120mg DMT opgerookt zonder effect

JanDeBrandweerman

Bewuste gebruiker
Dag allemaal

Zoals je op de foto's kan zien heb ik afgelopen week "the machine" geknutseld. Hier heb ik meerdere keren DMT mee proberen te roken, nadat alle giftige stoffen uit het staalwol waren gehaald (met aceton, deodorant, WD40, een kaars, afgespoeld met water en daarna opdroogd) en nadat ik het poeder had laten smelten op het metaal. Vervolgens plaatste ik de kaars onderaan, na wat oefenen kwam er wel degelijk rook uit het metaal alleen vloog deze ofwel de fles uit ofwel via het rietje naar buiten.
Het is mij toch gelukt om wat dampen te inhaleren alleen waren deze heel licht en smaakten ze belachelijk chemisch. Hier voelde ik totaal niks van en na enkele keren proberen heb ik het ook gewoon opgegeven. Wat gaat er mogelijk verkeerd?
Roken is trouwens zeer onprettig, heeft iemand ervaring met het maken van een ayuhuascasmoothie of iets dergelijks? Heb namelijk gelezen dat zoiets mogelijk was op "dmt-nexus" met Syrische wijnruit of een andere MAO-remmer. Is het dan ook mogelijk om een "breakthrough" te ervaren?

Bijlagen

• IMG_20210101_124342.jpg
    IMG_20210101_124342.jpg
    125,1 KB · Weergaven: 27
  • IMG_20210101_124335.jpg
    IMG_20210101_124335.jpg
    105,1 KB · Weergaven: 25

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Roken is trouwens zeer onprettig, heeft iemand ervaring met het maken van een ayuhuascasmoothie of iets dergelijks? Heb namelijk gelezen dat zoiets mogelijk was op "dmt-nexus" met Syrische wijnruit of een andere MAO-remmer. Is het dan ook mogelijk om een "breakthrough" te ervaren?
Changa bedoel je?

Als je DMT verder goed is en je er changa van maakt ben je er min of meer van verzekerd dat het werkt (vanuit een bong roken of vanuit een joint). Breakthroughs zijn een mogelijkheid met goede changa heb ik me laten vertellen, maar het is veel moeilijker dan met pure DMT.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Een ayahuascasmoothie... klinkt interessant. Ik heb daar nog niet van gehoord. Klinkt niet als een recept dat we op libelle.nl ofzo kunnen terugvinden. :tongueout:

Het lijkt me dat het al dan niet krijgen van een breakthrough voor een groot deel dosisafhankelijk is en dat het dus ook van ayahuasca zou moeten lukken, maar dit zal waarschijnlijk veel lastiger zijn dan met pure DMT, en wellicht ook anders ervaren worden omdat het effect zoveel meer uitgespreid is. Ik denk dat ayahuasca zich beter leent voor therapeutische ervaringen dan voor een wens om door te breken.

Zonde van je DMT dat het roken niet gelukt is. Ik hoop dat iemand je tips kan geven m.b.t. the Machine. Zelf alleen de VaporGenie Glass gebruikt, dus ik heb daar helaas te weinig verstand van.

DMT smaakt enorm chemisch en het roken is niet lekker, maar het zou - afgezien van de techniek die lastig kan zijn - niet zo enorm onprettig moeten zijn om te roken. Ik ben normaal gesproken geen roker, en ik vond DMT veel makkelijker op de keel dan bijvoorbeeld cannabis. De moeilijkheidsgraad zit hem vooral in het blijven inhaleren terwijl je heel snel heel hard gaat trippen, maar dit lijkt bij jou dus zeker niet aan de hand te zijn geweest.

Succes!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Een ayahuascasmoothie... klinkt interessant. Ik heb daar nog niet van gehoord. Klinkt niet als een recept dat we op libelle.nl ofzo kunnen terugvinden. :tongueout:
Oh ik zat aan changa te denken omdat dat weleens rookbare ayahuasca wordt genoemd. Maar zie nu pas dat er smoothie staat...

Alsnog, changa is ook een goede optie als je meer zekerheid wilt hebben dat je er echt wat van gaat merken. Het komt niet nauw met het roken daarvan.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Oh ik zat aan changa te denken omdat dat weleens rookbare ayahuasca wordt genoemd. Maar zie nu pas dat er smoothie staat...

Alsnog, changa is ook een goede optie als je meer zekerheid wilt hebben dat je er echt wat van gaat merken. Het komt niet nauw met het roken daarvan.

Ja, changa is zeker een goede optie. Het roken is een stukje makkelijker, het duurt langer en het is net wat minder alien (hoewel de alien-vibe wel degelijk al present is). 👽 Ik was zelf blij changa te hebben ervaren alvorens aan de pure DMT te gaan. En zou het graag nog eens doen.

