Zorgen om vriendin

Swiffie87

Newbie
mijn vriendin drinkt heel erg veel voornamelijk wodka en daarnaast gebruikt ze ook nog ketamine en cocaïne zo 4 dagen achter elkaar,ze zegt dat ze de diagnose add heeft gekregen en daar voor dexamfitamine kreeg. Laatste tijd laat ze blijken dat ze soms ineen heel boos en verward kan worden tegen iemand en dat ze heel kwaad aardig gaat doen en dingen kapot gooien en dat ze daar later niks vanaf weet. Die momenten is ze steeds kwijt. Het loopt echt uit de hand. Met ketamine gaat ze ook zo ver dat ze steeds in een k hole beland. Ze heeft 2 kinderen 1 van 7 en 1 van 2 jaar oud. Daar is ze gewoon bij onder invloed. Ik maak me echt zorgen weet niet wat ik er mee aan moet. Ze gebruikt ook 2cb pillen en houd van trippen em zo vaag mogelijk zijn en binnenkort wil ze lsd gaan proberen,ze heeft een echt met een zwaar narcistisch

Laatst bewerkt:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Hoi.
Normaal ben ik niet zo van “achter de rug om” iemand melden bij de hulpverlening en zou ik zelf liever die persoon persoonlijk aanspreken. Maar in dit geval zou ik zeker meteen melding maken bij bureau jeugdzorg. Zoals hierboven ook al vermeld is, zijn er kleine kinderen in het spel. Zij merken dit zeer zeker en dit is echt een te erge situatie waar ze onder lijden. Ik ben zelf opgegroeid in een gezin met verslavingen en geloof me: hoe klein het kind ook is, ze voelen en merken echt alles.
Ik snap ook dat je liever niet je vriendin “verlinkt” maar die kinderen zijn echt het belangrijkste. Het zal misschien dik ruzie kunnen veroorzaken maar dat is dan maar zo. Die kinderen zijn echt nummer 1!
Wel een vreselijke rot situatie... Veel sterkte.

*.exe2.0

Wijs gebruiker
Hulpverlening inschakelen. Is je burgerplicht.

Niets doen = medeschuldig.

Als de kinderen over 10 jaar aan je vragen waarom je hen niet geholpen hebt, wat ga jij dan zeggen?

Bovenaan