Überplak Speed

TeQ

Bewuste gebruiker
Hey mensen,

Zojuist heb ik echt wat pep gehaald bij ene gast. Normaal als ik pep/ speed haal dan is het vrij plakkerig maar best goed kapot te hakken om goede lijnen van te leggen.

Nu is het echt zoooo fucking vast qua vorm dat het niet normaal meer is. Complete blokken pasta, heel leuk... en aan de korrels die ik van het zakje af heb gekregen te merken ook zeer goed spul :grin:
Alleen echt die fucking pasta krijg ik niet versneden om er een normale lijn van te leggen, weet iemand hier hoe ik er een beetje normaal spul van krijg?

Tijdje op een een warme plek bewaren zodat het droger wordt? Heb echt geen idee....

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
leg het gewoon eff op de verwarming, die je in deze tijd van het jaar wel niet aan zal hebben staan :rolleyes: , dus leg het gewoon effies in de vensterbank zodat de zon erop schijnt :wink: dan moet het wel lukken denk k

boels

Belezen gebruiker
dien pasta uitsmeren met een bankkaart over een cd-doosje, 10 min late uitdrogen en afschrape

meth666

Belezen gebruiker
Het beste is om de pasta met een lepeltje over een groot vlak te prakken. Dan kan je het beste wat versnijdingsmiddel zoals caffaine erop gooien. Dit is zodat er vocht van de speed ook in de caffaine kan trekken. Het vocht wat verdampt bevat namelijk ook nog redelijk wat amphetamine. Droog het even 5 a 10 min onder de lamp (afhankelijk van de hoeveelheid). en dan is het droog genoeg om te versnijden. Nu verpoederd het heel makkelijk. Hierna laat ik het meestal nog een keer drogen aangezien het daarvoor vaak toch nog iets te nat is.

candy

Bewuste gebruiker
ik zelf doe het zo op een c d papieren zakdoekje,paar keer deppen , heel even wachten , en hup met de bankkaart . is voor mij goed . :)

buzzy

Badass junkie
Schoteltje warmmaken in de magnetron 2 minuten, dan de brokjes erop doen en om de minuut even aanharken, hoelanger je doorgaat hoe fijner het word

TeQ

Bewuste gebruiker
Yo mensen :)

Bedankt allemaal voor jullie reacties, nu weet ik het voor de volgende keer. Hoewel het er voorlopig even niet meer inzit gezien de zomer voorbij is.

5-HT

Newbie
Als het mega nat is of plakkerig, doe ik altijd ff deppen met een Koffiefilter. Hier hecht de speed zich in iedergeval niet aan.

boels

Belezen gebruiker
5-HT zei:
Als het mega nat is of plakkerig, doe ik altijd ff deppen met een Koffiefilter. Hier hecht de speed zich in iedergeval niet aan.

nee de speed oplossing hecht daar ni aan vast, maar da absorbeerd wel amfetamine

:beer:

Als het plakkerig is moet je zoals ik doen in plaats van al die moeite te doen om een lijn van dat spul te kunnen leggen, gewoon vinger in het zakje steken en dan vinger in het mondje effe lekker zabberen en die speed is ook weeral geconsumeerd.
:openmouth: :grin: :openmouth: :mrgreen: :openmouth:

Als het plakkerig is moet je zoals ik doen in plaats van al die moeite te doen om een lijn van dat spul te kunnen leggen, gewoon vinger in het zakje steken en dan vinger in het mondje effe lekker zabberen en die speed is ook weeral geconsumeerd.

flashkop

Bewuste gebruiker
Zot_Sollieke zei:
je kan het ook in een bommetje doen, is beter voor je mond :beer:

nutsss

Wijs gebruiker
Zot_Sollieke zei:

drie keer bedoel je? :grin:

dat is zo goor man... en je tanden ben je binnen no-time kwijt, spoel het dan weg met melk. Dat neutraliseert het zuur weer. Of koop liever in de smartshop lege capsules en vul die om vervolgens door te slikken. Niet vullen met plakkerige pep want het vocht laat de capsules smelten.

*cocacola*

Experimenterende gebruiker
spul tussen papiertje leggen en met pasje overheen strijke (stevig) 5 minuten laten liggen en klaar net zo droog !!

TeQ

Bewuste gebruiker
nutsss zei:
Zot_Sollieke zei:

dat is zo goor man... en je tanden ben je binnen no-time kwijt, spoel het dan weg met melk. Dat neutraliseert het zuur weer. Of koop liever in de smartshop lege capsules en vul die om vervolgens door te slikken. Niet vullen met plakkerige pep want het vocht laat de capsules smelten.

Speed los in mn mond is idd ondenkbaar om de door jou gegeven reden.
Heb het namelijk een tijdje regelmatig gedaan toen ik nog wat jonger en vrij onwetend was. Alweer wat jaartjes terug, en is het gebit idd niet erg schoner van geworden. Maar gelukkig niets waarmee ik het grondig verpest heb.

Maar dit topic is zowiezo vrij oud :)
Vroeg me toendertijd af of er een `snel´ trucje was, maar niet echt dus.

Tegenwoordig heb ik ook bijna nooit meer van die plakkerige rommel. Dus dat is zowiezo wel mooi.

JewCookie

Wijs gebruiker
TeQ zei:
nutsss zei:
Zot_Sollieke zei:

Speed los in mn mond is idd ondenkbaar om de door jou gegeven reden.
Heb het namelijk een tijdje regelmatig gedaan toen ik nog wat jonger en vrij onwetend was. Alweer wat jaartjes terug, en is het gebit idd niet erg schoner van geworden. Maar gelukkig niets waarmee ik het grondig verpest heb.

Maar dit topic is zowiezo vrij oud :)
Vroeg me toendertijd af of er een `snel´ trucje was, maar niet echt dus.

Tegenwoordig heb ik ook bijna nooit meer van die plakkerige rommel. Dus dat is zowiezo wel mooi.

Vroeger zou het eventueel een mogelijke oplossing kunnen zijn om het los in de mond te doen, maar met de tolerantie van tegenwoordig zou ik abrupt een einde aan deze hobby maken. Een brokje is tot daar aan toe, maar een eetlepel is toch echt teveel van het goede..

Bovenaan