1e keer speed ..

cunt

Wijs gebruiker
hoi mensen,
ik ga aankomend weekend voor de 1e keer speed doen .. en vroeg me af wat verstandig was om mee te beginnen .. dus hoeveel je de 1e keer ongeveer nodig zult hebben om een lekker avondje hard te gaan..?

ik heb al wel redelijk wat ervaring met sos en xtc ..

grtz

Mac...

Badass junkie
Nou voor een lekker avondje hard gaan, zet dan de pep maar uit je kop. Je kunt er hooguit strak van komen te staan, hard zit een bepaald wazigheidsfactor aan.

Begin gewoon rustig. Mijn ervaring is dat je bij de eerste keer pep voor je gevoel nog niet zo heel veel merkt, dus ben je sneller geneigd om meer te pakken en dus heb je ook sneller kans dat je iets te veel pakt. Dit kan een zeer beangstigend gevoel geven bij iemand die nog nooit met pep in aanraking is geweest.

Pas na een paar keer pep snuiven zul je echt precies weten wat je aan de drug hebt. Begin daarom iig rustig. Neem eerst een lijn en laat die lekker ff een uurtje inwerken. Neem dan nog een lijn om iig echt effect te hebben van de speed (ook al merk je hem mss niet, hij doet het echt wel). Ga vanaf dan hooguit 1 x in de 2 uur ff een lijn pakken. Als je het kan met minder is altijd beter.

Wat zijn symptomen dat je toch merkt dat het werkt.
Hoofdwerking is toch wel het heel erg wakker zijn, geen hongergevoel ervaren en plenty energie.
Verdere werkingen waaraan je het merkt: Je kunt als een achterlijke denken. Dan heb ik het niet over de gedachtes (persé), maar meer over het tempo waarin je kan denken. Je wordt arrogant, hebt een grote bek (kan ook iets positiefs zijn) en je kan uren in de rondte lullen.

Nja, dat was het voor zover wel ff.

Deranged

Badass junkie
Hypocriet als ik ben zou ik niemand die het nog nooit heeft gedaan adviseren het te proberen. Heb het zelf een tijdje geleden geprobeerd en ben nogal blijven plakken zeg maar. :wave:

Mac...

Badass junkie
Zijn keuze lijkt me al bepaald. ik raad standaard iedere drug af, maar gun de mensen ook wat ervaringen, dus iedereen moet het gewoon zelf weten. Zolang je maar weet waar je mee bezig bent.

cunt

Wijs gebruiker
bedankt mac :)

en staat inderdaad al vast :wink:

wat zijn jou ervaringen met speed dan?
zowel positief als negatief..
van de gezonde snuiver heb ik al wat dingen gelezen .. :)

Mac...

Badass junkie
Whaha, ja die kom je ook wat vaker tegen dan mij op het forum.

Maar goed, to the point

Positief: eigk de dingen die ik je net opnoemde. Alleen duurde het wel even voor ik in de gaten had hoe ik deze drug voor mij "geschikt" kon maken.

Negatief: Ach jong, begin er maar niet aan.
- geheugen als een zeef
- sneller ziek
- 's ochtends niet mijn bed uit kunnen komen
- 10 kg afvallen in 2 mnden tijd (ben ik er tegenwoordig wel weer bij)
- lak hebben aan alles (vooral op de come-down)
- agressief zijn
- para zijn
- ziek ervan worden (koppijn of misselijkheid)

Mwa dat was het wel zo'n beetje.

cunt

Wijs gebruiker
Mac... zei:

Maar goed, to the point

Positief: eigk de dingen die ik je net opnoemde. Alleen duurde het wel even voor ik in de gaten had hoe ik deze drug voor mij "geschikt" kon maken.

- geheugen als een zeef
- sneller ziek
- agressief zijn
- para zijn

sounds like fun :wink:
vraag ik me toch af wrom er zoveel mensen zijn die het doen als er zoveel nadelen aan zitten ..

Mac...

Badass junkie
Nee niet altijd, beetje laat aan het worden voor jullie ofzo. Hij vroeg naar mijn ervaringen. Nja mooier als dat het is kan ik het niet maken. Het loont zich voor mij (nu) wel nog om zo af en toe te snuiven, maar moet ook weer de rem erop zetten. Was best trots met mijn 5 weken clean en wil eigk ook met die regelmaat drugs gebruiken en gewoon eens 's weekends slapen enzo.

cunt

Wijs gebruiker
hoeveel g is ongeveer handig om te halen om van een uurtje of 12 tot uurtje of 6/7 door te gaan?

cunt

Wijs gebruiker
ja .. maar jij doet het vrij regelmatig les ik zo her en der :wink:

waar smaakt het naar? veel mensen vinden het dus smerig ..
maar sos smaakt naar aspirine .. en dat vind ik helemaal niet zo erg ..!

Bal0n

Badass junkie
cunt zei:
ja .. maar jij doet het vrij regelmatig les ik zo her en der :wink:

waar smaakt het naar? veel mensen vinden het dus smerig ..
maar sos smaakt naar aspirine .. en dat vind ik helemaal niet zo erg ..!

Gatverdamme, aspirine vind ik echt heel erg smerig :P.

Deranged

Badass junkie
Ken er wel mee leven alleen het branden is af en toe minder en heb er al helemaal een hekel aan als hij direct naar mn strot doorschiet. :angry:

Deranged

Badass junkie
Eerste paar lijnen zijn zeer goed te doen meestal. Is vooral belangrijk dat je met een goede buis snuift dat geeft ook meer snuifcomfort.

