• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

125 mg 5-MAPB / 40 mg 4-HO-MiPT

mrorange

Bewuste gebruiker
Ik heb een gastric bypass gehad, dus de opname van stoffen gaat vaak wat sneller bij mij,
- om 19 uur ingenomen. (2,5 pellet 5mapb en twee keer 20 mg 4-ho-mipt)
- 19:15 zweten als een otter en kostmisselijk, ook wat verhoogde hartslag. Ik weet dat dat vaak een onderdeel is van de come-up, dus ff doorbijten.
- 19:30 geen last meer van misselijkheid en beetje waus geworden. Lijkt op een lichte dosis truffels.
- 20:00 voel me prima, 5-MAPB doet het altijd heel goed bij mij. Lekker chill beetje dit forum afstruinen/filmpje kijken. Lichte waus van de MiPT bevalt me wel, al had ik het liever iets intenser gehad; Ik ben toch wel van de serieuzere psychedelica. Maar niks te klagen :) lekker chillio.
- 21:14 nog steeds tranquillo. :) Ik heb nog 125 mg 5-MAPB, meestal gaan ze wel op. Ik heb overigens in tegenstelling tot 6-apb bijna geen kater van 5-MAPB.

[EDIT:]
-21:50 wel ff mn verslag bijhouden natuurlijk. Ik ben echt een metal freak, maar opgegroeid in de jaren 90 (ben 40) en destijds ook heel veel hardcore, oldskool geluisterd. Ik zag onlangs een set van Mark with a K (:-| nooit van gehoord), dat was wel tof. Er zit alleen dat nummer van Lady Gaga in (bloody marie) en het gaat niet meer uit m'n kop, dus ik denk dat ik zo ff snoeihard die set op ga zetten, misschien dat het helpt.
- In tegenstelling tot meestal hangerig worden van de 5-mapb, heb ik dat nu niet zo. Ben veel actiever.

-22:04: nou moet ik toch echt ff schijten, anders gaat het fout. Tot over een half uurtje.

-23:13: ben ik weer. Toch langer dan een half uur volgehouden op het toilet. :tongueout: De MiPT is zo goed als weg, toch weinig effect van gehad. Misschien volgende keer een proberen met 4-HO-MET ofzo. 5-MAPB doet nog steeds lekker z'n ding. Ik vind het echt heerlijk spul. Ik ga er zeer goed op. Net nog 50 mg bijgenomen

-23:48: inmiddels al weer 5 uur onderweg. Ik zit volledig in de YT reaction videos. Alle muziek klinkt me als muziek in de oren. Met name Nightwish, beetje een zwak voor Floor Jansen :sunglasses: Ik heb nog 75 mg 5-mapb, dus die ga ik maar nemen.

Laatst bewerkt:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Veel plezier!

Is 4-HO-MiPT voor jou wel enigszins vergelijkbaar met middelens als psilo, of bijvoorbeeld 4-HO-MET of 4-AcO-DMT, als je die gedaan hebt?

mrorange

Bewuste gebruiker
hmmm psylo, 4-ho inderdaad. lijkt het erg op. Maar ik heb even een te lichte dosis MiPT genomen, had het graag wat meer trippy gehad.
het is nu meer golvende zinnen, en dubbele "randen". Je kent het wel.

Nickjeee

Belezen gebruiker
Ik vond 4-ho-mipt (ook in combi met 4-fma geprobeerd trouwens) minder trippy dan 4-ho-met, laat staan 5-meo-mipt. Ik zou altijd voor de laatste gaan in een combi,of ho-met als je vooral extra visuals op prijs stelt. In mijn ervaring heeft van deze drie de 5 nog de meeste "diepgang" qua headspace

Bovenaan