10 voor 20?

PaulusdeWodkabouter

Experimenterende gebruiker
Krijg net een aanbod 10 voor 20euro... Maar kan dit uberhaupt iets zijn gezien de huidige crisis behalve Dreft? Ik ga het zelf weggeven aan iemand anders maar moet toch tenminste 1 proberen om zeker te zijn? Wat kan ik het beste doen, ten eerste ik heb een fles wijn op sinds 18.00 en ga het pas om 24.00 ophalen, dus dat zou uitgewerkt moeten zijn.

Eerst een halve of kwart pil proberen?

Ewie

Belezen gebruiker
Dat je een fles wijn op hebt is niet boeiend, 10 voor 20 kan best kloppen, dat verschilt heel erg.

Het beste zou je je pilletjes kunnen laten testen, als je het toch wilt doen kan je inderdaad wel met een halfje proberen als je geen ervaring hebt, bijpakken kan altijd nog. En crisistijd? :grin: dat valt best wel mee...

PaulusdeWodkabouter

Ewie zei:
Dat je een fles wijn op hebt is niet boeiend, 10 voor 20 kan best kloppen, dat verschilt heel erg.

Het beste zou je je pilletjes kunnen laten testen, als je het toch wilt doen kan je inderdaad wel met een halfje proberen als je geen ervaring hebt, bijpakken kan altijd nog. En crisistijd? :grin: dat valt best wel mee...

Doe ik dan idd. een halfje, ik zit zelf in een kredietcrisis en kan het morgen voor het dubbele kwijt :grin: Maar wil natuurlijk niet zelf door de mand vallen. Nog dingen waarop ik moet letten als het fout gaan, voor de zekerheid? Temperatuur, bloeddruk, verhoogde hartslag, hallucinaties etc?

Ewie

Belezen gebruiker
Als je het doorverkoopt zou ik liever iemand met wat ervaring het laten uitproberen OF natuurlijk laten testen, maar snap wel dat je daar geen zin in hebt. Verkoop je dikke troep kán je natuurlijk ook problemen krijgen.. :wink:

Als je een halfje neemt zou ik lekker afwachten wat het met je doet, of neem een kwart om nog meer safe te spelen... Het gaat zich immers alleen maar erom dat je weet dat het spul werkt..?

PaulusdeWodkabouter

Ewie zei:
Als je het doorverkoopt zou ik liever iemand met wat ervaring het laten uitproberen OF natuurlijk laten testen, maar snap wel dat je daar geen zin in hebt. Verkoop je dikke troep kán je natuurlijk ook problemen krijgen.. :wink:

Als je een halfje neemt zou ik lekker afwachten wat het met je doet, of neem een kwart om nog meer safe te spelen... Het gaat zich immers alleen maar erom dat je weet dat het spul werkt..?

Ja heb absoluut geen zin om weer 2 dagen te trippen, dan zal een kwartje wel het beste idee zijn.

Antigone

Belezen gebruiker
PaulusdeWodkabouter zei:
.......Nog dingen waarop ik moet letten als het fout gaan, voor de zekerheid? Temperatuur, bloeddruk, verhoogde hartslag, hallucinaties etc?

Je moet zeker je temperatuur, je bloeddruk en je hartslag opmeten na inname!! :sunglasses:

Als je temperatuur boven de 45 uitkomt, je bloedruk onder en boven de 200 en je hartslag
boven de 300 dan lijdt je aan hallucinaties en is het foute boel :grin:

TrippyShit

Badass junkie
Huh? Als je temperatuur boven de 45 is lijd je aan hallucinaties :confused:
Watsdat voor iets raars. Van mdma kan je heel goed hallucineren, hoef je geen 45graden lichaamstemperatuur voor te hebben hoor :rolleyes: 45 graden zou k in een heel koud bad gaan zitten :grin:

Of k moet het helemaal verkeerd begrijpen natuurlijk :P

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
Ik zeg je 1 ding; verkoop geen shit. Als je gepakt wordt, de klanten kunnen een forse schadevergoeding aanvragen :). Dus kijk uit bro.

Pikachu

Wijs gebruiker
VidaLoCa zei:
Ik zeg je 1 ding; verkoop geen shit. Als je gepakt wordt, de klanten kunnen een forse schadevergoeding aanvragen :). Dus kijk uit bro.

"Wij zijn hier vandaag samengekomen in de zaak dealer tegen klant. Klant zijn aantijging tegen dealer behelst de verkoop van m&m's als xtc door dealer aan klant. Het oordeel van de rechtbank is dat de verkoop van m&m's als xtc absoluut ongehoord is en dat dealer de genoemde xtc tabletten alsnog moet leveren. Zaak gesloten."

Angramar Temenos

Badass junkie
Pikachu zei:
VidaLoCa zei:

"Wij zijn hier vandaag samengekomen in de zaak dealer tegen klant. Klant zijn aantijging tegen dealer behelst de verkoop van m&m's als xtc door dealer aan klant. Het oordeel van de rechtbank is dat de verkoop van m&m's als xtc absoluut ongehoord is en dat dealer de genoemde xtc tabletten alsnog moet leveren. Zaak gesloten."

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Mischien ooit.. in een ideale, tolerante samenleving.

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
Man, ik ben gepakt met 600 xtc pillen. En als klant als er iets gebeurt kan je een schadevergoeding aanvragen. Bv mccp ziekenhuiskosten.

Stoneboot

Bewuste gebruiker
Ewie, bij je ''gedaan'' lijst staat Amino zuur, maar dit zijn zuren in je maag die stoffen afbreken. Dus hoe kan je dat als een drug gebruiken? Dit is gewoon een serieuze vraag :)

Antigone

Belezen gebruiker
TrippyShit zei:
Huh? Als je temperatuur boven de 45 is lijd je aan hallucinaties :confused:
Watsdat voor iets raars. Van mdma kan je heel goed hallucineren, hoef je geen 45graden lichaamstemperatuur voor te hebben hoor :rolleyes: 45 graden zou k in een heel koud bad gaan zitten :grin:

Of k moet het helemaal verkeerd begrijpen natuurlijk :P
:grin:

Ik zou het knap van je vinden als jij bij een temperatuur van boven de 45 graden überhaupt
nog in een bad kunt stappen. De meeste mensen stoppen met leven bij +42 graden namelijk :wink:

Antigone

Belezen gebruiker
Stoneboot zei:
Ewie, bij je ''gedaan'' lijst staat Amino zuur, maar dit zijn zuren in je maag die stoffen afbreken. Dus hoe kan je dat als een drug gebruiken? Dit is gewoon een serieuze vraag :)
Misschien zijn er ook wel chemische aminozuren ofzo? Geen idee hoor, maar wat ik wel weet
is dat tryptofaan ook een aminozuur is die de aanmaak van serotonine bevordert. Je wordt er
niet wappie van zoals met XTC, maar het zorgt er wel voor dat als je dat slikt ná XTCgebruik
dat je niet later in de week zo'n dipje krijgt en je weer sneller happyhappyhappy bent :hearteyes: :hearteyes:

In de smartshop verkopen ze dat als "AFTER X" :)

Paddo100

Bewuste gebruiker
kiekert zei:
10 voor 20 is niet zo'n hele prijs hoor, imo

is redelijk goedkoop, meestal krijg je ze voor 2 als je er 50 koopt. koop je er 10 betaal je er 3-4 voor. gele driehoeken heb ik het dan over...

Bovenaan