• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

1e keer XTC

needlefreak

Bewuste gebruiker
Godsong zei:
Ik wil de kerstman hartelijk bedanken voor deze trip :) :hearteyes:

Hopelijk heeft die in de kerstvakantie pilletjes voor jou. :grin:

Je bent wel nog erg jong, niet overdrijven zou ik zeggen.
Geniet nu nog maar wat na van je eerste XTC ervaring. :wink:

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Leuk verhaal! :wink:

Ben wéér iets meer benieuwd naar een echt xtc gevoel.

Dat wat needlefreak zegt over je leeftijd vind ik ook waar.

Keep it steady :smoke:

qinn

Bewuste gebruiker
Weetje wat je ook kunt doen (wat ik meestal doe)

is eerst gewoon 1 pilletje, dan ttrip je ongeveer 3-4 uur op die pil, en als je dan het gevoel minder voelt worde dan telkens een half pilletje der bij...
zo blijf je lekker in die sfeer zitte en word je totaly happy! :grin:

qinn

Bewuste gebruiker
haha, oke ja dat kun je natuurlijk ook doen...

Mja, tog heb ikzelf liever 8-9 uur lekker dat Xtc gevoel...

Voor mij part heel me leventje :grin:

HEERLIJK :hearteyes:

^_^

Bewuste gebruiker
Vind het zelf ook altijd te kort eigenlijk die 3 uur, soms verleng ik wel met 1 pil nog maar niet hele tijd doortrippen is volgens mij best slecht.

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
^_^ zei:
Vind het zelf ook altijd te kort eigenlijk die 3 uur, soms verleng ik wel met 1 pil nog maar niet hele tijd doortrippen is volgens mij best slecht.

De balans vinden tussen het fijne van het nuchtere leven, en dat met drugs is een belangrijk iets.

qinn

Bewuste gebruiker
Mulholland Drive zei:
^_^ zei:

De balans vinden tussen het fijne van het nuchtere leven, en dat met drugs is een belangrijk iets.

Ja dat is het ook wel, alhoewel ik het niet egt erg zou vinde als ik heel me leven in een trip zou zitten, naja je word dan wel voor gek verklaard :openmouth:
maar het gevoel is en blijft dan super! :grin:

mja ik denk eigelijk ook weer niet dat het verstandig is :P

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Je hele leven trippen...dat is nogal wat. :mrgreen:

Ik heb vaak periodes van een paar weken dat ik er even in zit. Maar ik kan het niet combineren met werk en school...

Bovenaan