• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

1e x 1b-LSD

VanTegenNaarLiefhebber

Experimenterende gebruiker
Hoi!

Toen ik begon met XTC een aantal jaar terug had ik met mijzelf de afspraak enkel drugs te gebruiken op festivals. Thuisgebuik zo zogezegd de drempel tot overmatig gebruik te klein maken.
Na lang overwegen heb ik op jullie advies toch de stap genomen om mijzelf thuis te introduceren met psygidelica, in dit geval 1b-LSD, in plaats van op een festival. Wat ben ik blij dat ik dit thuis gedaan heb!

Maandagochtond nam ik om 09.00 125μg 1b-lsd.
Hierna ben ik met mijn tripsitter en de hond wezen wandelen.
Na 20 minuten merkte ik al dat ik veel bewuster was van mijn omgeving. Een ander baasje gooide een stok in mijn ooghoeken ik ik zag die tak in detail vliegen. rond 10.00 waren we weer in de straat. Ik werd onwijs misselijk. Mijn tripsitter heeft mij gepushed om door naar huis te lopen. Eenmaal thuis ben ik doorgegaan naar de badkamer.

Helaas werd de misselijkheid niet minder. Ik was steeds bang om over te geven, mijn maag was ook erg aanwezig. Wel merkte ik dat de voegen van de tegels erg interessant waren. rond 10.30 ben ik onder de douch gaan staan. Hier kon ik wat meer ontspannen en mijn 'angst' om over te geven los te laten. Ik heb google gevraagd om wat happy tunes te vragen.

Hierna werd alles was vaag, ik zal proberen om het zo goed mogenlijk te beschijven:
In de douche kreeg ik een opleving door het nummer: "calafornia dreaming" Mijn ogen waren dicht en ik zat onder de douche, ik bevond mij in een wereld die ik niet anders kan omschijven als de media player van windows xp. toen dit nummer afliep verdween ook die wereld en zat ik weer op de vloer van de douche. Na een half uur vond mn sitter dat de douche wel een keer uit mocht. ik ervaarde de kou als een 'gemene emotie' Ik ben in bed gaan liggen en heb weer muziek aangezet. Ik wilde weer dat nummer horen! Maar hoewel mijn motoriek prima in orde was was mijn brein tot weinig meer in staat. Ik vroeg mijn sitter of ze dat 'ene nummer'op kon zetten. "welk nummer" "nou gewoon, leafs are brown, en winter day!" Ik was gefrustreed dt ze het niet begrijpte maar kon mij niet lang focussen. ze zette andere muziek op en het uur hierna was een wereld die ik niet erder heb ervaren en ook niet zo goed meer kan herinneren.

Rond 13.00 ben ik uit bed gekomen en naast mijn vriendin een beetje door youtube op de tv wezen bladeren. Ik had honger, en wilde een broodje kaas. VIES! de structuur van brood was onwijs afstotelijk.

Rond een uurtje of 0200 werd de wereld weer een beetje de wereld. maar toch met vlagen was ik weer ergens anders. om 0300 zijn we buiten wezen wandelen. Dit deed mij goed, hoewel de mensen om mij heen (ik woon in de stad) zorgde voor een behoorlijke overprikkeling.

Nu ik dit typ denk ik er aan terug als een soort droom. Ik kan weinig van de visuals goed herinneren, of beschijven. De ervaring in het algemeen vind ik erg moeilijk om te omschijven.

Spiritueel? Nee, maar ik snap dat mensen het als zo kunnen ervaren.
Leuk? Ik was erg benieuwd na psygidelics en het is leuk om een keer ervaren te hebben.
Nog een keer? Op dit moment; Nee, ik denk niet dat dit mijn ding is. t t bijzonder, dat zeker, maar ik merk dat ik weinig controle heb over wat er gebeurd. Er is ook weinig 'feel good'

Mijn voorlopige conlusie:
Ik merk dat het leuker word als je je volledig mee laat voeren en jezelf niet beperk. Dit was voor mij wat lastig gezien ik de neigng voelde mij te verantwoorden tegenover mijn sitter. tch heb ik 2 uur in de piek mij laten gaan. Dit was erg intens.

