1e keer 1P-LSD

Casaan

Badass junkie
Tripreporter
Ik zit al even naar mezelf te kijken en denk er aan een live report te maken. Ik heb 1p lsd besteld en nu een halve zegel genomen. Al even geleden zelfs. Een half uur of zo. En ik merk dat hij werkt.

Ik maak nu dus een live report

Casaan

Badass junkie
Tripreporter
Dat ik dit nu schrijf betekent niet dat ik iets wilde, de kleuren lopen in elkaar over merk ik. En dat doet mijn oofd ook

Casaan

Badass junkie
Tripreporter
Ik dacht dat mijn zegels niet zouden werken, ik kom er nu achter dat de rc vendor die ik gekozen heb toch best wel waar voor zijn geld levert. Kleuren kleuren mijn kleuren.
Heerlijk

Casaan

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb te vaak geklikt op plaats reactie merk ik nu, ik probeer er iets aan te gaan doen.

Casaan

Badass junkie
Tripreporter
Ik voel me echt anders, ik zie niets anders tot nog toe maar ik voel wel veel andere dingen.

Casaan

Badass junkie
Tripreporter
Er gebeurt veel met me, meer dan wanneer ik gewoon dronken ben. Ik voel dat ik niet alleen ben.

Casaan

Badass junkie
Tripreporter
Ik geniet van het onbekende, dit is waar ik heen wil.
De letters beginnen van mijn scherm te dansen

Casaan

Badass junkie
Tripreporter
ik ben gewoon onderdeel van alles hier, met mijn live report maak ik misschien wel reclame ergens voor?
Wil ik dat wel? Ik voel hoe knus mijn wereld is, met alle kleuren die ik voel. Ik koester me in de warme klanken van emancipator terwijl ik me bewust wordt van het vilein van de affligem triple.
Wat wil de muziek, de drank, de drugs van mij?

Casaan

Badass junkie
Tripreporter
Ik vind het heerlijk hier over na te denken, te weten dat ik hier niet alleen over nadenk.

Casaan

Badass junkie
Tripreporter
Mijn hersenen produceren tot nog toe geen vreemde visuals, ik begrijp alles nog wat ik zie.
Ik begrijp niet alles wat ik voel

Casaan

Badass junkie
Tripreporter
Ik voel mijn tanden weer zo knisperen als tijdens de changa, nu knispert alles, SChrijven over hoe de mueziek me neemeent doet de muziek zichzelf te kort. Dit is zoals het moet zijn.

Mijn hand probeert de muis te vinden zodat ik op plaats reactie kan klikken twrwijlik sios ga!
hihi

Casaan

Badass junkie
Tripreporter
Terwijl ik mijn onbegrijpelijke tektst lees vormt het zichzelf weer tot echt letters

Casaan

Badass junkie
Tripreporter
Alles bestaat omdat ik daar waarde aan toeken. Anders bestaat het niet.
Zo is het toch?

Casaan

Badass junkie
Tripreporter
De volgende keer zit ik in de bossen, heb ik niets bij me, geen telefoon, geen zaklamp, gen micf, helemaal niest! geoown leven man! alleen er zijn! Ieder keer dat ik op plaast reactie klik moet ik er eweer zinn, dat wil ik niet

Casaan

Badass junkie
Tripreporter
En toch ben ik er weer, ik heb weer gehoor gegeven aan de digitaliteit, het altijd maar aanwezig willen zijn, iets te zeggen willen hebben in dit leven. Waarom zou je je overgeven aan dat wat er niet is?

Casaan

Badass junkie
Tripreporter
Ik zet nu mijn laptop uit, mijn telfoooon, zien wat het doet
mijn enter helpt niet meer\\a hij stopt t niet
\

waarom miet?
blijkbaar kan ik niet zo maar los laten...... is het wel?

Casaan

Badass junkie
Tripreporter
IK ben nog niet aan het einde van mijn trip, ik besef wel dat ik dit zelf moet gaan interptreteren, dit is de boodschap die ik heb, wil ik die echt zo open voor iedereen neerleggen? Mag dat misschien ook iets voor mijzelf zijn? Ik voelde mezelf naakt na mijn changa report, wat ben ik nu dan aan het doen?