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
cunt zei:
hoi mensen,
ik ga aankomend weekend voor de 1e keer speed doen .. en vroeg me af wat verstandig was om mee te beginnen ..

Met speed beginnen is nooit echt verstandig, maar goed dat is misschien geen goede opmerking voor dit forum :smoke:

cunt

Wijs gebruiker
nou ik heb het inmiddels gedaan ..
begon zaterdag aaf om 11u en lag om 2 uur smiddags in bed en kon nog niet slapen haha :P
hele nacht lkkr films gekeken, op een gegeven moment de deur uitgegaan naar enschede (vraag me niet waarom) daar doelloos rond gelopen om 10u sochtends (het enige wat open was dat was de kerk) toen ging er om 11u eindelijk een brasserie open .. daar 2uur lang thee zitten drinken, daarna huiswaarts gegaan ..
lag dus om 2uur smiddags in bed en sliep pas om half 5 .. en werd om 5 uur alweer wakker! had voor dat half uurtje slaap ook nog een slaappil moeten vreten .. ging dus ook niet echt lekker..!

toen savonds om uurtje of 10 gaan slapen met nog een slaappil op en ben nu net wakker .. nog steeds brak maar heb wel een top tijd gehad! :)

owja, heb in totaal 2g gehad .. begon om 11uur zaterdag avond en de laatste 2 lijnen waren om zondag middag 12u

heb wel iets teveel gehad volgens mij .. ging niet te hard ofzo maar had zondag middag erg veel last van m'n maag .. geen fijn gevoel!

grtzzz

platypus

Belezen gebruiker
in je 1tje 2 gram voor de eerste keer?
ik ben dan misschien geen doorgewinterde speedsnuiver maar ik moet er niet aan denken... mijn eerste keer pep was met een vriend, volgens mij hebben we toen een week met een gram gedaan en haalde we miniscule sleutels naar binnen! vind zowiezo pep de meest riskante drugs, als ik zat ben krijg ik heel vaak wel het gevoel van "aah, met een lijntje pep zou het nu echt heeeel relax zijn!".

maar leuk dat je een fijne tijd hebt gehad, zou alleen oppassen

cunt

Wijs gebruiker
platypus zei:
in je 1tje 2 gram voor de eerste keer?
ik ben dan misschien geen doorgewinterde speedsnuiver maar ik moet er niet aan denken... mijn eerste keer pep was met een vriend, volgens mij hebben we toen een week met een gram gedaan en haalde we miniscule sleutels naar binnen! vind zowiezo pep de meest riskante drugs, als ik zat ben krijg ik heel vaak wel het gevoel van "aah, met een lijntje pep zou het nu echt heeeel relax zijn!".

maar leuk dat je een fijne tijd hebt gehad, zou alleen oppassen
ja heb nu wel van "als ik nu er nog 1tje neem voel ik me niet zo brak meer" maar hou me in .. is niet goed nu :)

had het gevoel van pep trouwens heel erg anders gedacht en vond de smaak ook heel erg meevallen .. het schoot op een gegeven moment in m'n keel dat was wel heel erg smerig! moest toen bijna nekken.
had veel meer een rush verwacht .. wat meer de xtc kant op, maar was gewoon heeeeel erg opgepept en ook erg vrolijk en praterig :)

en over de hoeveelheid .. het is idd iets teveel van het goeie .. had ook hele grote ogen (heb ik bij xtc nooit zo erg) bedenk wel dat er tussen de 1e en laatste lijnen 13uur zat

platypus

Belezen gebruiker
tja als ik 1 goeie lijn neem moet het niet later dan 2 uur 's nachts zijn anders lig ik de hele nacht in m'n bed een beetje met mezelf te praten over hoe graag ik wil slapen

Moon

Bewuste gebruiker
Als je ´s middags om 2 uur je laatste lijntjes hebt gehad is het nogal logisch he dat je om half 5 niet kunt slapen.. Zeker als je al 2 gram op hebt.. Erg veel wel voor een eerste keer, ik weet nog dat ik van 3/4 lijntjes de eerste keer de hele nacht ben doorgegaan.

jin

Experimenterende gebruiker
Mac... zei:

Maar goed, to the point

- geheugen als een zeef
- sneller ziek
weekend :mrgreen:
- agressief zijn
- para zijn

amaai gij valt 10 kilo in 2 maand af ik doe da in 1 weekend zo nen gram of 7/8 gram op een nachtje dan gade wel hard ze :grin:

flash kieke

Wijs gebruiker
jin zei:
Mac... zei:

Maar goed, to the point

- geheugen als een zeef
- sneller ziek
weekend :mrgreen:
- agressief zijn
- para zijn

amaai gij valt 10 kilo in 2 maand af ik doe da in 1 weekend zo nen gram of 7/8 gram op een nachtje dan gade wel hard ze :grin:

7/8 gram op een nachtje??
gij ze goe zot

das onmenselijk onder mijn ogen ze :wink:

A

Anonymous

Gast
Ik heb ook wel wat pep gesnoven afgelopen half jaar, maar om opzich te gebruiken vind ik er nix aan. Met alcohol, wiet of een pilletje erbij is het geweldig!!

cunt

Wijs gebruiker
Chimera zei:
7, 8 gr op een avond... Ben je levensmoe?
volgens mij ben je met zo'n hoeveelheid meer bezig met snuiven dan er van genieten ..
of je moet lijnen leggen van 1g per lijn ..

Bovenaan