SperSIZEboon
Badass junkie
locatie nog onbekend, bron: id-t.com
acidboy zei:Soms valt jouw muzieksmaak me zo ontzettend tegen weet je dat. (Ja, dat weet je)

Lauu zei:acidboy zei:Soms valt jouw muzieksmaak me zo ontzettend tegen weet je dat. (Ja, dat weet je)
die van jou ons waarschijnlijk ook...
Ik ben er zoiezo weer bij....Industrial area met Oscar en Minne![]()
Serenity zei:Het ís niet eens muziek.
ze heeft gelijk, het is geen muziek..Lauu zei:Serenity zei:Het ís niet eens muziek.
sarcastisch? niet echt mee eens
Lauu zei:Serenity zei:Het ís niet eens muziek.
sarcastisch? niet echt mee eens
Marla Singer zei:Als ik dan nog steeds niet zwanger ben, lijkt het me ook wel wat!![]()
Lauu zei:Marla Singer zei:Als ik dan nog steeds niet zwanger ben, lijkt het me ook wel wat!![]()
gezellig Marla![]()
Mini DF meet op Thunderdome
![]()

Marla Singer zei:Lauu zei:Marla Singer zei:Als ik dan nog steeds niet zwanger ben, lijkt het me ook wel wat!![]()
gezellig Marla![]()
Mini DF meet op Thunderdome
![]()
Alleen als ik dan nog steeds onbevrucht door het leven ga he?Maar jij komt zondag de 30ste toch ook naar die meeting in Utrecht toch?
![]()
mwoah Payback in 2008 was beter..misanthrophy zei:Dit zal er wel weer in zitten.. Laatste Fight Night in de HMH was trouwens SUBLIEM
SperSIZEboon zei:mwoah Payback in 2008 was beter..misanthrophy zei:Dit zal er wel weer in zitten.. Laatste Fight Night in de HMH was trouwens SUBLIEM
SperSIZEboon zei:mwoah Payback in 2008 was beter..misanthrophy zei:Dit zal er wel weer in zitten.. Laatste Fight Night in de HMH was trouwens SUBLIEM
Lauu zei:Dikkop van GHF?![]()
Dikkop zei:Lauu zei:Dikkop van GHF?![]()
Als ik wist wat GHF zou zijn kon ik je misschien antwoord geven :P
SperSIZEboon zei:locatie nog onbekend, bron: id-t.com
hardstyleLauu zei:Dikkop zei:Lauu zei:Dikkop van GHF?![]()
Als ik wist wat GHF zou zijn kon ik je misschien antwoord geven :P
Global hardstyleforumiemand daar heeft dezelfde naam...duuus ik dacht :P
SperSIZEboon zei:hardstyle![]()

Man_in_the_Box zei:Vond het vroeger altijd een van de gezelligste feestjes, relaxte mensen, knallende beats en een heerlijk sfeertje. Alweer een paar jaar uit de hardcore-scene, heb wel het idee dat er toch ander volk op af komt dan vroeger. Of heb ik het nu mis?
Je hebt helemaal gelijk, het is allang niet meer onder één noemer te plaatsen.Lauu zei:Man_in_the_Box zei:Vond het vroeger altijd een van de gezelligste feestjes, relaxte mensen, knallende beats en een heerlijk sfeertje. Alweer een paar jaar uit de hardcore-scene, heb wel het idee dat er toch ander volk op af komt dan vroeger. Of heb ik het nu mis?
Wat is vroeger? En het ligt ook aan de soort hardcore feestjes...er zijn zoveel genres![]()
Man_in_the_Box zei:Je hebt helemaal gelijk, het is allang niet meer onder één noemer te plaatsen.Lauu zei:Man_in_the_Box zei:Vond het vroeger altijd een van de gezelligste feestjes, relaxte mensen, knallende beats en een heerlijk sfeertje. Alweer een paar jaar uit de hardcore-scene, heb wel het idee dat er toch ander volk op af komt dan vroeger. Of heb ik het nu mis?
Wat is vroeger? En het ligt ook aan de soort hardcore feestjes...er zijn zoveel genres![]()
Maar als ik het over vroeger heb dan heb ik het over minimaal 4 jaar geleden zo'n beetje. Ik begon een beetje af te haken toen al die stijlen als industrial en darkcore ineens wat meer "mainstream" werden (in hoeverre je het mainstream kan noemen dan) en tegelijk ook een beetje met de opkomst van MoH denk ik. Maar ik was vroeger dan ook sowieso al meer van de "gewone" hardcore (in hoeverre je het gewoon kan noemen dan) en helemaal niet van bijvoorbeeld de terror. Misschien meer een soort van gezelligheids-gabber ofzo.
Helemaal mee eens, de mainstream van tegenwoordig is maar een slap aftreksel van wat het geweest is. De hardcore vanaf eind jaren 90 tot ongeveer 2004/5 ofzo, dat waren nog eens tijden. En Early Hardcore ja, ook altijd erg prettig gevonden.Lauu zei:tja je moet gewoon de goeie feesten uitzoeken...hou je niet van commercieel...dan heb je niks te zoeken bij bijvoorbeeld MOH...zoek dan wat kleinere feesten op die meestal nog veel beter zijn dan grote feesten...hou je niet van Industrial, Darkcore, Terror & Speedcore...makkelijk ga dan niet naar die feesten of areas binnenin feesten...
En Gewone hardcore? dan denk ik dat je bedoeld de mainstream hardcore van 2000-2006 ofzo? Tja die feesten zijn er nogwel maar niet veel meer...af en toe is er is een feestje met het thema 2000 tot 2006...prachtige feesten altijdook al ben ik meer van de Early Hardcore...de Mainstream van 2000 tot eind 2005/Begin 2006 kan ik nog prima waarderen...maar de mainstream van nu komt als snel de strot uit
![]()

misanthrophy zei:Waarom zuigt mainstream? Is het niet je smaak? Zeg dan tenminste nog "Ik vind mainstream geen kut aan"
misanthrophy zei:Iedereen altijd met Mainstream is kut maar onderbouwen ho maar.. Op Partyflock is het helemaal mooi.. Degene die daar tegen mainstream zijn, zijn het omdat het voor " Massa Volk " is.. Vervolgens met 6000 man in de HMH gaan staan als Promo een feest geeft........... Talking about massa![]()
SperSIZEboon zei:misanthrophy zei:Iedereen altijd met Mainstream is kut maar onderbouwen ho maar.. Op Partyflock is het helemaal mooi.. Degene die daar tegen mainstream zijn, zijn het omdat het voor " Massa Volk " is.. Vervolgens met 6000 man in de HMH gaan staan als Promo een feest geeft........... Talking about massa![]()
tsja met Promo vind je mij ook alleen maar in de bovenste zaal![]()