1e keer 8)

Ik weet dat er al veel topics over zijn,
maar ik vind het nog niet duidelijk genoeg sorry dus :grin:

Ik wil met een vriend van mij voor de 1e keer keta snuiven,
we hebben allbij vaak genoeg xtc & coke op dus wat raden jullie ons aan om voor het eerst te nemen ?

de meeste mensen zeggen een puntje enzo, maar ik wil wel echt goed & lekker spacen eeen hele avond lang:wink:

dus moeten we een halffie of gewoon 1g nemen,
en gewoon een goede lijn om te starten , zoals bij sos

bedankt alvast \
Gr from rotterdam :stoned:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
DonnieDark0 zei:
Wat ik meestal hoor is beginnen met een lijntje van 80 mg en dan later bijpakken.

Nope, je neus kan maar 50 mg (per neusgat) opnemen eens in de 10 minuten, opletten dus! Alles meer dan 50 mg is verspilde keta.

2x50mg, 10 minuten wachten en nog eens 2x50, dan ben je wel erg ver weg lijkt me :)

Psycho_Chrono zei:
DonnieDark0 zei:
Wat ik meestal hoor is beginnen met een lijntje van 80 mg en dan later bijpakken.

Nope, je neus kan maar 50 mg (per neusgat) opnemen eens in de 10 minuten, opletten dus! Alles meer dan 50 mg is verspilde keta.

2x50mg, 10 minuten wachten en nog eens 2x50, dan ben je wel erg ver weg lijkt me :)

dus met ze 2e gewoon een hele hale ? of allebij een hele ?
en niet dodelijk 200mg in 20 min zal vast niet maar , hoelang space ik hem dan enz

:stoned: :stoned:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Joshua.5314 zei:
Psycho_Chrono zei:
DonnieDark0 zei:

dus met ze 2e gewoon een hele hale ? of allebij een hele ?
en niet dodelijk 200mg in 20 min zal vast niet maar , hoelang space ik hem dan enz

:stoned: :stoned:

Volgens velen 1 to 3 uur. 1 gram voor 2 mensen is zat op, trip je 2 keer van. 200 mg is niet dodelijk, maar de kans dat je 200 mg kan snuiven is klein (rond de 100 mg schijn je niet meer te kunnen lopen / staan enzo)

TomTom

Experimenterende gebruiker
Joshua.5314

wat trekt jou aan dat je het wil proberen? ain't judgin' you, just a question

Peace

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
TomTom zei:
Joshua.5314

Peace

Het schijnt een geweldige ervaring te zijn, daarom trekt het mij, weet niet hoe het met Joshua zit :)

TomTom zei:
Joshua.5314

Peace

wat is dat dan voor vraaag ?
ik snap je aan ene kant wel, maar ik wil het eerst proberen om te weten wat het is, want eindstand probeer ik een uit treding te krijgen dat lijkt me echt een speciaal gevoel, ik hou wel van die andere wereld jwt :wink:

:stoned:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Psycho_Chrono zei:
DonnieDark0 zei:

Yep I know :) , Ik had het zo moeten neerzetten:
80 mg nemen en daar 2 lijnen van maken welke je verdeeld over de beide neusgaten. Bedoelde met 80 mg als totaaldosis om te starten :mrgreen:

Heb het zelf ook nog nooit gedaan, staat nog op mijn verlanglijstje :)

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Psychoticoverdose zei:
en als je niet zon gevoelige weegschaal hebt?

Eerst je gram delen in 10 stukken (als je precies 1 gram hebt), dit is 100 gram. Dit dus delen in 2, 50 mg :)

edit: daar wil ik even aan toevoegn dat dit ZEER onnauwkeurig is, n ik raad het je niet aan!

***Star_System***

Bewuste gebruiker
Ik heb ff een vraag he,
Dus ik hoop dat iemand dit snel leest zodat ik weet wat ik moet doen

want ik vroeg me af als ik nou nog keta pak of ik dan wel gewoon in staat ben om morgenochtend om 11 uur te werken

Wartaal

Belezen gebruiker
Psycho_Chrono zei:
DonnieDark0 zei:

Zolang het je lichaam niet terug uit komt word het wel voor een groot deel opgenomen hoor. Ik heb vaker lijnen van 100mg op (nooit gewogen maar ong een tiende van een gram) en het verschil met 50 miligram is er echt wel.
Ik raad aan om de eerste x niet te veel te pakken. Sommige mensen vinden het helemaal niets, anderen pakken te veel en raken in een bad trip.

Wartaal

Belezen gebruiker
***Star_System*** zei:
Ik heb ff een vraag he,
Dus ik hoop dat iemand dit snel leest zodat ik weet wat ik moet doen

want ik vroeg me af als ik nou nog keta pak of ik dan wel gewoon in staat ben om morgenochtend om 11 uur te werken
Ja hoor dat is geen probleem. Als je 3 uur aanhoud zal niemand ooit iets aan je merken en jij zelf ook niet.

Bovenaan