1e vaporizer hit doet pijn

gekkehenkie

Belezen gebruiker
Als ik de 1e keer aan mijn vaporizer zuig (zelfgemaakte van lamp) doet de eerste hit pijn in mijn longen. Wat is dit? Het is niet de hitte, want als ik het eerst 2 minuten laat afkoelen voelt het nog steeds pijnlijk.

Als ik een half uur daarna nog een hit neem doet het geen pijn meer.

Wat kan het zijn?

Ik dacht zelf aan longblaasjes die allemaal tegelijk opengingen, dat dit de pijn was (vraag me niet hoe ik erbij kom :stoned: )

TrippyShit

Badass junkie
Misschien dat het te hard op je longen slaat die 1e hijs? Met zo'n lampje komt het snel je longen in natuurlijk. Iets anders zou ik zo snel ook niet kunnen bedenken..

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
misschien te heet, als je rook ziet is t niet vaporizen maar verbranden.

ook als t vlammetje de wiet niet raakt, kan je t verbranden.

gekkehenkie

Belezen gebruiker
Het is ook geen rook, het is echt gewoon "stoom", ook als ik het even laat afkoelen doet het pijn. Snap er echt niets van want als ik het een half uur later precies hetzelfde doe doet het geen pijn.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Het is een plakkerig stofje dat dan verdampt in je longen terecht komt. Ik heb t ook met neutrale neusspray, die even prikt in de neus.

Het is niet onschadelijk. misschien beginnen met een kleine hit, om je longen niet te laten schrikken.

Ik weet niet waar het aan kan liggen, Ook ik heb dat wel eens gehad met een vaporizor

Bovenaan