1e keer speed.

Isin

Newbie
Ik wil is een keer speed gebruiken, te beginnen met een klein sleutelpuntje, te veel nemen wil ik zeker niet. Ik heb alleen een vraag, en dat is, hoe lang zal ik de werking (ongeveer) van een klein sleutelpuntje voelen? Alvast bedankt!

Carlitos

Badass junkie
Vol sleutelpuntje,eerste keer voel je weldegelijk met een beetje kwaliteitspep.

Maarja neem gewoon klein lijntje.

3970

Wijs gebruiker
Ik ben geen snuiver, maar meer een bommetjesman...ik vul gewoon mijn capsules, met 50 en 100 mg, en dan is het lekker makkelijk doseren. Effecten zouden zo'n 6-8 uur moeten aanhouden.

Veel plezier!!

Hemi

richie87

Belezen gebruiker
kun je beter zelf ondervinden....verschilt per persoon...alleen 1 sleutelpuntje is wel weinig hoor.... na tijdje moet je eigenlijk wel beetje bijnemen anders is de pret snel over :smoke:

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
men eerste keer een half lijntje gedaan, en het was zeer leuk voor max een uur. dus je kunt beter ineens meer pakken. te veel kan nooit geen kwaad met speed. alle zo denk ik er toch over.

Funky Monkey

Badass junkie
^ Ehhhhh :confused: Teveel houd in: Helemaal niet meer stil kunnen zitten. Gedachtes die maar blijven komen en gaan zonder er echt overna te kunnen denken en niet te vergeten paranoia :confused:

lucifer in the sky zei:
te veel kan nooit geen kwaad met speed. alle zo denk ik er toch over.
inderdaad! dus doe maar voorzichtig en neem gewoon een klein lijntje en ga wat leuks doen, je merkt vanzelf hoe het bij je werkt.

ik neem er nog een :mrgreen:

Spylacopa

Belezen gebruiker
een klein sleutelpuntje merk je niet eens haha.

begin met een lijn van +- halve gram.

daarna gewoon de werking zijn gang laten gaan en veel bier drinken voor de top-werking.

medemogelijkgemaaktdoor eenervarengebruiker

Detroit303

Bewuste gebruiker
Ik ga even TS topic uitbuiten.
Ik ga 1 van de weken eens speed proberen samen met 4 vrienden.
Hoeveel zou ik aanschaffen? Zou een gram genoeg zijn om een avondje plezier te hebben? We gaat het doen tijdens het feesten.
Niet dat ik te gierig ben om meer te kopen ( 1 gram kost hier 8 euro), maar het is de bedoeling dat het na die avond op is.

btw: bommetje of lijnen, wat is het leukst volgens jullie?

Maikelk

Belezen gebruiker
eerste keer voor iedereen, dan heb je mooi genoeg aan 1 gram denk ik. Misschien zelfs over.

Eerste keer zou ik gaan voor een bommetje, komt over het algemeen rustig op en gaat langer door.
Ook is de eerste keer snuiven niet zo prettig (vond ik dan). Na een tijdje word snuiven een stuk leuker... en is het hele snuiven zelf even verslaven als de speed zelf :P

Freezing

Bewuste gebruiker
Heb afgelopen dinsdag voor t eerst, en ook laatst speed gehad ( in totaal 2x.. ) 1e keer beetje te weinig, maar voelde t wel. en 2e keer n stuk meer en toen ging ik fitnessen hahaa, mn hartslag was rond de 180 :P

esmee

Belezen gebruiker
Ik zou wel oppassen met hoeveel je in een bommetje doet..... Als je erbij gaat snuiven of later nog een bommetje kan dat weleens te hard vallen.... Heb ik zelf weleens gehad. Ben vier uur lang bezig geweest om mezelf onder controle te houden, om niet toe te geven aan hoe hard ik ineens ging... Ik vind dat speed met vlagen op kan komen..... het ene moment denk je "ik voel niks meer" en wil je nog wat nemen. Net als je nieuwe wilt nemen BOEM!!! komt ie dan he...
Had ik ook zeker toen ik nog weleens een weekend door ging op de speed :smilingimp:

Bovenaan