• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

1e keer mapb

Diablo69

Bewuste gebruiker
Ik : 30 jaar , man, 184 en 80 kilo
Dosis was 1,5 pil dus 75mg

ik had een soort mdma denkentje van warmte en blijdschap verwacht maar…..
Ik had alleen een beetje slecht zicht en wat chille gevoelens maar geen wauw factor.
Misschien te lichte dosis… over paar maanden nog een keer proberen met misschien een dubbele dosis.
Geen boeiend report maar valt ook niet veel over te zeggen

Zanza

DF-koning
Ik : 30 jaar , man, 184 en 80 kilo
Dosis was 1,5 pil dus 75mg

ik had een soort mdma denkentje van warmte en blijdschap verwacht maar…..
Ik had alleen een beetje slecht zicht en wat chille gevoelens maar geen wauw factor.
Misschien te lichte dosis… over paar maanden nog een keer proberen met misschien een dubbele dosis.
Geen boeiend report maar valt ook niet veel over te zeggen
Ik vond er overigens ook geen hol aan. Had 100 mg genomen en heb er 3fa bij moeten nemen om niet in slaap te vallen. Doe mij maar gewoon mdma of 6apb

Diablo69

Bewuste gebruiker
Ik vond er overigens ook geen hol aan. Had 100 mg genomen en heb er 3fa bij moeten nemen om niet in slaap te vallen. Doe mij maar gewoon mdma of 6apb
Wat voelde je met 100 mg? Ik mag toch hopen dat ik hier geen dip van krijg want zou t absoluut niet waard zijn 🤣

Bovenaan