14 procent

dosis

Newbie
dag lieve kindertjes
toen de amerikanen Hiroshima verrasten met een atoombom verklaarde de japanse keizer onverstoorbaar: de situatie ontwikkeld zich niet noodzakelijkerwijs in ons voordeel.
dit noemen wij een understatement.
zoals het ook vrij zwak is uitgedruk als ik vertel dat de kwaliteit van mijn speed een beetje tegenvalt.
ik heb gister een testuitslag gekregen en er zat 14 procent amf in.
verder geen werkzame stoffen.
aangezien er verder geen troep in zit zou je kunnen stellen dat je gewoon wat extra s kan nemen om een aanvaardbaar effect te bewerkstelligen.
toch is het jammer dat de speed zo versneden is.
awel iemand de zelfde ervaringen?

Delirium

Badass junkie
Meer snuiven om hetzelfde effect te krijgen... of je neus daar zo blij van wordt is een ander verhaal :)

DreamWeaver

Badass junkie
Fatsoenlijke speed kopen. Sterker nog, voortaan alleen Dexedrine kopen :) Kost niet eens zo heel veel meer, en dat werkt wél :wink:

erwin krol

Bewuste gebruiker
Goeie quote van die keizer! Ik weet niet wat ik vroeger allemaal naar binnen geduwd heb, dat testen is toch pas iets van recent, nu ik er wat wijzer mee omga.

60% min. en ik vond dat nog tegenvallen, maar na wat verder inlezen is dat een puike neusprikker :wink:

nutsss

Wijs gebruiker
Supervlieg zei:
DreamWeaver zei:
Fatsoenlijke speed kopen. Sterker nog, voortaan alleen Dexedrine kopen :) Kost niet eens zo heel veel meer, en dat werkt wél :wink:
Voor als je een week lang wakker wilt blijven enzo

kwestie van wennen ...

En mijn eerste ladingen speed waren slechts 5% en toch had ik het gevoel redelijk goed spul te hebben. Deels veroorzaakt door de 85% coffeïne waar het mee versneden was denk ik.

Maikelk

Belezen gebruiker
DreamWeaver zei:
zou het persoonlijk ook graag eens willen binnenkort, maarja zoals eerder gezegt.. zie er maar eens aan te komen.
Is via mijn 'connecties' niet aan te komen, en ben een ventje die niet zomaar nieuwe connecties krijgt :openmouth: :(

getitd0n3

Belezen gebruiker
Is tegenwoordig wel de normaalste zaak van de wereld “effe testen” ? Kan me dat zelfs niet voorstellen. Is dit in België nu ook al zo dat je het kan laten testen? Is dit dan anoniem?
Stelt er in Nederland dan niemand vragen als je 100 gr neergooit en zegt kijk: je even of ie goed is?(sarcasme)voor_de_zalige_van_geest) Of hoe werkt het precies?

getitd0n3

Belezen gebruiker
No shit, wat moet ik me daar dan bij voorstellen? Als een ontvangstbalie of ergens in een achterhoekje van een smartshop? Of hebben ze neonreclame tegen de gevel? Is het als een kantoor met een bediende die je verder help? Kan me geen beeld vormen. Google ik weet het.
En iemand weet of dit in België ook bestaat? Link miss.

zommes

Badass junkie
Hi-la-risch!

:grin:

Ik heb het nog nooit bij een écht testcentrum meegemaakt, maar wel de nodige my-own-experience tests waarbij dezelfde quote uit de kast gehaald kon worden. Maar ik was er nog nooit op gekomen. Erg sterk.

Katatonia

Experimenterende gebruiker
Re:

getitd0n3 zei:
No shit, wat moet ik me daar dan bij voorstellen? Als een ontvangstbalie of ergens in een achterhoekje van een smartshop? Of hebben ze neonreclame tegen de gevel? Is het als een kantoor met een bediende die je verder help? Kan me geen beeld vormen. Google ik weet het.
En iemand weet of dit in België ook bestaat? Link miss.

