1e keer pep Wie heeft tips en tricks?

snobbie

Newbie
Haloo haloo tijdje neit geweest hier.. maar goed mijn verhaal:P

Ik ga volgende week zaterdag 1e keer pep gerbuiken nog nooit gedaan durfde het nooit te doen en ben is een vriend verloren aan die zooi maarjaa ik zou ik niet zijn als ik niet weer is wordt overgehaald xD :P nee maar ik wil het zelf nu ook wel is proberen .. maar goed.. heeft er iemand tips en tricks om het extra leuk of makkelijker te maken xD want ik krijg ook het idee dat als ik het op wil snuiven dat ik meot niezen ofsow.. xD maar goed ik hoop het van jullie te horen

Groeten :smoke: :P :grin: :wave:

snobbie

Newbie
Nee dat zal wel goed komen ik heb heel wat mee gemaakt met vrienden van mij die er aan zaten vind het eigenlijk ook gewoon kut spul:P maar ik wil het een keer proberen

maar ik denk dat het wel goed komt ik ga denk ik een bommetje maken want ik ben echt zo een idioot die snuift en niest hahaha :P :openmouth: :( :rock: mazzeel:)

Mindless1985

Badass junkie
snobbie zei:
Nee dat zal wel goed komen ik heb heel wat mee gemaakt met vrienden van mij die er aan zaten vind het eigenlijk ook gewoon kut spul:P maar ik wil het een keer proberen

maar ik denk dat het wel goed komt ik ga denk ik een bommetje maken want ik ben echt zo een idioot die snuift en niest hahaha :P :openmouth: :( :rock: mazzeel:)

Ik heb nog nooit iemand zien snuiven en tegelijk niezen.. en ik heb toch al wel een keer of duizend iemand een lijntje op zien halen..

snobbie

Newbie
haha okee nou dan zal het allemaal wel goed komen denk ik
:grin:

heb er wel zin in hoor:P

Kun je de trip vergelijken met xtc? of ervaart iedereen dat weer anders??

:wave:

domzel

Belezen gebruiker
verwacht inderdaad maar geen trippend effect zoals bij veel andere drugs. ga met mensen ergens zitten, vielleicht lekker naar een kroeg waar je OF veel kan praten, Of veel kan lopen/dansen/springen/huppelen/hinkelen
want daar heb je wel behoefte aan denk ik.

snobbie

Newbie
Okee dan het lijkt me echt zoo vet en ik zal er maar niet te veel over na denken hoe ik ga spacen en laat het wel gewoon op me af komen en ik hou heel veel van praten en huppelen tijdens me pil trip dus bij deze zal dat ook zker goed komen :grin:

bedankt voor de info mensen en als ik het gedaan heb komt er wel een trip reportje:grin: :wave:

Jeller

Badass junkie
Dzy zei:
snobbie zei:

Ik heb nog nooit iemand zien snuiven en tegelijk niezen.. en ik heb toch al wel een keer of duizend iemand een lijntje op zien halen..
ik wel, ik ken iemand die bijna elke keer moet niezen na een lijn

J0rrit

Badass junkie
snobbie zei:
Okee dan het lijkt me echt zoo vet en ik zal er maar niet te veel over na denken hoe ik ga spacen en laat het wel gewoon op me af komen en ik hou heel veel van praten en huppelen tijdens me pil trip dus bij deze zal dat ook zker goed komen :grin:

bedankt voor de info mensen en als ik het gedaan heb komt er wel een trip reportje:grin: :wave:

je spaced er niet van je blijft gwn nuchter en op de wereld.

Tekyesss

Experimenterende gebruiker
Jeller zei:
ik wel, ik ken iemand die bijna elke keer moet niezen na een lijn

Hee, ik ken het heel goed. Ik weet niet waardoor het komt, maar direct na een lijn moet ik ook soms niezen. Best irritant :P

Bovenaan