1cp-LSD legaal?

Hallo dames en heren,

Ik was wat onderzoek aan het doen nadat ik weer eens de zin had om wat tripjes uit te voeren. Nou stuitte ik op een website die stelt dat het bestellen van 1cP-LSD gewoon toegestaan is zonder fratsen met louche contacten of dergelijks.

Klopt het dat ik deze precursor van LSD dus gewoon via zo'n website kan bestellen?
Met name was ik aan het kijken naar de website xxxxxxxxxx maar mijn vraag is vooral dat dit geen oplichterij websites zijn en dat het inderdaad gewoon toegestaan is om deze te bestellen.

Bedankt voor de input alvast :)

Laatst bewerkt:

Hardcore_frk

Badass junkie
Jep, een heleboel van deze LSD-analogen zijn compleet legaal! Nog wel althans, want er komt ergens eind dit jaar of begin volgend jaar wel een algeheel verbod op RC's aan..

Hardcore_frk

Badass junkie
Ik spotte heel veel dubieuze websites en ik durfte het bijna niet te geloven dus ik dacht laat ik het maar aan wat echte mensen vragen :)
De hemelpoorten zijn zojuist voor u geopend!

En er zullen in uw zoektocht nog vele andere poorten volgen!

Maar wel snel zijn, na oktober is het feest voorbij..

Cyndaquil

Bewuste gebruiker
Hallo dames en heren,

Ik was wat onderzoek aan het doen nadat ik weer eens de zin had om wat tripjes uit te voeren. Nou stuitte ik op een website die stelt dat het bestellen van 1cP-LSD gewoon toegestaan is zonder fratsen met louche contacten of dergelijks.

Klopt het dat ik deze precursor van LSD dus gewoon via zo'n website kan bestellen?
Met name was ik aan het kijken naar de website xxxxxxxxxx maar mijn vraag is vooral dat dit geen oplichterij websites zijn en dat het inderdaad gewoon toegestaan is om deze te bestellen.

Bedankt voor de input alvast :)
Geen louche contacten maar helaas wel louche bedrijven.
Altijd belangrijk om je spul te laten testen ook al is het legaal te bestellen via internet :)

Bovenaan