TheGozd

Experimenterende gebruiker
Dag allemaal

Zoals je op de foto's kan zien heb ik afgelopen week "the machine" geknutseld. Hier heb ik meerdere keren DMT mee proberen te roken, nadat alle giftige stoffen uit het staalwol waren gehaald (met aceton, deodorant, WD40, een kaars, afgespoeld met water en daarna opdroogd) en nadat ik het poeder had laten smelten op het metaal. Vervolgens plaatste ik de kaars onderaan, na wat oefenen kwam er wel degelijk rook uit het metaal alleen vloog deze ofwel de fles uit ofwel via het rietje naar buiten.
Het is mij toch gelukt om wat dampen te inhaleren alleen waren deze heel licht en smaakten ze belachelijk chemisch. Hier voelde ik totaal niks van en na enkele keren proberen heb ik het ook gewoon opgegeven. Wat gaat er mogelijk verkeerd?
Jo ik zou niet zelf zomaar ayahuasca gaan maken gek.

Lucy100

Belezen gebruiker
Hoi @JanDeBrandweerman. Ik heb ook “The machine” gemaakt. En bij mij werkt hij echt super. Ik heb er 20mg mee verdampt. Maar daar ik heb geen breakthrough op gehad, omdat de dosis daar te laag voor is... maar dat was al super intens!!! met 40 mg zou dat zeker wel moeten lukken met The Machine
Zo ziet die van mij eruit. 5E6BB3BD-DFA8-41CE-ABA9-2C0DD0A03447.jpeg
7C56A08C-0AD3-475F-83A2-9E720F13242B.jpeg

Dat rietje wat je gebruikt als mondstuk zie ik ook wel eens bij anderen. Maar ik denk dat je dat goed moet afsluiten met lijm (wat niet giftig is uiteraard) zodat je geen valse lucht erbij zuigt. Die van mij is met een geboord gaatje in de onderkant. Zie foto 2
Wat mij opvalt bij jou machine, is dat er heel veel residu zit bij de hals. Dat lijkt op niet verdampte DMT?
Ik heb het vermoeden dat jou machine veel valse lucht trekt langs het staalwol.

En hoe is je verdamp techniek? Hou je de aansteker onder de hals van de fles? Of onder het staal wol zoals op de foto hier onder?

B01CB693-F483-48F8-AE8C-DA7628F242A4.jpeg
In het topic 'DMT ervaringen.'
https://drugsforum.nl/threads/dmt-ervaringen.66532/post-1343342 wordt deze techniek best uitgebreid besproken. Ook de uitleg hoe ik The machine heb gemaakt en wat ik ervoor het gebruikt heb kun je er terugvinden.

Als je vragen hebt help ik je graag.

Laatst bewerkt:

Neo-Shulginist

Badass junkie
Hoi @JanDeBrandweerman.

En hoe is je verdamp techniek? Hou je de aansteker onder de hals van de fles? Of onder het staal wol zoals op de foto hier onder?

Bekijk bijlage 15561
Oh ik had het juist met fijn uitgebrand staalwol gedaan. Dat verbrandde niet want ik hield de vlam er gewoon onder (dus geen blowtorch er vol op).

Dag allemaal

Zoals je op de foto's kan zien heb ik afgelopen week "the machine" geknutseld. (..)
Op de linker foto ziet de binnenkant van de fles er op sommige plekken een beetje vreemd uit. Maar misschien is het wel een vertekening ofzo, lastig te zien. Er zitten vlekken die er zo niet helemaal gezond uit zien. Wat is dit?

Schermafbeelding 2021-02-04 om 00.30.51.png

Laatst bewerkt:

Lucy100

Belezen gebruiker
Oh ik had het juist met fijn uitgebrand staalwol gedaan. Dat verbrandde niet want ik hield de vlam er gewoon onder (dus geen blowtorch er vol op).
Klopt! Ik gebruik ook heel fijn gaas. Een liquid pad om precies te zijn.

F2B9A8AD-2B93-489C-B975-BA8532FD1643.jpeg
De foto waarin gezegd wordt dat je beter grof gaas kan gebruiken, had ik als voorbeeld voor de positie van de aansteker.

op de foto van @JanDeBrandweerman lijkt het net of het gaas er niet helemaal lekker in zit (ik kan het niet helemaal goed zien) ik heb dus het vermoeden dat er veel valse lucht langs het gaas en rietje gaat. Daardoor wordt dus de damp verdund met verse lucht waardoor het waarschijnlijk niet zo goed werkt. De aanslag in de haks lijkt veel op niet verdampte DMT als ik het zo bekijk. Maar het is niet zo goed te zien idd.

Bovenaan