1e keer hasjmelk?

Hoe maak je dit en hoe lang blijft het werken? Ik wil niet dat het te hard gaat, maar ik wil wel het hallicunerende effect bereiken. Ik heb verder alleen nog maar ervaring met wiet, en degene met wie ik het ga doen heeft nog helemaal geen ervaring. Tips?

Thankss

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Melk aan de kook brengen, hasj zo klein mogelijk maken, door de melk gooien, beetje roeren en opdrinken. Er zullen vast heel veel varianten zijn, beetje boter erbij etc, maar dit zou moeten werken ( :

ilyas

Bewuste gebruiker
gewoon wat boter smelten, een half grammetje (of meer :stoned:) erin kieperen, volle melk erbij doen en verwarmen, goed roeren tot alle hasj is opgelost.
hoelang de effecten duren weet ik niet, meestal als ik thc consumeer gebeurt dit savonds en ga ik slapen als het nog effect heeft.

Mirrorball

Bewuste gebruiker
Als je een hallucinerend effect wilt bereiken moet je er veel in mikken hoor.
Ik heb wellis met ongeveer 0,75-0,8 gram getript. Dat is wel echt zwaar voor je kop, en je krijgt wel een soort van hallucinerende werking. Als je jezelf in de spiegel kijkt zie je (bijvoorbeeld) opeens zo ontiegelijk veel detail in je ogen.
Maargoed, als je rond de 0,5 gram gaat zitten (Wat mentaal ook al behoorlijk heavy is) zul je dit niet zo snel bereiken denk k.

Veel plezier iig.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Dan zou ik hem aanraden nooit geen producten meer te gebruiken waar thc inzit...

ECHT hallucineren van wiet zoals met paddo's en lsd is niet echt mogenlijk volgens mij.

Ik heb ook weleens gehad dat ik gekieteld werd door demonen, maar achteraf heb je dan gewoon door je jezelf loopt op te fokke en gewoon beetje paranoide gaat denken enzo...

Black Ronin

Experimenterende gebruiker
PepTalk zei:
ECHT hallucineren van wiet zoals met paddo's en lsd is niet echt mogenlijk volgens mij.

Nou, toch wel. Ik had gisteren op de fiets een sterke LSD flashback nadat ik veel wiet had gerookt. Intense kleuren, overvloeiende kleuren en nog wat andere LSD effecten. Ik heb ook wel eens CEV's gehad op spacecake en hasjmelk van ice-olator, dus het is echt wel mogelijk.

Met het consumeren van de hasjmelk, wees dan wel voorzichtig, anders is het te sterk en kan je niet meer opstaan. Wees vooral voorzichtig met de n00bs. :tongueout:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Oke, Nahjah ik heb nog nooit lsd gebruikt dus flashbacks ervan kan dan ook niet :grin:
Ik heb ook geregeld geprobeert ( heb al redelijk wat ervaring met oraal nemen van wiet/hasj) om in dat halicunerende stadium te komen. Alleen elke keer als ik dan zoveel nam dat ik d8 nu moet het toch echt gebeuren viel ik in de piek standaart in slaap.. Ookal waren we buiten of actief bezig oid..

cropp

Badass junkie
boter heb je wel echt nodig, je hebt bepaalde vetten nodig om thc in op te lossen of zo iets...

suiker is finest voor je hashmelk, honing weet ik niet.

mijn ervaring met hashmelk is bij het ontbijt een flinke kop, en 2 sticky's voor de rest van de dag met als resultaat lekker loom en high tot aan het avond eten, het is heel anders als hash roken en hebt ook zeker niet zo veel nodig.

wat je normaal in een joint gooit die je in je eentje zou roken is een mooie hoeveelheid hash voor je hashmelk

Ericz

Newbie
Hasj melk ? Ik heb zelf nog nooit gedaan , heb wel al wat ervaring met verschillende soorten hasj en het oplossen daarvan . Het ligt echt aan de sterkte van je hasj met hasjbrownies en hoe langer je de hasj oplost hoe sterker het word. Het mag zelfs niet boven een bepaald kookpunt koken anders kun je thc vergiftiging krijgen !
Verder zou ik lekker een half grammetje doen en ff 2 uur wachten ! De eerste keer had ik ongeveer 1,2 gram hasj op en ik ging hard trippen veels teveel cake op en ik was lijkbleek en trillen enzo. Zelfs na 4 uur kan het nog gaan werken , licht aan je stofwisseling je gewicht en wat je erbij eet en drinkt.
grtz.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Dude, Bij een 'bepaald' kookpunt( een vloeistof heeft een kookpunt, dit kan niet bepaald zijn.) kun je thc-vergiftiging krijgen?

Denk je dan dat het te sterk word ofzo? Het enige wat dan evt. gebeurd is dat de thc gewoon veramd en dus weg is...

kippekont

Experimenterende gebruiker
Ericz zei:
Het mag zelfs niet boven een bepaald kookpunt koken anders kun je thc vergiftiging krijgen!

THC vergiftiging? haha xD volgens mij noemen wij dit tegenwoordig gewoon "stoned zijn" maar kan aan mij liggen. :stoned:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ja vond het ook al een uiterst deskundige uitdrukking.

Ik had pas trouwens zo erge thc vergiftiging :openmouth:
M'n ogen werden helemaal rood en m'n armen en benen zoooo zwaar ik kon bijna niet meer lopen.
Ook klonk de muziek vet vaag en bewoon alles vet sloom! Volgens mij vind ik thc-vergifiting helemaal niet zo erg!

Even sirieus: In princiepe is thc wel een soort gif wat de plant aanmaakt zodat het niet geconsumeert word in de natuur ( dit is eigenlijk met alle verdovende middelen zo)

Bovenaan