19-12-2009 Thunderdome

Serenity

Badass junkie
SperSIZEboon zei:
mainstream zuigt gewoon....

:kots:

:rock:

Overigens bij Thunderdome op Partyflock heb ik laatst een hele discussie los gesleept over mainstream hardcore door over Radium te beginnen. Hoe heerlijk hij wel niet is, zeker op thunderdome moet komen en fuck mainstream. Mensen op partyflock... :tearsofjoy: Gaan overal zo diep op in, noemen zichzelf gabbers tot op het bot (Nederland boven alles blabla) maar normaal Nederlands schrijven, ho maar! Heb me kapot gelachen.

Anniewai, ik ben zeker weten op Thunderdome.
Ik wilde eerst nog als Sinterklaas naar Nightmare gaan 5 december, maar de portomonnee laat het niet toe :(

SperSIZEboon

Badass junkie
Serenity zei:
:rock:

Overigens bij Thunderdome op Partyflock heb ik laatst een hele discussie los gesleept over mainstream hardcore door over Radium te beginnen. Hoe heerlijk hij wel niet is, zeker op thunderdome moet komen en fuck mainstream. Mensen op partyflock... :tearsofjoy: Gaan overal zo diep op in, noemen zichzelf gabbers tot op het bot (Nederland boven alles blabla) maar normaal Nederlands schrijven, ho maar! Heb me kapot gelachen.

Anniewai, ik ben zeker weten op Thunderdome.
Ik wilde eerst nog als Sinterklaas naar Nightmare gaan 5 december, maar de portomonnee laat het niet toe :(

ik vind die oudere shit van radium beter als wat ie nu af en toe doet..
beter treed ie op als micropoint, veel relaxter..

Lauu

Badass junkie
1 Ouderwets Slopen

Chosen Few
Claudio Lancinhouse
Gizmo
Leviathan
Panic
Ruffneck
Stanton
Vince

2Hedendaase Slooppartij

Anime
DaY-már
Evil Activities
Mad Dog
Negative A
Nexes
Nosferatu
Partyraiser
Promo
Tha Playah
Live: Endymion
Live: Neophyte
Live: Noize Suppressor

3Toekomstig Sloopwerk

Drokz
Meagashira
Obscurity
Simon Underground
Stormtrooper
The Outside Agency
Tieum
Tymon
Unexist

Early & Industrial :rock:

Serenity

Badass junkie
SperSIZEboon zei:
ik vind de line up eerlijk gezegd niet zo heel bijzonder...

Ik vind 'm ook niet helemaal geweldig, maar dat is nog maar op heel weinig feestjes. Ik ben me ook kapot aan het verheugen op Takketek in de willemeen :wink:
Ik wil thunderdome een keer meegemaakt hebben (ik ga tattoos tellen en me dan kapot lachen), en dat sloopthema vind ik wel grappig bedacht :grin:

Bovenaan