100mg MDMA

ronny

Experimenterende gebruiker
Even een snel vraagje tussendoor.

Kan je trippen/visuals krijgen of je beeld vervormen bij 100mg MDMA kristallen?

Zoja, in welke mate?

Extisi

Wijs gebruiker
Ja, dat hangt volgens mij van heel veel dingen af..
Sommige mensen trippen hem heel snel, sommige mensen hebben meer nodig. Hangt van de situatie af..maar er zijn natuurlijk wel 'gemiddeldes' . o.i.d :wave:

Intoxication

Bewuste gebruiker
kerel ooit gehoord van tolerantie van persoon tot persoon
trouwens heb nog nooit wete te trippe op mdma, xtc dient toch niet voor te trippen pak je toch gwn paddo of lsd
anyway denk dat je daarvoor toch al cker 150mg nodig voor hebt dan kun je wel gek doen volgens mij
maar beste lijkt mij om te combineren met een vette joint dan maak je meer kans
good luck

Chris Pontius

Badass junkie
dit is echt idioote toeval!

ik heb zojuist 100mg genomen :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

maar je gaat er geen dingen van zien hoor, sommige mensen zijn hier wel gevollig voor maar zelf op 100 zul je dit niet zien...

have fun :grin:

ronny

Experimenterende gebruiker
plantenbak zei:
dit is echt idioote toeval!

ik heb zojuist 100mg genomen :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

maar je gaat er geen dingen van zien hoor, sommige mensen zijn hier wel gevollig voor maar zelf op 100 zul je dit niet zien...

have fun :grin:

Have fun!!! :smoke:

tomz0r

Badass junkie
Van 100 mg zonder tolerantie is het zeker mogelijk dat je dingen niet echt scherp meer ziet en je dus dingen anders ziet dan ze zijn.

3970

Wijs gebruiker
ronny zei:
Even een snel vraagje tussendoor.

Kan je trippen/visuals krijgen of je beeld vervormen bij 100mg MDMA kristallen?

Zoja, in welke mate?

Ondanks dat sommige hier het zich niet voor kunnen stellen, zijn er echt wel mensen die trippen/visuals krijgen van een kleine hoeveelheid MDMA. Ik persoonlijk ook niet, maar mijn vrouw ziet echt de gekste dingen van zelfs een klein beetje MDMA...Meestal met de ogen dicht, maar soms ook met de ogen open. De meeste mensen zullen hier geen "last" van hebben, maar het kan dus absoluut wel. Kans is alleen klein :wink:

TrippyShit

Badass junkie
Ik zelf zie van 100mg al best rare dingen. Van 1pil, 130mg, zie ik legers paarden en parkeerplaatsen als havens met schepen erin en gekke shit. Het raarste was een uitgemergeld slaafje dat met zijn geslachtsdeel heen en weer slingerde.. Met mensen lullen die er niet zijn etc..

Ik reageer er qua hallucinaties best heftig op :P
Het zou dus kunnen dat je op 100mg hallucineerd, dat licht aan de persoon.
Wat me wel opvalt! Zodra je een keer gehallucineerd hebt, hallucineer je eigenlijk elke keer weer :P iemand die dat ook opvalt??

L

Lid 6909

Gast
KLOPT, net of het iets is wat je moet leren ofzo.
ga spelen met de focus van je oog, of een oog bedekken zodat je met een oog kijkt, bij mij helpt dat altijd wel.

Miss J

Bewuste gebruiker
TrippyShit zei:
Wat me wel opvalt! Zodra je een keer gehallucineerd hebt, hallucineer je eigenlijk elke keer weer :P iemand die dat ook opvalt??

Klopt! Ik denk dat als je eenmaal iets gezien hebt, dat je er de volgende keer op gaat letten, dat heb ik wel gedaan iig! :P

gtje

Bewuste gebruiker
van xtc ... kan/kon ik wel altijd 'trippen' ,aar in mindere maten .. zodra dignen anders worden dan ze zijn ben je gewoon aan het trippen ..

sterke pillen haddene bij mij als effect dat alles begon te golven soms was gewoon niets meer normaal :openmouth: en een andere pilletjes gaf me alleen maar een love gevoel ...

ik merk bij mezelf als ik ene lage dosering neem dat ik die love shit krijgt en uren focking geil ben ... met die zware jongens ga ik trippen en ken ik uren niet meer normaal doen ...

nou heb ik ik sinds kort pas weer wat pilletjes op... maar dat waren mijn oude ervaringen

greetzzz g

Bovenaan