Ik merkte dat je ook snel meegezogen kan worden in nare gedachten, die een soor van visueel aanwezig zijn. een donker hoekje in een glow in de dark kamer die steeds machtiger word als je het aandacht geeft. Ik wist wel goed van de negativiteit weg te blijven, waarschijnlijk ook mede dankzij de muziek.

Ik denk dat ik begrijp wat mensen hier leuk aan vinden, hoewel ik het erg moeilijk te bevatten valt. Doe mij dan maar een dagje dierentuin of atractiepark ipv een dag trippen.

Ik zal het niet snel nog een keer doen, en god dank dat ik het niet op een festival heb geprobeerd! (iig in deze dosering)

Wat vinden jullie?

Waarom vinden jullie lsd zo interessant?
Krijg je meer controle als je 'leert' trippen?

De pen is van je zus

Bewuste gebruiker
Wat vinden jullie?
Helaas voor je dat dit je kennismaking is met dit magische substantie.
Blij voor je dat je het in thuis setting hebt gedaan i.p.v. op een festival, Heeft je sitter enige ervaring met psychedelica vanwaar kwam het idee dat je jezelf moest verantwoorden tegenover je sitter. En vers fruit is aan te raden als je wat wil eten tijdens of na de trip. Het versterkt ook je emoties dus alleen aan te raden als je goed in je vel zit dan is er denk ik meer sprake van ''feel good'' maar stuk onvoorspelbaarder dan bijv. MDMA.
Het verbreed je bewustzijn, Het maakt je creatiever en compassievoller tegen over mensen en de wereld, Het helpt je met een ander perspectief naar jezelf en de wereld te kijken, Helpt je de natuur te waarderen. Kan je inzichten geven die je leven kunnen veranderen bijvoorbeeld met verslaving. (tuurlijk zitten er ook ogen en haken aan het kan ook psychotische gedrag of schizofrenie aanwakkeren)
Je krijgt meer controle als je leert het los te laten. Je kan het wel een beetje sturen door muziek op te zetten of juist af te zetten of van kamer te veranderen of naar buiten te gaan. Als je merkt dat het te intens wordt ga ik meestal liggen met me armen open zodat ik het verwelkom en zeg dan tegen mezelf je hebt een psychedelica genomen het gaat vanzelf weer over en morgen is alles weer zoals voorheen. En dan op mijn ademhaling te focussen. Niet te verzetten tegen het gevoel.

Ik trip zelf meestal solo omdat ik merk als er nuchtere mensen bij zijn die me eruit halen en dan krijg ik veel minder visuals. Niet perse aan te raden aan een beginnende tripper natuurlijk daarom is het handig om iemand te hebben die er ervaring mee heeft of een lage dosis neemt zodat ie zich beter kan inleven in de ervaring.

Laatst bewerkt:

Miraculeus

Bewuste gebruiker
Tof dat je hebt kennis gemaakt met de stof waar je zo benieuwd naar was, en heel verstandig om dat thuis te doen!

Maandagochtond nam ik om 09.00 125μg 1b-lsd.
Hoe heb je je dosis bepaald? Waar ging je voor qua effect? LSD kan op verschillende doses verschillende effecten hebben, wellicht was dit wat hoog voor een eerste keer.
Ik werd onwijs misselijk
Wat mij altijd goed helpt tegen misselijkheid is gemberthee of capsules met gemberpoeder.
Hier kon ik wat meer ontspannen en mijn 'angst' om over te geven los te laten. Ik heb google gevraagd om wat happy tunes te vragen
. ik ervaarde de kou als een 'gemene emotie'
Je emoties worden versterkt inderdaad, dus als je een kleine weerstand of angst voelt, kan die heftiger voelen op LSD. Slim om de muziek aan te passen, dat kan goed werken om die emotie te veranderen!
Maar hoewel mijn motoriek prima in orde was was mijn brein tot weinig meer in staat.
LSD kan heel 'vreemd' aanvoelen idd, simpele dingen kosten moeite, logisch denken is niet logisch en je gedachten kunnen de vreemdste wendingen nemen.
wilde een broodje kaas. VIES!
Brood zou ik ook niet uitkiezen, kan heel vreemd aanvoelen en niet lekker smaken. Vaak wordt voor smoothies, fruit oid gekozen.
om 0300 zijn we buiten wezen wandelen. Dit deed mij goed, hoewel de mensen om mij heen (ik woon in de stad) zorgde voor een behoorlijke overprikkeling.
Je kunt je voorstellen hoe dit op een festival zou zijn! Sommigen hebbendaar geen problemen mee, maar een dergelijke dosis zou ik echt alleen thuis doen, niet in de buurt van (onbekende) mensen.
Nog een keer? Op dit moment; Nee, ik denk niet dat dit mijn ding is. t t bijzonder, dat zeker, maar ik merk dat ik weinig controle heb over wat er gebeurd. Er is ook weinig 'feel good'
Heel fijn om te weten lijkt me! Weet wel dat een lagere dosis bij een tophumeur in een setting waar je geen remmingen voelt wellicht beter uit zou kunnen pakken (:
Ik zal het niet snel nog een keer doen, en god dank dat ik het niet op een festival heb geprobeerd! (iig in deze dosering)
👍
Het is magisch wat LSD je kan laten zien met open en gesloten ogen, je kunt hele reizen maken en de bizarste dingen bedenken. Mij geeft het ook een heerlijk gevoel, hoewel elk ongemak wat je hebt versterkt kan worden. Maar als je weet wat je kunt verwachten en hoe je er ongeveer op reageert, kun je er heel veel plezier aan beleven!

