1 MG lsd ..

Telefoon

Wijs gebruiker
dat word mijn nieuwe doelstelling

10 trips onder mijn tong leggen tegelijk haha ..

de visuals worden altijd zo veelk sterker hoe meer lsd je pakt..

woahh :hearteyes: :stoned:

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Moest je hier nou een heel nieuw topic over maken :( ?

Ben benieuwd trouwens.. laat een tripreport achter!

azgaza

Badass junkie
Succes ermee dan maar vast, ik hoop dat je uit de trip kan halen wat je eruit wil halen.

1000 mics.

Tsja.. als je een ervaren tripper bent zou het te doen kunnen zijn. Maar persoonlijk zie ik de kick van het zo hard mogelijk willen trippen niet in.

pieter-b

Wijs gebruiker
't zou moeten kunnen ja,..maar hogere dosis betekend volgens mij wel meer risico op bad trips.
wiki zei:
Typical doses in the 1960s ranged from 200 to 1000µg while street samples of the 1970s contained 30 to 300µg. By the 1980s, the amount had reduced to between 100 to 125 µg, lowering more in the 1990s to the 20–80 µg range. (Lower doses, Glass and Henderson found, generally produce fewer bad trips.)[15] Dosages by frequent users can reach up to 1,200 µg (1.2 mg), although such a high dosage may precipitate severe physical and psychological effects.

Estimates for the lethal dosage (LD50) of LSD range from between 200 µg/kg to more than 1 mg/kg of human body mass

Jeller

Badass junkie
Telefoon zei:
63kg

:P

dus 63 x 200ug = 12,6mg

zi tik nog lan gniet aan
de overdosis is ongeveer een gram hoor

en kdenk ook wel dat je een bad trip zal krijgen, maar ja je moet het zelf weten hé... drugs en zeker lsd is geen speelgoed :wave:

teebo

Bewuste gebruiker
kheb ergens een tripreport gelezen van iemand die er 100 in zn bek stopte, of 1000 zelf (wtf) klinkt belachelijk kweetet :tongueout:

psilocybine

Bewuste gebruiker
:grin: hah,
mijn hoogste ware 3 zegels (vind ik toch mijn maximum)
maar ik hou ht gewoon met 2 zegels op feesjs :) thuis vind ik trippen op lsd best saai, dan doe ik liever paddos
anywho
succes en haal er iets mooi's uit! :wave:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
kijk nou eerst maar of je niet bij 2 of 3 maya's fout gaat... je laatste 2 reports waarin lsd voorkwam was nou niet echt erg positief..

Klinkt allemaal wel leuk hoor 1000 ug.. maar denk eerst dat je nog flink wat trips te gaan hebt voordat je dat aankan.

Telefoon

Wijs gebruiker
Dumpy zei:
kijk nou eerst maar of je niet bij 2 of 3 maya's fout gaat... je laatste 2 reports waarin lsd voorkwam was nou niet echt erg positief..

Klinkt allemaal wel leuk hoor 1000 ug.. maar denk eerst dat je nog flink wat trips te gaan hebt voordat je dat aankan.

laast 700 ug gehad :P

maar positeve trips vind ik minder leuk om uit te typen als bad

en bad trips zijn leerzamer .. :P

vind ik toch ..

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ik vind dat papier niet zo lekker, dus zet ik mijn vloeibare Cristal Clear in ...

5 drips rectaal .....

Next moon.

:hearteyes:

raging_bull

Bewuste gebruiker
Ach ja, zal ik het zeggen wat je na je trip gaat zeggen?

nee.. je komt er zelf maar achter..

Je houd er in elk geval wat aan over, laten we met zijn allen hopen dat dat het waard was! :wink:

Hans

Wijs gebruiker
I think psychedelics are safer in large doses(i'm not talking about thumbprint sizes though) as far as bad trips go. They override your ego's defenses in large enough doses. you can't think your having a bad trip because you can't think at all beacause there is no you. Terrance McKenna and Andrew Weil MD have said this also.

azgaza

Badass junkie
hans zei:
I think psychedelics are safer in large doses(i'm not talking about thumbprint sizes though) as far as bad trips go. They override your ego's defenses in large enough doses. you can't think your having a bad trip because you can't think at all beacause there is no you. Terrance McKenna and Andrew Weil MD have said this also.

Is best goed mogelijk; mijn eerste paddotrip had ik gelijk een hele portie hawaiiaanse en met mijng ewicht en gevoeligheid voor tripmiddelen leidde dat meteen tot egodood in de piek en dat was echt geweldig. Ik zou die dag zo overdoen als het kon. Supppeeerddag.
Ik vind hogere dosissen ook prettiger dan de allerlaagste (maar ik heb van LSD nooit een echt hoge dosis egnomen, ik geloof niet meer dan +- 200 ug), dus daarbij weet ik het niet. Ik denk dat ik dat ook prettiger zou vinden.
Oplossen in de kleurenpracht :hearteyes:

Telefoon

Wijs gebruiker
azgaza zei:
hans zei:

Is best goed mogelijk; mijn eerste paddotrip had ik gelijk een hele portie hawaiiaanse en met mijng ewicht en gevoeligheid voor tripmiddelen leidde dat meteen tot egodood in de piek en dat was echt geweldig. Ik zou die dag zo overdoen als het kon. Supppeeerddag.
Ik vind hogere dosissen ook prettiger dan de allerlaagste (maar ik heb van LSD nooit een echt hoge dosis egnomen, ik geloof niet meer dan +- 200 ug), dus daarbij weet ik het niet. Ik denk dat ik dat ook prettiger zou vinden.
Oplossen in de kleurenpracht :hearteyes:

juist ...

heerlijk
de kamer die je visual vormt

azaga pak eens 300+ ug heerlijk

1.5 zegel / 2 zegels (L)

Pikachu

Wijs gebruiker
Volgende trip ga ik denk ik voor anderhalve maya in één keer, afhankelijk van hoe ik me voel :grin:

Damn dat gaat weer heerlijk worden !

jcp

Bewuste gebruiker
eckies zei:
Heb een verhaal gelezen van chinacat op the shroomery ovr een gast die dacht een thumbprint aan te kunnen. Heel gek maar leuk om te lezen.

En ook al heb je 700 al gehad, wil ik ht je alsnog afraden lijkt me heel sterk trippen!! Maarja tis jou keuze he.

O ja en hier is de link: http://www.shroomery.org/forums/showfla ... art=1&vc=1

Ik heb het verhaal ook gelezen, echt heel apart.

Die gast begint keihard te flippen, laat alles lopen en probeert de snelweg op te rennen, terwijl ze daar zitten in een hotelkamer met 50.000 lsd dosissen en de coppers kunnen elk moment komen.
Vind het echt stijl dat ze bij die gast gebleven zijn!

Bovenaan