Casaan

Badass junkie
Tripreporter
Ik besef mij nu hoe veel ik van mij zelf in dit verslag heb zitten. De rest van deze trip is voor mij

Casaan

Badass junkie
Tripreporter
Voel geen druk om hier te blijven posten. Gewoon lekker in de trip meegaan. ^_^
Laat je lekker gaan en voel idd geen druk om hier te posten, schrijf het op een kladblok?

Het is me niet gelukt om me aan de (door mijzelf) opgelegde druk te onttrekken om hier te blijven posten. Ook merkte ik gaandeweg mijn trip dat ik me heel kwetsbaar voelde, ik had heel veel behoefte om mijn diepste gevoelens te bespreken terwijl ik dit forum daar in al zijn openbaarheid niet het juiste middel voor vind. Over mijn complete ervaring heb ik geen trip report, ik denk ook niet dat ik die nog ga schrijven. Ik heb wel intens genoten, ik heb goede gesprekken gehad (uiteindelijk) thuis over drugsgebruik en dat heeft wegen geopend die eerder gesloten waren. Daarmee was de gehele ervaring erg tof en voor herhaling vatbaar.
De volgende keer ga ik wel voor een iets sterkere dosis, als eerste keer heb ik een halve zegel van 100ug 1p=lsd genomen, de volgende keer wil ik een hele gaan doen.

psychedelicoo

Belezen gebruiker
Het is me niet gelukt om me aan de (door mijzelf) opgelegde druk te onttrekken om hier te blijven posten. Ook merkte ik gaandeweg mijn trip dat ik me heel kwetsbaar voelde, ik had heel veel behoefte om mijn diepste gevoelens te bespreken terwijl ik dit forum daar in al zijn openbaarheid niet het juiste middel voor vind. Over mijn complete ervaring heb ik geen trip report, ik denk ook niet dat ik die nog ga schrijven. Ik heb wel intens genoten, ik heb goede gesprekken gehad (uiteindelijk) thuis over drugsgebruik en dat heeft wegen geopend die eerder gesloten waren. Daarmee was de gehele ervaring erg tof en voor herhaling vatbaar.
De volgende keer ga ik wel voor een iets sterkere dosis, als eerste keer heb ik een halve zegel van 100ug 1p=lsd genomen, de volgende keer wil ik een hele gaan doen.

Het kwetsbare herken ik wel, wat bij mij werkt is dat ik mijn gevoelens opschrijf en dat lukt meestal heel goed.
Het is dan toch een opluchting voor mij want het is duidelijk! want het staat op papier..
En in de comedown haal ik dat papiertje er weer bij en dan ga ik er over nadenken.

Fijn dat je genoten heb, is toch het voornaamste.
Wat bedoel je met goede gesprekken over drugsgebruik thuis? Als je dit voor jezelf wil houden begrijp ik dat.

1p-lsd wil ik ook nog eens gaan doen, hoe is de bodyload op dit stofje?

Casaan

Badass junkie
Tripreporter
Bodyload vind ik erg lastig om te omschrijven. Wanneer ik drugs gebruik ben ik vaak alert op wat er gebeurt en toch relaxt en ontspannen. Wanneer er dan iets gebeurt aan lichamelijke sensaties ervaar ik dat meestal als prettig en ben ik benieuwd welke kant het opgaat. Ik heb wel een tijdje gewoon lekker gelegen omdat ik geen zin had om op te staan, of dit kwam door een stevige bodyload of ergens anders door weet ik eigenlijk niet.

Ik bedoel dat ik goede gesprekken gehad heb over drugs(gebruik) en dat deze trip daarvoor de aanjager was. De inhoud hou ik inderdaad liever voor mezelf.

Ontdekkingsreiziger

Experimenterende gebruiker
1p-lsd wil ik ook nog eens gaan doen, hoe is de bodyload op dit stofje?
Vergeleken met lsd-25 geeft 1p me een wat scherpere headspace en is de bodyload wat meer buzzy/electric inclusief iets meer energie. Lsd25 voelt voor mij iets vrolijker aan en 1p heeft wat meer mindfuck en kom ik tot diepere inzichten.

Uiteraard zijn de set en setting de belangrijkste factoren die meespelen hoe een trip verloopt, maar dit zijn mijn ervaringen met beide stoffen tot nu toe. lsd25 5x 1p 6x (excl microdoses)

Bovenaan