Zojuist mijn eerste testervaring:
Telefoonnummer via de site drugs-test gebeld.
Ik kon langskomen en vragen naar Piet.
Loket van Tactus Verslavingszorg, ik vraag naar Piet.
Piet wordt gehaald.
Piet verwelkomt mij hartelijk, we gaan naar zijn kantoortje.
Piet neemt een beetje van mijn 2 produktjes (mdma-kristallen- hier ging het me om) en een twijfelachtige zak speed uit 2001 (onderin mijn kast gevonden, destijds gekregen- ik heb vrijwillig de hele zak ingeleverd. Voorgevoel: troep.)
Leuk gesprekje met Piet, informele sfeer. Piet stelt zich spontaan maar neutraal op.
Piet noteert: o.a. wat het zou moeten zijn, wanneer ik het gekocht heb, in welke stad, wat ik ervoor betaald heb. Ik krijg een nummertje mee. Geen persoonlijke gegevens worden gevraagd.

Een weekje later: ik mag bellen, vragen naar Piet. Aan de hand van mijn nummertje krijg ik de uitslag.

Piet vertelt mij dat mijn mdma 78% zuiver is (jummm...) en mijn speed 10% (Jakkiebah! Gelukkig heb ik die troep geloosd.)

Soma

Bewuste gebruiker
Als die speed van 2001 is dan is het redelijk normaal dat het maar 10% amf bevat denk ik :tongueout:

Katatonia

Ik was dit grafiekje al eens tegengekomen op drugs-test.nl. Blijkbaar was het een slecht speed-jaar... :wink:

Trouwens: volgens de 'deskundige aldaar' kon het niet zo zijn dat het amfetamine-gehalte door de loop der jaren lager is geworden. De werkzaamheid ervan echter...

Blij dat ik die zooi geloosd heb...

Ik heb er af en toe wel eens van gesnoept, maar ben niet zo'n pep-fan. Doe mij maar mdma! (*blij*)

evil_kermit

Bewuste gebruiker
OMG :openmouth: kerel laat dat dealertje snel vallen en ga op zoek naar iemand anders. 14% holy moly ik zou dat zelf niet durven verkopen.de hele handel zou in elkaar storten :grin:

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
evil_kermit zei:
OMG :openmouth: kerel laat dat dealertje snel vallen en ga op zoek naar iemand anders. 14% holy moly ik zou dat zelf niet durven verkopen.de hele handel zou in elkaar storten :grin:

idd.. als ik dat hierzou verkopen kent gelijk heel nederland mij en heb ik een slechte naam + overal ruzie (aangezien het ook ave rechts kan werken,, kan je beter goede troep verkopen) :tearsofjoy:

Katatonia

Ik had het destijds gratis toegestopt gekregen. Dus twijfelde ik vanaf het begin al aan de kwaliteit, en heb het in de lade geflikkerd.

Daar vond ik het toevallig terug, 8 jaar later.

En omdat ik toch onderweg was naar het testcentrum, heb ik het meegepakt. Vandaar.

*Edit: Ow, sorry. Je had het misschien tegen TS. Naja...

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Katatonia zei:
Ik had het destijds gratis toegestopt gekregen. Dus twijfelde ik vanaf het begin al aan de kwaliteit, en heb het in de lade geflikkerd.

Daar vond ik het toevallig terug, 8 jaar later.

En omdat ik toch onderweg was naar het testcentrum, heb ik het meegepakt. Vandaar.

*Edit: Ow, sorry. Je had het misschien tegen TS. Naja...

Wel apart de het percentage na 7 jaar dus nog 10% is.
Is het dan zo dat het percentage amfetamine hetzelfde blijft, maar dat het niet meer werkzaam is??? (lijkt me vreemd)
Dit vraag ik me af, omdat er menig topic is geplaats met "hoe bewaar ik mijn pep het beste" vragen.

Bovenaan