sounds like funMac... zei:Whaha, ja die kom je ook wat vaker tegen dan mij op het forum.
Maar goed, to the point
Positief: eigk de dingen die ik je net opnoemde. Alleen duurde het wel even voor ik in de gaten had hoe ik deze drug voor mij "geschikt" kon maken.
Negatief: Ach jong, begin er maar niet aan.
- geheugen als een zeef
- sneller ziek
- 's ochtends niet mijn bed uit kunnen komen
- 10 kg afvallen in 2 mnden tijd (ben ik er tegenwoordig wel weer bij)
- lak hebben aan alles (vooral op de come-down)
- agressief zijn
- para zijn
- ziek ervan worden (koppijn of misselijkheid)
Mwa dat was het wel zo'n beetje.
cunt zei:ja .. maar jij doet het vrij regelmatig les ik zo her en der
waar smaakt het naar? veel mensen vinden het dus smerig ..
maar sos smaakt naar aspirine .. en dat vind ik helemaal niet zo erg ..!
cunt zei:hoeveel g is ongeveer handig om te halen om van een uurtje of 12 tot uurtje of 6/7 door te gaan?
cunt zei:hoi mensen,
ik ga aankomend weekend voor de 1e keer speed doen .. en vroeg me af wat verstandig was om mee te beginnen ..

ja heb nu wel van "als ik nu er nog 1tje neem voel ik me niet zo brak meer" maar hou me in .. is niet goed nuplatypus zei:in je 1tje 2 gram voor de eerste keer?
ik ben dan misschien geen doorgewinterde speedsnuiver maar ik moet er niet aan denken... mijn eerste keer pep was met een vriend, volgens mij hebben we toen een week met een gram gedaan en haalde we miniscule sleutels naar binnen! vind zowiezo pep de meest riskante drugs, als ik zat ben krijg ik heel vaak wel het gevoel van "aah, met een lijntje pep zou het nu echt heeeel relax zijn!".
maar leuk dat je een fijne tijd hebt gehad, zou alleen oppassen
Mac... zei:Whaha, ja die kom je ook wat vaker tegen dan mij op het forum.
Maar goed, to the point
Positief: eigk de dingen die ik je net opnoemde. Alleen duurde het wel even voor ik in de gaten had hoe ik deze drug voor mij "geschikt" kon maken.
- geheugen als een zeef
- sneller ziek
weekend![]()
- agressief zijn
- para zijn
jin zei:Mac... zei:Whaha, ja die kom je ook wat vaker tegen dan mij op het forum.
Maar goed, to the point
- geheugen als een zeef
- sneller ziek
weekend![]()
- agressief zijn
- para zijn
amaai gij valt 10 kilo in 2 maand af ik doe da in 1 weekend zo nen gram of 7/8 gram op een nachtje dan gade wel hard ze![]()
volgens mij ben je met zo'n hoeveelheid meer bezig met snuiven dan er van genieten ..Chimera zei:7, 8 gr op een avond... Ben je levensmoe?
jin zei:amaai gij valt 10 kilo in 2 maand af ik doe da in 1 weekend zo nen gram of 7/8 gram op een nachtje dan gade wel hard ze![]()
cunt zei:volgens mij ben je met zo'n hoeveelheid meer bezig met snuiven dan er van genieten ..Chimera zei:7, 8 gr op een avond... Ben je levensmoe?
of je moet lijnen leggen van 1g per lijn ..
ik ook nietChimera zei:cunt zei:volgens mij ben je met zo'n hoeveelheid meer bezig met snuiven dan er van genieten ..Chimera zei:7, 8 gr op een avond... Ben je levensmoe?
of je moet lijnen leggen van 1g per lijn ..
euhm ikke nie he
Jin