Ik zou je adviseren om over een tijdje nog eens een flink lagere dosis te doen in een goede setting.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Mijn voorlopige conlusie:
Ik merk dat het leuker word als je je volledig mee laat voeren en jezelf niet beperk.
Precies. Dat is de key. Trippen wordt leuk en onbeschrijfelijk meer dan dat als je je gaat mee laten voeren.

Zoals @De pen is van je zus ook aangeeft, draait het juist om de controle los te laten, niet om meer controle krijgen. Maar gek genoeg voel je je dan juist veiliger en stabieler als je je mee laat voeren. Dat zou je in bepaalde zin op kunnen vatten als meer "in control", maar controle is toch eigenlijk echt niet het goede woord hier.

Je kunt het misschien ook zo zien: de stabiliteit en peace of mind die je probeert te krijgen middels controle, is juist te vinden door de controle los te laten. Eenmaal lekker in de trip besef je je dan ook: het ging me helemaal niet om controle, het ging me om wat ik dacht dat controle me zou geven. Maar het is eigenlijk nog veel meer dan dat: een vrijheid waarin er geen angst is om geen houvast meer te hebben. De euforie kan dan ook echt op gang komen.

Je kunt niet met de rivier mee flowen als je je probeert vast te houden aan de rotsen en takken. Dat gaat op voor een trip, maar zelfs voor het dagelijkse nuchtere leven.

Heel erg zonde als je het hierbij zou laten, maar het is niet iedereen zijn ding. Sommige mensen zijn heel erg gehecht aan hun controle/houvast. Al is het imo altijd een goed iets om te leren dat wat los te kunnen laten.

De pen is van je zus

Bewuste gebruiker
Precies. Dat is de key. Trippen wordt leuk en onbeschrijfelijk meer dan dat als je je gaat mee laten voeren.

Zoals @De pen is van je zus ook aangeeft, draait het juist om de controle los te laten, niet om meer controle krijgen. Maar gek genoeg voel je je dan juist veiliger en stabieler als je je mee laat voeren. Dat zou je in bepaalde zin op kunnen vatten als meer "in control", maar controle is toch eigenlijk echt niet het goede woord hier.

Je kunt het misschien ook zo zien: de stabiliteit en peace of mind die je probeert te krijgen middels controle, is juist te vinden door de controle los te laten. Eenmaal lekker in de trip besef je je dan ook: het ging me helemaal niet om controle, het ging me om wat ik dacht dat controle me zou geven. Maar het is eigenlijk nog veel meer dan dat: een vrijheid waarin er geen angst is om geen houvast meer te hebben. De euforie kan dan ook echt op gang komen.

Je kunt niet met de rivier mee flowen als je je probeert vast te houden aan de rotsen en takken. Dat gaat op voor een trip, maar zelfs voor het dagelijkse nuchtere leven.

