1e keer 1P-LSD

KingLoading

Experimenterende gebruiker
hey!

Ik ga over 1 week met een paar vrieden voor het eerst lsd doen bij een van ons thuis. Ik vroeg me dus af of jullie nog leuke dingen aan kunnen raden om te doen tijdens de trip?

Wij hebben 150ug pellets van 1p-lsd wat volgens mij wel eeb goede dosering is voor ons.

KingLoading

Ja daar zaten we ook aal te denken we hebben in de buurt polders liggen waar we doorheen willen lopen.

De 1p-lsd zit in hele kleine pilletjes gedrukt wat volgensmij vrij lastig is om te breken/verpoederen.

transformated

Badass junkie
Hmmm, ik zou zeggen doe 100ug maar je hebt de pelletvorm.
Voor mij is 100ug en 150ug praktisch hetzelfde. Maar voor een ander kan die extra 50ug een beetje teveel zijn.

@KingLoading heb je al trip ervaring en zo ja, met wat?

KingLoading

Wij hebben nu met de groep al wel wat ervaring qua trippen.

- 5x truffels ongeveer met de laatste trip 30gr galindoii genomen
- 1x 50mg 4-ho-met
- 1x salvia, was echter geen volwaardige trip
- 3x 2cb tussen de 18 en 36mg per keer

inner_search

Badass junkie

- 1x 50mg 4-ho-met
Als lsd je eerste psychedelica was of eerste trip zou ik 150ug ook wat veel vinden , en eerder 100ug nemen.

Maar aangezien je 36mg 2cb geen probleem vind , elke dosis boven de 20mg 2cb is te veel voor mij persoonlijk , zie ik geen probleem bij de 150Ug pellets.

Je hebt ervaring genoeg met psilo (Of analogen ) om te weten dat je moet kunnen los laten met zulke middelen.

Imo is lsd veel helderder en zuiverder kwa trip dan een psilo trip , die voor mij toch wel meer naar het dondere en mystieke trekt.

transformated

Badass junkie

- 1x 50mg 4-ho-met
Wel dan denk ik wel dat 150ug wel kan voor de eerste keer in mijn ogen. Je bent toch met vrienden dus dat is ook al goed.
Weet wel dat de eerste 4-5 uur heel raar kunnen aanvoelen maar dan ga je dat voelen in je hoofd dat je er kan van genieten en begin je lekker te spacen en te trippen.

KingLoading

Dan gaan we voor de 150ug!

Ja ik vindt de comeups bij psychadelica altijd heel raar en dit heeft een andere vriend van mij ook dus daarom kunnen we er altijd wel om lachen. Ik weet niet waarom het zo is maar alles wordt opeens raar, maar wel op een grappige manier dus.

inner_search

Badass junkie
Dan gaan we voor de 150ug!

Ja ik vindt de comeups bij psychadelica altijd heel raar en dit heeft een andere vriend van mij ook dus daarom kunnen we er altijd wel om lachen. Ik weet niet waarom het zo is maar alles wordt opeens raar, maar wel op een grappige manier dus.
Je neemt een geestverruimend middel , dus zo raar is dat niet :wink:.
Als je van een joint trekt word je ook stoned , anders zou niemand blowen.
Als je van lsd niet gaat trippen hoef je geen lsd te nemen lijkt me :).

KingLoading

@inner_search

Ik bedoel niet dat het raar is dat we aan het trippen zijn zegmaar. Maar meer dat alles opeens anders wordt en voelt dingen die een beetje beginnen te bewegen.

transformated

Badass junkie
Doe nou maar niet :grin:
Pfiew 350 gaat men hersenpan er af denk ik.
Dit jaar experimenteer ik zowieso niet hoger dan 200ug.
Have fun vrijdag , laat maar een postje achter :wink:.
Wel ik vind pas dat je echt begint te trippen aan 300ug. Ook het is minder erg dan dat je denkt. Dan stap je tenminste van eerste keer in een trip.
Maar voor je 300ug eens doet. Bouw maar op met 50ug iedere keer zou zie je of je wel meer wilt. Want op 300ug is het nog erger hoe je over alles denkt. Maar dan moet je gewoon buiten zijn. Dat is zo zalig. Zelf bij het begin van een trip ga ik buiten op het strand wandelen. De space die je beleeft OMG zo zalig ook.
Denk dat @Rivalrie ook standaard 300ug doet.

KingLoading

@transformated

Klinkt wel echt gaaf ja. Ik wil ergens deze zomer ook een dmt extractie gaan doen. Zou je zeggen dat dpt heftiger en langer duurt dan dmt? Of juist minder heftig maar langer?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
@inner_search

Ik bedoel niet dat het raar is dat we aan het trippen zijn zegmaar. Maar meer dat alles opeens anders wordt en voelt dingen die een beetje beginnen te bewegen.
Die overgang van normaal naar trippen is vaak wel wat onwennig bij mensen. Je systeem moet zich even instellen op die indringer, ziet dan dat het wel goed is en laat je dan lekker trippen. :wink:

inner_search

Badass junkie
Dmt is enorm heftig en al zeker de 5-meO variant.
Niet aan te raden als eerste tripmiddel.
En vereist wat ervaring met het roken ervan.
Google en reddit zijn je vriend zou ik zo zeggen.

