GersGozert!
Newbie
Hallo ik ben Jelle,
Ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden en tips kunnen geven.
Ik heb dit account snel aangemaakt om het volgende hier kwijt te kunnen:
Ik ben geen goeie schrijver laat ik dat voorop stellen.
Eind 2019 opgenomen in het ziekenhuis ivm met een klaplong, grote operatie en long is weer ok.
Eenmaal thuis kreeg ik ongeloofelijk veel pijn in mn zij, zenuwen en litteken weefsel, ik kreeg tramadol voor de pijn, 150/200mg elke dag.
Dat ging goed tot ik merkte dat ik het niet meer gebruikte voor de pijn maar voor de high, nu gebruikte ik 500mg per dag, alleen voor de high dus, als ik de pijn een cijfer moest geven gaf ik het een 2/10, dus nee, ik had het niet meer nodig.
Elke week kreeg ik 30 capsules, dus 500mg was na 3 dagen op, dat betekende dat ik zo’n 1 tot 2 dagen zonder zat.
Dit is altijd goed gegaan ik voelde me pas na dag 3 altijd redelijk kut, diarree, zweten, onrustige benen.
Niks heftigs tho, ik kon er mee door en deed alles wat ik daarvoor ook al deed, maar altijd met veel minder enthousiasme en zin.
Hierom schrijf ik deze post:
Ik begon rond mei met oxynorm te slikken, nooit meer dan 60mg, soms wat minder.
ik gebruik nu dus elke week om de 2 dagen 50/60mg oxy, 2 x per 2 weken 300/400mg tramadol.
Ik ga hoe dan ook cold turkey stoppen, daar is geen discussie over mogelijk.
Mijn vragen zijn:
Waar kan ik mezelf het beste mee bezig houden?
Ik werk niet omdat ik daar nog niet klaar voor ben op dit moment, ik heb voor mn operatie altijd gewerkt en altijd willen werken, dat is nu helemaal weg.
Zullen mijn afkick verschijnselen veel anders of in mindere maten zijn dan van iemand die het elke dag gebruikte?
Zijn er middelen die de afkick wat dragelijker maakt?
Aub niks waarvoor ik de huisarts moet bellen.
Hoe erg zijn de psychische klachten na 3 weken gestopt te zijn?
Je mag alles vragen! Vriendelijke groet Jelle!
Ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden en tips kunnen geven.
Ik heb dit account snel aangemaakt om het volgende hier kwijt te kunnen:
Ik ben geen goeie schrijver laat ik dat voorop stellen.
Eind 2019 opgenomen in het ziekenhuis ivm met een klaplong, grote operatie en long is weer ok.
Eenmaal thuis kreeg ik ongeloofelijk veel pijn in mn zij, zenuwen en litteken weefsel, ik kreeg tramadol voor de pijn, 150/200mg elke dag.
Dat ging goed tot ik merkte dat ik het niet meer gebruikte voor de pijn maar voor de high, nu gebruikte ik 500mg per dag, alleen voor de high dus, als ik de pijn een cijfer moest geven gaf ik het een 2/10, dus nee, ik had het niet meer nodig.
Elke week kreeg ik 30 capsules, dus 500mg was na 3 dagen op, dat betekende dat ik zo’n 1 tot 2 dagen zonder zat.
Dit is altijd goed gegaan ik voelde me pas na dag 3 altijd redelijk kut, diarree, zweten, onrustige benen.
Niks heftigs tho, ik kon er mee door en deed alles wat ik daarvoor ook al deed, maar altijd met veel minder enthousiasme en zin.
Hierom schrijf ik deze post:
Ik begon rond mei met oxynorm te slikken, nooit meer dan 60mg, soms wat minder.
ik gebruik nu dus elke week om de 2 dagen 50/60mg oxy, 2 x per 2 weken 300/400mg tramadol.
Ik ga hoe dan ook cold turkey stoppen, daar is geen discussie over mogelijk.
Mijn vragen zijn:
Waar kan ik mezelf het beste mee bezig houden?
Ik werk niet omdat ik daar nog niet klaar voor ben op dit moment, ik heb voor mn operatie altijd gewerkt en altijd willen werken, dat is nu helemaal weg.
Zullen mijn afkick verschijnselen veel anders of in mindere maten zijn dan van iemand die het elke dag gebruikte?
Zijn er middelen die de afkick wat dragelijker maakt?
Aub niks waarvoor ik de huisarts moet bellen.
Hoe erg zijn de psychische klachten na 3 weken gestopt te zijn?
Je mag alles vragen! Vriendelijke groet Jelle!