Heel erg zonde als je het hierbij zou laten, maar het is niet iedereen zijn ding. Sommige mensen zijn heel erg gehecht aan hun controle/houvast. Al is het imo altijd een goed iets om te leren dat wat los te kunnen laten.
oeehhh mooi omschreven en best wel grappig hoe paradoxaal het in elkaar steekt!

Dirkdirk

DF-koning
Het loslaten en accepteren is inderdaad key. Daar had ik met 300 mcg ook echt moeite mee. In het begin. Maar toen het eenmaal lukte heb ik onbeschrijfelijke dingen gezien, gevoeld, gehoord… niet in woorden uit te leggen. Maar je brein bied heel snel weerstand tegen het onbekende. Dat moet je leren te omzeilen.

Boyman

Bewuste gebruiker
Het is zeker niet een 'feel good' drug en valt ook echt niet te vergelijken met MDMA. Toch kun je met de juiste set & setting (en dosis) echt wel enorme euforie meemaken. Die ook een soort "natuurlijker" voelt dan die van MDMA, wat misschien raar klinkt. Ik kijk ook met fijnere herinneringen terug op hele mooie trips dan op xtc feestjes (hoewel die natuurlijk ook super zijn)!

Wat ik er vooral gaaf aan vind is dat er echt een wereld voor je open gaat die je nooit voor mogelijk had gehouden. Ook na de trip ga je dingen in het dagelijks leven anders zien. Zo heb ik tegenwoordig veel meer waardering voor de natuur en ben ik constant naar de wolken aan het kijken. Plus vind ik het gewoon heel erg leuk om te doen, elke trip is weer een avontuur :)

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Het kan zijn dat het niks voor jou is, maar het kan ook zijn dat je eerste trip helaas gewoon wat tegenviel. Iedere LSD-trip die ik heb gehad (ik heb ze niet meer geteld, stuk of, wilde gok, 20, misschien zelfs meer, geen idee of ik nu overdrijf…?) was weer totaal anders! Sommige trips waren heel makkelijk en mild, sommige euforisch, sommige filosofisch, sommige sensueel, sommige ongemakkelijk of oncomfortabel (fysiek of/en mentaal), sommige bomvol emotie (lachen, maar ook verdriet, huilen als een klein kind), sommige bomvol inzichten, sommige fantastisch, sommige beetje ‘mweh’. En 1 of 2 keer echt vrij negatief, als in, richting - flink - duister. Toevallig (of nou ja minder toevallig, ik tripte toen met een vriendin ‘samen’ aan de telefoon en zij kreeg een bad trip), was mijn eerste LSD-trip de minst prettige. Dat lag niet aan die vriendin trouwens. Dat is gewoon een soort deal die je sluit; als je samen de reis maakt en de ander gaat niet zo lekker, dan ga jij grotendeels mee. (Althans; het zal vaak zo gaan.)

Ik ben blij dat ik die specifieke trip niet als verder referentiekader heb gebruikt en het daarna nooit meer heb gedaan. Ik heb in de jaren daarna dus namelijk ervaringen gehad die ofwel op zichzelf staand ofwel meer bij elkaar opgeteld letterlijk levensveranderend zijn geweest.

Komt geef ik toe ook omdat ik een heel prettige trip-mattie heb; ik vind LSD samen fijner dan alleen; solo duurt het me te lang en dat durf ik met m’n ietwat kwetsbare mentale staat toch niet echt meer aan.

Ik ben een grote LSD-enthousiasteling, ik vind het als iemand me met een pistool op m’n hoofd zou dwingen om een keuze te maken allround de meest complete en daarom beste drug die er bestaat. Het heeft me al zóveel geleerd. Ik had het nooit willen missen.

Maar niet iedere trip is even magisch. Zeker niet. Het blijft een gamble. Op hogere doseringen wordt die gamble beduidend meer riskant.

Zoals o.a. @Mindless heel mooi beschrijft hierboven is met de rivier mee stromen een véél beter idee dan je vastgrijpen aan rotsblokken en takken, maar zélfs als je je mee laat nemen, blíjft het een altijd een gok wat je precies krijgt. Veel meer dan bij middelen zoals MDMA; daarbij verschilt de werking weliswaar per keer in intensiteit maar dat is niet te vergelijken met de enorme variatie in psychedelische ervaringen.

