1,2,3,4, 5,6x?

melissa

Wijs gebruiker
Eigenlijk bijna nooit meer(mischien onbewust :confused: )
Behalve als ik op zaterdag het hele huis schoonmaak.
Toen ik nog gebruikte was het meestal op zaterdag,en gek genoeg wou ik dan altijd eerst mijn hele huis van boven tot onder schoon hebben,bedjes schoon,alles gezellig maken,kaarsjes ed.
Zaterdag is nog steeds mijn poetsdag.....terwijl ik bezig ben denk ik contstant aan sos en dat naar 2 jaar :(
Terwijl ik nergens last van heb als ik drink of na de kroeg ga :confused:

Pitigrilli

Experimenterende gebruiker
[/quote]waarom reageer je zo agressief? :confused:[/quote]

[/quote]Ik zeg toch ook niet; Waarom reageer je zo dom?[/quote]

Om een ernstige puber als jij een heldenrol te geven :wave:

ZooC

Newbie
Pitigrilli zei:
heroesss zei:
Pitigrilli zei:
Welk schoonmaakmiddel gebruik je dan? :confused:

ze zegt toch dat dat komt doordat ze normaliter op die dag drug gebruikt??!!!???!!!??? Heeft toch niks met schoonmaakmiddel te maken.

waarom reageer je zo agressief? :confused:

Het is algemeen bekend dat Coke inderdaad de ervaring/situatie in je hersenen verankerd en dat die associatie met coke en de drang ernaar optreedt als die situatie, geur, persoon zich weer voordoet.

heroesss

Bewuste gebruiker
waarom reageer je zo agressief? :confused:[/quote]

[/quote]Ik zeg toch ook niet; Waarom reageer je zo dom?[/quote]

Om een ernstige puber als jij een heldenrol te geven :wave:[/quote]

Hoe kom je erbij dat ik een ernstige puber ben? Waar baseer je dat op?

Pitigrilli

Experimenterende gebruiker
Dat baseer ik op je reactie en je leeftijd, je bent 18 oid?

't Is dat 't zondag is, maar uitleggen aan iemand - de helft van mijn leeftijd - dat een bepaalde handeling, geur, muziek of dag een bepaalde associatie met drugsgebruik geeft, vind ik tijdsverspilling.
Mijn opmerking: 'Welk merk schoonmaakmiddel gebruik je dan? :confused: ', is simpelweg een a-serieuze opmerking uit de herkenbaarheid van het snuiven en vooral de zin om weer eens te gaan halen/snuiven door bovenstaande alledaagse dingen. Ook al als je voor langere tijd stopt, kan door iets triviaals de zin in sos heel sterk opkomen. Wat naar mijn mening wel komisch is, omdat dit niet ongewoon is voor coke-gebruikers. Noem het lachen om elkaars zwakheden ten aanzien van sos, wat dat betreft zitten we in hetzelfde schuitje.

Veel begrijpend leesplezier op het forum :wave:

heroesss

Bewuste gebruiker
Pitigrilli zei:
Dat baseer ik op je reactie en je leeftijd, je bent 18 oid?

't Is dat 't zondag is, maar uitleggen aan iemand - de helft van mijn leeftijd - dat een bepaalde handeling, geur, muziek of dag een bepaalde associatie met drugsgebruik geeft, vind ik tijdsverspilling.
Mijn opmerking: 'Welk merk schoonmaakmiddel gebruik je dan? :confused: ', is simpelweg een a-serieuze opmerking uit de herkenbaarheid van het snuiven en vooral de zin om weer eens te gaan halen/snuiven door bovenstaande alledaagse dingen. Ook al als je voor langere tijd stopt, kan door iets triviaals de zin in sos heel sterk opkomen. Wat naar mijn mening wel komisch is, omdat dit niet ongewoon is voor coke-gebruikers. Noem het lachen om elkaars zwakheden ten aanzien van sos, wat dat betreft zitten we in hetzelfde schuitje.

Veel begrijpend leesplezier op het forum :wave:

Oke. Ik snap het nu.

Bovenaan