• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

1e slechte ervaring met paddo's

Psychopath

Belezen gebruiker
Dacht ik na 9 jaar weer is lkkr te trippen, fout!
Ik naar de lachende paus gegaan en mexicaantjes 35 gram gehaald.
Ik om 22:15 heel de zooi naar binnen gewerkt helemaal uitkijkend naar de trip van 9 jaar geleden.
Heb serieus een hele dag niks gegeten, het enige wat ik ervaren heb is een opgefokt gevoel, ben echt fokking moe nu, omdat ik hele tijd een paniek aanval voel opkomen heb ik alleen maar een strijd met me lichaam zitten voeren om mezelf onder controle te houden.
Ik weet niet of dit onder een bad trip valt maar ik heb visueel niks gezien, ook nu ben ik nog fokking moe en zit ik te strijden met me lichaam.
Mja, misschien word ik te oud voor deze shit maar voor mij geen paddo's meer pfff

Reiziger

Newbie
Misschien heb je wat teveel gepakt?

Heb zelf ook een hele slechte ervaring met paddo's gehad. Ook constant een strijd met mijn eigen lichaam gevoerd. De Ego Death vond ik vooral erg eng! Ik denk niet dat het iets met leeftijd te maken heeft.

Psychopath

Belezen gebruiker
ik weet niet wat een ego death is maar ik ben wel echt uitgeput gewoon.
ik kan me ook nog steeds niet helemaal ontspannen want de rust wisselt steeds af met paniek.
Wel zwaar irritant op het moment

Reiziger

Newbie
Rustig blijven en je niet verzetten is mijn advies.. het trekt wel weer bij.
Misschien helpt een rusgevend muziekje? (Cd van de Red hot chillipepers - Stadium Arcadium)

Neem wat dextro energie en drink wat water?

Ego death (zoals ik die ervaren heb) is niet meer weten wie of wat je bent en wat je in godsnaam doet.

Maar zo te lezen heb jij daar geen last van, anders zou je hier niet kunnen posten. Sterkte ermee in ieder geval!

Psychopath

Belezen gebruiker
nee dat heb ik niet gehad, maar ik heb me wel even gevoeld hoe mensen voelen die mega depressief zijn.
Dat heb ik wel ff gehad, gewoon, de leegte in je, dat niemand om je geeft dat niks meer eigenlijk zin had.
Ook heb ik echt naar me eigen leven gekeken aangezien ik nogal een nutteloos bestaan leid de laatste jaren, dat heeft me wel aangegrepen.
Voor de rest is het gewoon hele tijd opgefokt, hoge hartslag, beetje angst en daar heb ik dus een strijd mee om dat onder controle te houden vandaar dat ik denk zo moe ben.

Reiziger

Newbie
Heeft de trip je nog inzichten gegeven waarmee je aan de slag zou kunnen gaan als je weer nuchter bent?

Heb het idee dat ik in een trip geconfronteerd word met mijn eigen ontevredenheden en angsten.

Psychopath

Belezen gebruiker
Ja, ik heb heel veel dingen in me gedachten gezien wat ik nog moet doen ja.
En voor de rest heb ik nergens angst voor op 1 ding na, dood, daar ben ik bang voor, daarom dat ik me ook zo para voel :mrgreen:
Het is nu wel aan het minderen dat wel maar nog steeds is het onrustig in me lichaam en dat vind ik echt volop irritant, het put je lichaam ook behoorlijk uit moet ik zeggen die strijd

Reiziger

Newbie
Maak je niet druk over de dood, die komt tenslotte vanzelf, waarom zou je je bezig houden hiermee terwijl je leeft? Geniet!

Veel succes en wijsheid toegewenst tijdens de rest van je trip! probeer een positieve draai te geven aan de minder prettige dingen die je nu ervaart en beschouw ze als een raadgever. Of zoek wat afleiding..

Ik ga slapen. :wave:

Ionesco

Experimenterende gebruiker
Oh, het heet dus Ego Death! :openmouth:

Ik heb dit bijna elke keer gehad, na de piek dat ik heel kut ga voelen, en ineens weet ik niks meer, waar ik ben, wie ik ben, waar ik mee bezig ben.

Ik heb tot nu toe 3x elke keer een hele portie genomen, volgende keer denk toch maar een halve portie.

Osi`

Bewuste gebruiker
een Ego-death is nog niet perse dat je u eigen naam nog nie kent hé, een ego-death is een soort, reborn, dat je terug opnieuw geboren wordt. Een soort nieuw leven krijgt, een 2de kans, met nieuwe inzichten. Dat kan goed tegenvallen of slecht .. :)

Dat je u eigen niet meer herinnert, komt wel vaak voor als je nogal wat gepakt hebt.

Ionesco

Experimenterende gebruiker
Osi` zei:
een Ego-death is nog niet perse dat je u eigen naam nog nie kent hé, een ego-death is een soort, reborn, dat je terug opnieuw geboren wordt. Een soort nieuw leven krijgt, een 2de kans, met nieuwe inzichten. Dat kan goed tegenvallen of slecht .. :)

Dat je u eigen niet meer herinnert, komt wel vaak voor als je nogal wat gepakt hebt.

Ok, dan was dat het niet :)

Bovenaan