Wat ik je wel mee wil geven is , begin eerst zoals je al aangeeft met zelf geXtractreerde n'n dmt om vervolgens met 5-meO te experimenteren.
Heb nu geen tijd om verder uitleg te geven.
Mss dat ik vanavond nog even een verslagje kom typen als ik tijd heb.

KingLoading

Die overgang van normaal naar trippen is vaak wel wat onwennig bij mensen. Je systeem moet zich even instellen op die indringer, ziet dan dat het wel goed is en laat je dan lekker trippen. :wink:

Dit proces zal bij mij en die vriend van mij wat heftiger zijn dan bij de gemiddelde tripper denk ik dan.

inner_search

Badass junkie
Ik ben er ook al een hele tijd geinteresseerd in! Ik heb gelukkig al de benodigdheden kunnen vinden online voor se extractie, alleen te tijd om het te bestellen/doen is nog een dingetje.
Neem er je tijd voor en neem een goede methode (mag hier verder niet op in gaan ivm de huisregels)
Maar de eerste extractie was mislukt omdat men temperatuur 10 graden te hoog was en een vluchtige stof al aan het koken was.

Dus lezen lezen lezen lezen.

KingLoading

Dmt is enorm heftig en al zeker de 5-meO variant.
Niet aan te raden als eerste tripmiddel.
En vereist wat ervaring met het roken ervan.
Google en reddit zijn je vriend zou ik zo zeggen.

Wat ik je wel mee wil geven is , begin eerst zoals je al aangeeft met zelf geXtractreerde n'n dmt om vervolgens met 5-meO te experimenteren.
Heb nu geen tijd om verder uitleg te geven.
Mss dat ik vanavond nog even een verslagje kom typen als ik tijd heb.

Ik lees dus af en toe dat de 5-MeO versie een stuk duisterder is volgens mensen die het gedaan hebben.

Maar is dit eigenlijk te extraheren uit wortels van planten zoals de reguliere n.n. dmt? Of wordt dit een zoektocht naar een verkoper?

inner_search

Badass junkie
Ik lees dus af en toe dat de 5-MeO versie een stuk duisterder is volgens mensen die het gedaan hebben.

Maar is dit eigenlijk te extraheren uit wortels van planten zoals de reguliere n.n. dmt? Of wordt dit een zoektocht naar een verkoper?
Sorry maar ik kan hier niet op in gaan , wil geen ban door een verkeerde zin te typen :grin:

KingLoading

Neem er je tijd voor en neem een goede methode (mag hier verder niet op in gaan ivm de huisregels)
Maar de eerste extractie was mislukt omdat men temperatuur 10 graden te hoog was en een vluchtige stof al aan het koken was.

Dus lezen lezen lezen lezen.

Ik denk dat de eerste keer wel goed gaat komen. Heb dagen lang teks zitten lezen en bekijken om te zien welke mij het beste uit komt zonder heel veel extra dingen te moeten kopen. En zo niet dan is er altijd een 2e kans😁

inner_search

Badass junkie
Ohh oke, het zal dus net randje van een ban liggen om hier verder op in te gaan.
Idd daarom dat ik ook geen uitspraken ga doen :wink:
Als je wat search over de verschillen van n'n en 5-meO doet kom je wel zelf tot die conclusie.

Het is niet duisterder maar een volledig andere ervaring.
N'n is een bolletje ijs met hoorntjes , en 5meO is een dame blanche met alles er op en er aan.
Ik vind het zeer lastig te omschrijven.
N'n kan ik heel de avond bingen met hits a la 60mg.
5-meO is 1 hit van 15/20 mg genoeg voor het een paar weken links te laten liggen.

Rivalrie

Badass junkie
Wel ik vind pas dat je echt begint te trippen aan 300ug. Ook het is minder erg dan dat je denkt. Dan stap je tenminste van eerste keer in een trip.
Maar voor je 300ug eens doet. Bouw maar op met 50ug iedere keer zou zie je of je wel meer wilt. Want op 300ug is het nog erger hoe je over alles denkt. Maar dan moet je gewoon buiten zijn. Dat is zo zalig. Zelf bij het begin van een trip ga ik buiten op het strand wandelen. De space die je beleeft OMG zo zalig ook.
Denk dat @Rivalrie ook standaard 300ug doet.
Ja ik neem niet meer lager dan 300ug. Niet om op te scheppen, maar ik vind minder gewoon geen volwaardige trip.

Bovenaan