• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

1 stukje paddoreep=1/5

J0rrit

Badass junkie
khad ng n stukje over dus khad deze ff getript. Ik voelde em heftiger dan de 1e keer, miss ook omdat k minder gegeten had. Ik was egt aant space en k zag bijv van die maat van mij als die bewoog, zo die lijne zo hange in de lucht waar ie net bewogen had, heel vet.

Ook had k soms het gevoel dat ke m elichaam niet meer voelde ook heel weird

Ik was COD2 aant t spele op me xbox en dat was heel raar. T leek egt alsof ik in the game zat, ik het het gevoel dat ik zelf in de oorlog was aan t schieten. Ik had natuurlyk dus scheit en me hard ging ook vol te keer en k was vet hard aan t ademen, heel raar me hersenen d8ten dus blijkbaar dat t egt was en kkreeg dus adrenaline stoot. Ook als k bijv naar beneden liep in de game, voelde het egt alsof ik zelf naar beneneden ging, bijv. bij een hele stijle berg omlaag leek t net alsof ik ook zo stijl naar beneden ging egt suoper freaky maar wel vet. Voor de rest ng n aantal dingen. was n vette trip!!

Pkoeiaard

Belezen gebruiker
Hehe!
Ja, had ik ook meegemaakt.
Battlefield Vietnam ...Ik word helemaal achterdochtig van jungle, waardoor kan ik de vijanden niet zien. Ik schiet als een gek rond.
Wel paar keren per ongeluk schoot ik mijn eigen maten neer. :openmouth: :openmouth:
Maar wel leuke ervaring!
P.s. My nickname is Psychonaut. (bij spel battlefield vietnam)

Mac...

Badass junkie
Kan me echt niet meer zodanig concentreren om er ook maar aan te denken hoe het spel in elkaar zit. Als ik zo al gaar genoeg ben moet ik af en toe echt moeite doen om te kunnen herinneren wat het doel van het hele spel is, ondertussen wordt je afgeschoten, wordt je door iedereen ingehaald of is je beurt afgelopen. LOL

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ja ik ken het ook wel, dan loopte zo naar ergens en plotseling blijfde staan en denkte van wtf ging ik nuweer doen daar en op da moment worde afgeknalt
of ge zij aant game en plotseling gebeurd er iets waardoor dadde super hard verschiet :P

Jeller

Badass junkie
Gamen + drugs gaat niet altijd goed samen.. zo heb ik overlaatst mss wel 50keer op rij tony hawk verloren tegne ne maat toen ik beetje zat was

Bovenaan