later een serieuze relatie begon, nu ruim anderhalf jaar geleden, hebben we onze trip vriendschap beeindigd. En geen seks meer. Wel deelden we als maatjes zowat wekelijks onze levensbeslommeringen en relatie perikelen.

Ondettussen heeft ze met haar nu vasye ("vage") vriendje een reguliere trip vriendschap, relatie met alles er op en er aan, en heb ik met mijn vriendinnetje ook regelmatig gezellige avonden met stofjes.

Waarom schrijf ik dit allemaal? Eigenlijk hebben we beiden een vorm van samen therapie gedaan. Gesprekken, trips, samen iets meemaken, ervaren, liefdevol en oprecht luisteren en praten heeft veel betekend. Trippen deden we we sinds jan 2021 niet meer samen.

Afgelopen week op de koffie. Ik had voor haar wat 2 c b fly meegenomen en we besloten samen weer te trippen. Zijn de pilletjes en ik pret suiker. Een heerlijke samen-trip weer, naast elkaar, naakt, alle ervaringen gedeeld, maar niet op elkaar gericht.

Laatst bewerkt:
Wekelijks mdma is enorm slecht voor je. Aangeraden wordt 2-3 maanden pauze tussen elke ervaring.
Dankjewel Fredkoket:

Het klopt, het was een periode waarin we regelmatig, soms 1soms 3x per week mdma gebruikten. In een rustige privé setting en een -voor de gemiddelde gebruiker- lage dosering.
We hebben allebei nooit een serotonine dip, of wat dan ook gemerkt, en ik ben bekend met de door jou genoemde termijn!

Miraculeus

Bewuste gebruiker
We hebben allebei nooit een serotonine dip, of wat dan ook gemerkt
Ook al merk je er niets van, dan betekent dat nog niet dat het niet schadelijk is! Je hersenen hebben tijd nodig om te herstellen en alle opgemaakte stofjes weer aan te vullen. Je kunt je na een paar dagen wel weer oké voelen, maar dan is het erg onverstandig om je lichaam (en vooral hersenen) opnieuw zo te belasten.

Fijn dat jullie het zo leuk hebben (gehad) samen!

FerdFatoehaus

Badass junkie
Dankjewel Fredkoket:

Het klopt, het was een periode waarin we regelmatig, soms 1soms 3x per week mdma gebruikten. In een rustige privé setting en een -voor de gemiddelde gebruiker- lage dosering.
We hebben allebei nooit een serotonine dip, of wat dan ook gemerkt, en ik ben bekend met de door jou genoemde termijn!
Lage dosering of geen dip zegt niks. 3 keer per week is echt zieke verneuking van je receptoren.

Bovenaan