Overigens: psychedelica geven op geen enkele manier garantie op ‘feel good’; maar geloof me, áls je dan een keer échte échte échte psychedelica-euforie meemaakt, dan weet je niet wat je overkomt. Dan gaat het echt om een euforisch gevoel op, tja, kosmisch niveau? Hier verbleekt de euforie van seroslurpers bij. Maar ja, die laatste zijn er gewoon veel consistenter in. :)

Eigenlijk kun je deze middelen überhaupt niet tegen elkaar afzetten. Ze zijn te verschillend. En ik hou van beide. (Al ben ik de laatste jaren meer 6-APB fan dan MDMA-fan.) 😍

Neo-Shulginist

Badass junkie
Wat vinden jullie?

Voor mij is LSD altijd een sprookjeswereld waarin alles magisch lijkt.

Soms kan dat ook naar worden inderdaad; dat de wereld een soort van bezield lijkt me kwade krachten die je dan overal terug herkent.

Maar inderdaad, mijn ervaring is wel dat je er meer 'controle' over krijgt naarmate je meer ervaring hebt. Ik houd alleen niet van het woord controle, omdat het uitgaat van de illusie dat wijzelf bepalen wat er in onze omgeving gebeurt. Waar je wel meer vaardigheden in kunt krijgen is het het herkennen van emoties tijdens een trip, en het accepteren van die ervaring.

Zo had ik de eerste tiental trips een sterk gevoel van frustratie dat ik me niet meer goed verbaal kon uitdrukken vanwege de verwarring die LSD veroorzaakt. Dus dat ik een zin begon, maar dan halverwege de zin de draad kwijtraakte. Mijn reactie daarop was om dan maar niks meer te zeggen. Dan ging het in ieder geval niet fout.
Maar pas na flink wat trips realiseerde ik me: wacht eens even... Ik kan ook gewoon accepteren dat ik wat minder goed uit mijn woorden kom! Sindsdien brabbel ik gewoon wat. En als het nergens op slaat, dan lach ik om het warrige gebrabbel wat kennelijk uit mijn mond komt. Zo is het dus een veel leukere ervaring geworden, terwijl de effecten eigenlijk nog precies hetzelfde zijn.

Dus ja, je kunt zeker wel leren hoe je ermee omgaat. Voor mij wordt LSD elke keer dat ik het doe weer een stukje leuker. Tenminste, bijna elke keer :wink:
Want heftige, nare, verwarrende of onverklaarbare ervaringen horen er ook gewoon bij.

VanTegenNaarLiefhebber

Toch even delen:

Ik had wat moeite te accepteren dat mijn ervaring niet zo tof was, gezien alle positieve reacties hier op het forum.

Vandaag heb ik de hele dag voor mij alleen en ik heb rond een uurtje of 9 toch besloten de 1b-lsd nog een kans te geven. 1/2 blotter dit maal. (Logica: minder-mdma=meer)
Even een half uurtje met de hond gewandeld en weer terug naar binnen.
Om te voorkomen dat misselijkheid mij mee zuigt zoals vorige keer, heb ik besloten mijzelf bezig te houden. Er moesten nog wat huishoudelijke klusje gedaan worden, dus muziekje aan en gaan.

Op tijd van schrijven zit ik op de bank met nogsteeds dezelfde playlist, te wachten tot de vloer droog is. Is die al droog? Nee, nog niet...

M'n huis is schoon!!! Maar niet normaal! 😅 als een soort ADD'er werd ik afgeleid maar toch ook gefocused op alles wat opgeruimd of schoongemaakt kon worden!
(Ik hoop zo dat mn huis net zo glimt als het straks uitwerkt)

Het zonnetje komt lekker door. Ik ben aan het overwegen of ik lekker naar buiten ga of niet. Als ik 't m'n hond vraagt (die ik eng goed begrijp nu) dan weet ze t wel.

Probleem is, ben ik helder genoeg om haar veilig te houden buiten. (ze loopt nooit aan de riem, luistert super, maar vertrouwd natuurlijk op mijn commando om haar veilig te houden.)

Ik rond m hier maar af.
Maar deze ervaring is al aardig beter!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Toch even delen:

Ik had wat moeite te accepteren dat mijn ervaring niet zo tof was, gezien alle positieve reacties hier op het forum.

Vandaag heb ik de hele dag voor mij alleen en ik heb rond een uurtje of 9 toch besloten de 1b-lsd nog een kans te geven. 1/2 blotter dit maal. (Logica: minder-mdma=meer)
Even een half uurtje met de hond gewandeld en weer terug naar binnen.
Om te voorkomen dat misselijkheid mij mee zuigt zoals vorige keer, heb ik besloten mijzelf bezig te houden. Er moesten nog wat huishoudelijke klusje gedaan worden, dus muziekje aan en gaan.

Op tijd van schrijven zit ik op de bank met nogsteeds dezelfde playlist, te wachten tot de vloer droog is. Is die al droog? Nee, nog niet...

M'n huis is schoon!!! Maar niet normaal! 😅 als een soort ADD'er werd ik afgeleid maar toch ook gefocused op alles wat opgeruimd of schoongemaakt kon worden!
(Ik hoop zo dat mn huis net zo glimt als het straks uitwerkt)

Het zonnetje komt lekker door. Ik ben aan het overwegen of ik lekker naar buiten ga of niet. Als ik 't m'n hond vraagt (die ik eng goed begrijp nu) dan weet ze t wel.

Probleem is, ben ik helder genoeg om haar veilig te houden buiten. (ze loopt nooit aan de riem, luistert super, maar vertrouwd natuurlijk op mijn commando om haar veilig te houden.)

Ik rond m hier maar af.
Maar deze ervaring is al aardig beter!
Hoeveel microgram is die halve blotter dan? (ongeveer)

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
62,5 microgram. 😅
Ik heb zelf geen ervaring met 1B-LSD, wel met 1P-LSD. Als dat redelijk vergelijkbaar is, dan is 60 microgram een vrij lage dosering. Of het echter verstandig is om buiten te gaan lopen met je hond, moet je zelf even goed bedenken. De ene trip is namelijk de andere niet en de ene persoon reageert ook heel anders op hetzelfde middel op dezelfde dosering.

Maar have fun!

VanTegenNaarLiefhebber

Ik heb zelf geen ervaring met 1B-LSD, wel met 1P-LSD. Als dat redelijk vergelijkbaar is, dan is 60 microgram een vrij lage dosering. Of het echter verstandig is om buiten te gaan lopen met je hond, moet je zelf even goed bedenken. De ene trip is namelijk de andere niet en de ene persoon reageert ook heel anders op hetzelfde middel op dezelfde dosering.

Maar have fun!
Ik heb besloten de huilende hond voor lief te nemen, en alleen te gaan wandelen. Het is inderdaad een onverstandig risico.

Het is niet heel overweldigend. Het park hier is wat meer 'levendiger' dan normaal.

Ik zou gerust een momentje hier willen zitten en genieten. Toch kan ik geen rust vinden als ik ga zitten. "Wat als mensen het zien" "wat als ze een gesprek aan willen gaan?" 😅 Toch grappig hoe ik het terwijl ik dit typ al ridiculiseer.

Ik ervaar het inderdaad niet als overweldigend, maar of het een 'lage' dosering is, weet ik zo nog niet, het heb alsnog een behoorlijk effect. Hoewel, als ik het vergelijk met de vorige... Er zijn deze keer geen kleine universums ontstaan door liedjes.

Ik denk dat deze dosering ook op een festival goed te doen moet zijn.

Zelfs de school met schreeuwende peuters waar ik langs liep vielen mij verassend mee. Wel vond ik het komisch dat ik alle kleine conversaties tussen die dreumes leek te kunnen volgen 🤣

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik zou gerust een momentje hier willen zitten en genieten. Toch kan ik geen rust vinden als ik ga zitten. "Wat als mensen het zien" "wat als ze een gesprek aan willen gaan?" 😅 Toch grappig hoe ik het terwijl ik dit typ al ridiculiseer.
Dat zit alleen in je hoofd. Ik had die gedachten laatst buiten ook op 100 ug 1P-LSD. Dan moet je juist even gaan zitten en zul je meteen zien dat er niets aan de hand is. Bovendien zal zoiets kleins waarschijnlijk aanvoelen als een overwinning en heel veel vreugde geven.

Juist als je die drang hebt om het te doen: niet denken, just do it.

Bovenaan